Chalet Dalzicht

Dalzicht
8,8

• Ligging t.o.v. pistes10,0

3 reviews over Chalet Dalzicht in het Nederlands

Zeer fijn chalet! Aanrader.

Marc Cornelissen, 16-8-2016

Zojuist terug van onze vakantie in Fügen en dat is ons zeer goed bevallen. Fügen is een leuk plaatsje, waar genoeg te doen is in de zomer. Zwembad, binnen en buiten bad op loop afstand. We hadden de Zillertal Activecard gekocht, dat is een aanrader! Je kan gratis naar het prachtige buitenbad met glijbanen en ligweide. Daarnaast mag je gratis in alle bergliften van het hele Zillertal! Je kan óók gratis met bus en trein. Chalet ligt prachtig, je hebt een adembenemend uitzicht vanaf het terras. Geen achterburen. Twee slaapkamers, ruime keuken, en zeer ruime badkamer. Woonkamer met Nederlandse satelliet TV. Auto parkeer je recht voor de deur. Onze indruk was zeer goed, voor herhaling vatbaar.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Het is gewoon goed

C v Leeuwen, 28-7-2013
  • Ligging t.o.v. pistes10

Geweldig uitzicht , veel privacy , een geweldig zwembad ligweide binnen en buiten baden.

Volgend jaar weer.

Gereisd alleenreizend in mei 2013

een mooi chalet

c van leeuwen, 14-10-2009
  • Ligging t.o.v. pistes10

chalet dalzicht is een mooi chalet met een mooie uitkijk het dal in en ligt op een zonnige kant. Naast het park een open zwembad en een overdekt welness bad.
Gereisd met vrienden in april 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Chalet Dalzicht in Fügen im Zillertal, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Chalet Dalzicht zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Chalet Dalzicht scoort een 8.8 uit 10 op basis van 3 reviews.