Gasthof Giessenbach

Giessenbach
8,9

• Ligging t.o.v. pistes7,7

5 reviews over Gasthof Giessenbach in het Nederlands

Uitzonderlijk mooi appartement, centrale locatie

Rob & Wytske Heck, 5-3-2017
  • Ligging t.o.v. pistes7

Het appartement was ontzettend mooi, we werden erg gastvrij ontvangen door Manfred.

De bar (Riverside bar) is absoluut een aanrader, helaas werd er door anderen tijdens onze vakantieweek weinig gebruik van gemaakt. We hebben een aantal keren in het restaurant gegeten, ook dit is absoluut aan te bevelen! De prijs-kwaliteit verhouding is goed, de locatie ligt centraal en het personeel is uitermate behulpzaam, vriendelijk en gastvrij.

Gereisd met oudere kinderen in februari 2017

Helemaal goed!

HHavermans, 18-8-2016

Het was een fijne verrassing.Prachtig modern appartement.Zeer vriendelijke ontvangst.Alles was echt ongelofelijk schoon en fris.De keuken is super, hadden half-pension dat bleek heel fijn door de ligging.Bijna alles op autoafstand, dat is dan het enige minpuntje.Prijs kwaliteit was super.

Ik kan een verblijf hier iedereen aanraden.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Voor ons de MAX!

Ingrid Scheerens, 15-2-2013
  • Ligging t.o.v. pistes9

Voor ons een topper waar we telkens weer naar uit zien. Al 25 jaar pure verwennerij, gastvrijheid, vriendelijkheid. Echte vakantie in een gezellige,ontspannen omgeving en prijs/kwaliteit een echte topper! Een aanrader dus!
Gereisd met vrienden in december 2012

voor herhaling vatbaar

Hooyberghs Raf, 9-10-2009
    • Ligging t.o.v. pistes9

We worden daar zo goed ontvangen,het eten is er zo goed en de ligging t.o.v de pistes is zo goed dat we daar al 8 jaar achter elkaar naartoe gaan.

Alle kamers van het gasthof huren we af en dit voor één week in het paasverlof.

Gereisd met vrienden in oktober 2009

Hier is alles perfect geregeld.

Hooyberghs Raf, 26-5-2009
    • Ligging t.o.v. pistes9

Een aanrader.Wij komen er al 10 jaar.Het eten is 100% in orde.
    Gereisd met vrienden in april 2009

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Gasthof Giessenbach bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Gasthof Giessenbach in Fügen im Zillertal, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Gasthof Giessenbach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Gasthof Giessenbach scoort een 8.88 uit 10 op basis van 5 reviews.