Camping Hell *****

Hell

171 reviews over Camping Hell in het Nederlands

Topcamping in een prachtige omgeving

Benny, 5-9-2017

Camping ligt net buiten Fugen aan de hoofdweg door het Zillertal. De ontvangst bij de receptie is bijzonder vriendelijk en correct. De plekken variëren qua grootte. Wij hadden een zeer grote plek waar onze caravan + luifel + auto wel twee keer op kon. Er is een winkeltje aanwezig met een klein assortiment. In ieder geval heerlijke broodjes. De camping beschikt over het beste en schoonste sanitair wat we ooit op een camping hebben gezien. Je kunt eventueel privé sanitair huren. Er is een buiten en een binnen zwembad. Wil je niet zelf koken dan is er een heerlijk restaurant op de camping. Over de hele camping lopen een tiental tamme konijnen rond die ook rustig bij je komen als je onder je luifel zit.

In de omgeving is van alles te zien en je hoeft helemaal niet zo heel ver weg. De Achensee, diverse kabelbanen in de buurt, Innsbruck, Swarovski kristal wereld op een regenachtige dag, de stoomtrein naar Mayerhofen, de gletsjer in Hintertux. Maar je kunt ook prima op de fiets door het dal.

Gereisd met partner in augustus 2017

Mooie camping maar minder leuk dan vroeger

Johan, 31-8-2017

Hele mooie camping met prachtig sanitair wat goed wordt schoongehouden.

De twee zwembaden (binnen en buiten) zijn helemaal top.

Het Zillertal is mooi, maar wordt met het jaar toeristischer en dus drukker. De hoofdweg door het dal kan al deze drukte niet aan, met als gevolg filerijden tussen het begin van het dal en Mayrhofen.

Ook de attracties in het dal hebben moeite met het aantal toeristen. Een wachttijd van 1 uur bij de rodelbaan in Zell am Ziller is niet ongebruikelijk op een mooie dag.

De geboden animatie wordt steeds minder in vergelijking met voorgaande jaren. De hoeveelheid iets oudere jeugd neemt ook af, er waren dit jaar vrijwel geen kinderen in de leeftijd 10-17.

Het restaurant heeft prima eten voor een prima prijs, maar er zou wel eens een nieuwe menukaart gemaakt mogen worden.

De huidige kaart gaat inmiddels al flink wat jaren mee.

Het is erg jammer dat in een deel van het restaurant nog steeds gerookt wordt.

Met het campingwinkeltje zouden ze veel meer kunnen doen. Nu wordt het voornamelijk gebruikt om 's ochtends broodjes te verkopen.

Het afhaal-luik achterin de winkel verloedert steeds meer. Tussen de opgestapelde bierkratten, in het halfduister, kun je door een kleine opening

in de muur je afhaalmaaltijd bestellen.

Hier liggen genoeg kansen om dit veel mooier te maken.

Een groot nadeel zijn de konijnen die op de camping lopen. Verschillende tenten zijn kapot geknaagd, en ze schijten ook de staanplaats onder.

Niet echt fris als je daar staat met je kinderen (en zonder kinderen natuurlijk ook niet).

Voor ons voorlopig de laatste keer dat we hier in het hoogseizoen zijn geweest.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Hele fijne camping

Fam. Janssen, 22-8-2017

Prima camping op een mooie plek in het Zillertal. Overzichtelijk terrein met ruime plekken. Ondergrond met gras en fijne kiezels, stroom en water in de buurt. Prachtig sanitair, schoon en goed onderhouden. Fijn, warm binnenzwembad. Bad buiten ook mooi, maar water aan de koude kant. Veel NL gezinnen met jongere kinderen. Mooie buitenspeeltuin en zelfs een binnenspeelplek.

Er is in de buurt genoeg te zien en te ontdekken; wij zijn in 2 weken het Zillertal niet uitgeweest terwijl we om de dag wel een uitstap gemaakt hebben. De Ahornberg is een echte aanraden. Met de grote gondel naar boven en dan nog 200 meter omhoog lopen en je komt bij een prachtig water-speelparadijs voor kinderen en ouders.

