Uitstekend

WebsiteLink naar website

167 reviews over Camping Hell in het Nederlands

mooie nette camping

Pascal Janssen, 10-8-2017

Wij kwamen hier alweer voor het vierde jaar, het is en blijft een nette camping, Alois en zijn personeel doet er in ieder geval alles aan om het de mensen naar de zin te maken, het enigste minpunt dit jaar was dat er "kampeerders" waren die het nodig vonden om een douchkop af te breken en er zelfs 1 mee te nemen, erg jammer , tegen zulke baldadigheid kan een campingeigenaar zich natuurlijk ook niet weren, ook dit jaar weer genoten van de musikanten Janus und Patricia tijdens het wekelijkse "All you can eat buffet" op zondagavond, verder genoten van 8 dagen Camping Hell, wij komen zeker nog eens terug
Gereisd familie in augustus 2017

Mooie camping In fantastische omgeving.

Familie, 2-8-2017

Heel veel goeds heeft deze camping te bieden!

Fantastisch sanitair, aardig binnen-buitenbad, lekker restaurant, binnen speeltuin, super fitnesruimte, vriendelijk personeel, omgeving waar zoveel te doen is! Topper om zeker ook te doen hintertux gletsjer!

Persoonlijk gezien vonden wij de plek waar wij stonden het leukst (wiesengrund), geen grote laan maar veldje met 6.

Deze camping staat hoog op ons lijstje!

Gereisd familie in januari 2017

Komen zeker terug!

Marga Kater, 26-5-2017

Heerlijke camping! Je kan hier erg fijn fietsen. Restaurant is erg lekker! Aanrader!

Grote mooie plekken. Gratis wifi. Die het bij ons prima deed. De weg hoor je savonds. Maar vond het niet storend. Erg mooi en schoon sanitair!

Wij gaan hier zeker nog een keer naar toe!

Gereisd familie in mei 2017

Top vakantie op top locatie.

Petra Bakker, 7-1-2017

Appartementen, chalets en camping. Voor ons de ideale combinatie. Zelf met camper en de kinderen met kleinkind in appartement. Super toiletgebouw, kleine winkel, broodjes service en heerlijk restaurant tegen een zeer schappelijke prijs. Ligging om te skiën prima, dorpje met winkels ook dichtbij. Er zijn geen negatieve dingen te bedenken. Team Hell is T.O.P.
Gereisd met partner in februari 2016

Meer voor jonge kinderen

Lenie, 28-9-2016

Nette camping,schoon sanitair, geweldig restaurant met afhaal mogelijkheden.

Qua activiteoten gericht op gezinnen met kinderen in basischhool leeftijd.

Gereisd familie in juli 2016

Prima camping met veel 'wilde' konijntjes

Jeroen, 5-9-2016

De plaatsen zijn ruim opgezet; ruimte voor een grote tent + zitje + auto op je plek.

Er staan vooral caravans en campers, vandaar dat er op de plekken grotendeels grint ligt. Met een tent is dit minder prettig.

Watertappunt per plek en elke elektriciteit dichtbij. Voor Wifi bereik op je plek moet je betalen, de gratis Wifi bij de sanitair is te langzaam. Hier hebben we verder geen gebruik van gemaakt.

We zijn in de periode augustus / september geweest.

In het hoofdseizoen zijn er veel kinderen (Nederlandse en Duitsers), uiteraard veroorzaken zij het nodige geluid (hinder? Soms tot laat +/-22:30) en is het minder rustig zwemmen in buitenbad en/of het heerlijke binnenbad. Na het hoofdseizoen is de camping heerlijk rustig aangezien er voornamelijk ouderen zijn.

Er zijn veel 'vaste' kampeerders die elk jaar terug komen, dit geeft in positieve zin wel aan dat de camping prima is.

Wat een aangename verrassing is, zijn de vele schattige en tamme konijntjes die overal over de camping springen.

Het sanitair is zeer netjes (gerenoveerd in 2014). Het betreft een grote sanitaire ruimte waardoor mannen en vrouwen in principe in een grote ruimte vertoeven. Er zijn vele afsluitbare aparte ruimtes met een wasbak en douche waardoor de privacy gewaarborgd blijft.

