Uitstekend

1 review over Vakantiehuis Haus Michaela in het Nederlands

Net appartement, aardige mensen

Nick, 8-1-2009
  • Ligging t.o.v. pistes7

Afgelopen kerst (2008) een appartement gehuurd met 3 vrienden. We hadden appartement naast het skihok, dus geen directe buren, we konden heerlijk onze gang gaan qua lawaai maken. Daarnaast hadden we onze eigen parkeerplaats, direct naast het App. App opzich redelijk ruim voor 4 man, alleen als je met drie man op 1 kamer slaapt, dan is het aardig krap en net een sauna. Ook was een van de drie pitten van de elektrische kookplaat stuk, waardoor de stoppen er uit knalden. Herr und Frau Muhlbacher stonden direct op de stoep om het te verhelpen. Verder zijn erg aardige mensen, met kerst kregen we een schaal zelfgebakken koekjes en een fles wijn.

Ligging qua pistes... wij rijden altijd naar hochfugen, maar spieljochnbahn is ongeveer 10 a 15 min lopen, vlak bij wel kinderbaan, voor les aan de allerkleinsten.

Gewoon net en goed appartement voor redelijke prijs, volgend jaar boeken we bij Muhlbacher zelf, scheelt weer 100 uuro per week!

Gereisd met vrienden in december 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Haus Michaela in Fügen im Zillertal, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Haus Michaela zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Haus Michaela scoort een 10 uit 10 op basis van 1 reviews.