Enige nadeel dat wij kunnen bedenken zijn de drukte op de weg in het Zillertal (overdag) en de - toen wij er waren - vele wespen op de camping.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Gewelige camping nu al voor de 3e keer

Super caming in Fügen - Camping Hell, 22-8-2017

Camping Hell ligt in een prachtig gebied in Oostenrijk het Zillertal. Heel veel mogelijkheden in de omgeving. We komen hier nu voor het 3e jaar en het is weer fantastisch. De camping is niet groot. Sanitair uitstekend en het binnen zwembad heerlijk voor als het iets kouder is. Buitenzwembad ook heerlijk om af te koele na een heerlijke wandeling. Maar niet alleen wandelen is hier prachtig. Er zijn ook diverse andere uitstapje te maken. Maar met de kabelbaan naar boven en genieten van het prachtige uitzicht blijft fascineren. We komen hier zeker nog eens terug. Deze camping verdient haar sterren, zeker weten.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

mooie nette camping

Pascal Janssen, 10-8-2017

Wij kwamen hier alweer voor het vierde jaar, het is en blijft een nette camping, Alois en zijn personeel doet er in ieder geval alles aan om het de mensen naar de zin te maken, het enigste minpunt dit jaar was dat er "kampeerders" waren die het nodig vonden om een douchkop af te breken en er zelfs 1 mee te nemen, erg jammer , tegen zulke baldadigheid kan een campingeigenaar zich natuurlijk ook niet weren, ook dit jaar weer genoten van de musikanten Janus und Patricia tijdens het wekelijkse "All you can eat buffet" op zondagavond, verder genoten van 8 dagen Camping Hell, wij komen zeker nog eens terug
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Mooie camping In fantastische omgeving.

Familie, 2-8-2017

Heel veel goeds heeft deze camping te bieden!

Fantastisch sanitair, aardig binnen-buitenbad, lekker restaurant, binnen speeltuin, super fitnesruimte, vriendelijk personeel, omgeving waar zoveel te doen is! Topper om zeker ook te doen hintertux gletsjer!

Persoonlijk gezien vonden wij de plek waar wij stonden het leukst (wiesengrund), geen grote laan maar veldje met 6.

Deze camping staat hoog op ons lijstje!

Gereisd met jonge kinderen in januari 2017

Komen zeker terug!

Marga Kater, 26-5-2017

Heerlijke camping! Je kan hier erg fijn fietsen. Restaurant is erg lekker! Aanrader!

Grote mooie plekken. Gratis wifi. Die het bij ons prima deed. De weg hoor je savonds. Maar vond het niet storend. Erg mooi en schoon sanitair!

Wij gaan hier zeker nog een keer naar toe!

Gereisd met jonge kinderen in mei 2017

Top vakantie op top locatie.

Petra Bakker, 7-1-2017

Appartementen, chalets en camping. Voor ons de ideale combinatie. Zelf met camper en de kinderen met kleinkind in appartement. Super toiletgebouw, kleine winkel, broodjes service en heerlijk restaurant tegen een zeer schappelijke prijs. Ligging om te skiën prima, dorpje met winkels ook dichtbij. Er zijn geen negatieve dingen te bedenken. Team Hell is T.O.P.
Gereisd met partner in februari 2016

Meer voor jonge kinderen

Lenie, 28-9-2016

Nette camping,schoon sanitair, geweldig restaurant met afhaal mogelijkheden.

Qua activiteoten gericht op gezinnen met kinderen in basischhool leeftijd.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

Prima camping met veel 'wilde' konijntjes

Jeroen, 5-9-2016

De plaatsen zijn ruim opgezet; ruimte voor een grote tent + zitje + auto op je plek.

Er staan vooral caravans en campers, vandaar dat er op de plekken grotendeels grint ligt. Met een tent is dit minder prettig.

Watertappunt per plek en elke elektriciteit dichtbij. Voor Wifi bereik op je plek moet je betalen, de gratis Wifi bij de sanitair is te langzaam. Hier hebben we verder geen gebruik van gemaakt.

We zijn in de periode augustus / september geweest.

In het hoofdseizoen zijn er veel kinderen (Nederlandse en Duitsers), uiteraard veroorzaken zij het nodige geluid (hinder? Soms tot laat +/-22:30) en is het minder rustig zwemmen in buitenbad en/of het heerlijke binnenbad. Na het hoofdseizoen is de camping heerlijk rustig aangezien er voornamelijk ouderen zijn.

Er zijn veel 'vaste' kampeerders die elk jaar terug komen, dit geeft in positieve zin wel aan dat de camping prima is.

Wat een aangename verrassing is, zijn de vele schattige en tamme konijntjes die overal over de camping springen.

Het sanitair is zeer netjes (gerenoveerd in 2014). Het betreft een grote sanitaire ruimte waardoor mannen en vrouwen in principe in een grote ruimte vertoeven. Er zijn vele afsluitbare aparte ruimtes met een wasbak en douche waardoor de privacy gewaarborgd blijft.

Bij de receptie liggen veel folders voor activiteiten en wandelroutes die je in dit prachtige Zillertal gebied kan ondernemen. Voor vragen kan je altijd terecht bij de receptie en zijn staan je netjes en rustig te woord.

De drukke autoweg langs de camping is 's avond hinderlijk. Je hoort deze dan behoorlijk, overdag valt dit geluid niet op.

Gereisd met partner in augustus 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Hell in Fügen im Zillertal, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Hell zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Hell scoort een 8.95 uit 10 op basis van 193 reviews.