Bij de receptie liggen veel folders voor activiteiten en wandelroutes die je in dit prachtige Zillertal gebied kan ondernemen. Voor vragen kan je altijd terecht bij de receptie en zijn staan je netjes en rustig te woord.

De drukke autoweg langs de camping is 's avond hinderlijk. Je hoort deze dan behoorlijk, overdag valt dit geluid niet op.

Gereisd met partner in augustus 2016

zeer verzorgde camping

koen strooper, 4-9-2016

Een goed verzorgde camping. Top sanitair; mooie zwembaden; prima restaurant; goede broodjes. Grote verzorgde plaatsen. De camping ligt aan het begin van het zillertal. In het dal zijn veel, voornamelijk sportieve, activiteiten mogelijk. Een camping met erg veel caravans. Voornamelijk laantjes. Het echte kampeergevoel ontbrak daardoor voor ons een beetje. De camping is ook wat groter, waardoor het persoonlijk karakter ontbreekt. De camping verdient dus niet het predicaat charme camping. Dit laatste is een persoonlijke mening. Alle medewerkers deden enorm hun best en waren enorm gastvrij. Wij hebben dus een prima vakantie gehad op Hell!!

Geweldige camping

Linda, 25-8-2016

De camping is niet te groot en niet te klein. De voorzieningen voor de kinderen zijn goed en het sanitair is groot, mooi en schoon. Ondanks het hoogseizoen hebben we nog nooit hoeven wachten om gebruik te maken van de douche of toilet. Het winkeltje bij de camping is klein maar voldoet prima. De broodjes zijn lekker en de hele dag te verkrijgen. De camping is een mooie basis voor de vele uitstapjes in de omgeving. De kinderen hebben genoten van het binnen- en buitenzwembad, de indoor- en outdoorspeeltuin. De camping is voor 90% bevolkt door Nederlanders. Wij vonden dat geen probleem, de kinderen hadden snel vriendjes en vriendinnetjes. De camping ligt aan de drukke hoofdweg, wij hebben ons er niet aan gestoord, maar met name 's avonds is de weg erg goed te horen.
Gereisd familie in augustus 2016

Mooi gelegen, goede en voor elk wat wils camping.

Lucia Roskam, 24-8-2016

De camping ligt mooi centraal. Dicht bij andere plaatsen en ook t.o.v. supermarkten en andere activiteiten. De camping is goed onderhouden, geen wateroverlast bij hevige regenval. Er is voor elk wat wils. Voor de kleineren een leuke speeltuin en binnen speelgelegenheid. Sportvelden voor de jeugd.

Enige nadeel is de weg die door het dal loopt en waar de camping aan ligt. Het schijnt dat als je op het deel achter het hoofdgebouw verblijft er minder last van hebt, maar op het deel achter de receptie hoor je de weg de hele dag!

Gereisd familie in augustus 2016

Nog nooit een mooiere camping gezien!

Alida, 24-8-2016

Op de heenreis naar Italië terecht gekomen op camping Hell voor 2 nachten. Onze kinderen (12 en 15) hadden meteen aansluiting. De binnen speelplaats met trampoline en klimwand en het binnenzwembad (rvs) zijn ideaal als het eens wat minder weer is.

Er is nergens op bezuinigd op deze camping. Wat ze doen doen ze goed! Sanitair is magnifiek!

De terugreis zijn we wederom 2 nachten op deze camping geweest. Er zijn allerlei leuke dingen te doen in de prachtige omgeving waar je niet ver voor hoeft te rijden.

Op korte afstand van de camping zitten wel 3 supermarkten en een Mac Donalds op 5 minuten.

De weg die bij de camping langs gaat is inderdaad wel druk maar wij hadden daar op onze plaats geen last van.

Gereisd familie in augustus 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Hell in Fügen im Zillertal, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Hell zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Hell scoort een 8.95 uit 10 op basis van 189 reviews.