Uitstekend

1 review over Appartement Hollaus in het Nederlands

Heerlijk appartement naast de Gondel

Anke, 10-4-2011
    • Ligging t.o.v. pistes8

Nette appartementen, centraal naast het parkeerterrein van de Speiljochbaan. We hadden appartement 4, een klein maar volledig 2 pers appartement, met uitzicht op de weilanden en de bergen. Geweldig, opstaan met het zonnetje! Ook hadden we een heel groot balkon. Ontzettend lieve eigenaren, Die al zo'n 30 jaar op deze plek zitten. Er is een mooie ruime skikelder met schoenendroger en veel ruimte om je ski's en snowboards kwijt te kunnen.

De Skibus naar Hochfügen stopt vrijwel naast de deur, en de gondel naar Spieljoch is ook op 2 minuten lopen. Al met al een absolute aanrader, en als we met familie gaan willen we zeker deze plek ook weer bezoeken!

Gereisd met partner in maart 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Hollaus in Fügen im Zillertal, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Hollaus zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Hollaus scoort een 10 uit 10 op basis van 1 reviews.