Hotel Christina ***

8 reviews over Hotel Christina in het Nederlands

Prima appartement

A. Van Es, 12-2-2017
  • Ligging t.o.v. pistes8

Januari 2017. Prima appartement. 250 meter vanaf skibushalte, 500meter vanaf Spieljochbaan. Schone kamers, goed onbijt en vriendelijke mensen. Uitstekende prijs/kwaliteit verhouding
Gereisd met oudere kinderen in januari 2017

melvin, 10-3-2008
  • Ligging t.o.v. pistes6

Het personeel was niet echt sociaal. Er werd niet echt een praatje gemaakt als je er niet op aanstuurde. Bij aankomst werden wij niet geinformeerd over het verblijf en andere belangrijke wetenswaardigheden. Zo moest ik zelf uitvinden dat we bijna een kilometer de berg van hogfugen moesten oplopen om gebruik te maken van ons halfpension. Ik was ook niet wel(griep en vermoeidheid) door de reis die19 uur had geduurd inplaats van 4 uur. Ik vond het dus niet prettig dat ik pas op de plaats van bestemming tehoren kreeg dat ik een berg op moest wandelen om te eten. Het eten in de 4sterren hotel Shiesle was ook niet te eten. Geen smaak of te zout. Een was het wel goed, maar wisten wij niet dat de drankjes betaald moesten worden. De rekening kregen we achteraf. Bij dijze zijn we ook weer niet geinformeerd. De prijzen waren wel oke en ik ben wel toen ik met 40 graden koorts aan het eten was met de hotelbus naar Cristina gereden. Dat was wel netjes.

4dgn hebben wij dus niet naar shiesle geweest

Gereisd met partner in maart 2006

N. van Schijndel, 14-1-2008
  • Ligging t.o.v. pistes7

betreft het eten wil ik toelichten dat we enkel onbijt hadden dit was echter perfekt verzorgd. de rookvrije kamers waren iedere goed schoon.niets meer dan lof over pension cristina
Gereisd met partner in januari 2008

Piet, 11-11-2005
    • Ligging t.o.v. pistes7

Wij komen hier al zeker 5 jaar. Super als je ook voor je rust komt.
    Gereisd anders in november 2005

Marloes, 28-4-2005
    • Ligging t.o.v. pistes6

Goed pension, kamers zijn niet zo modern maar wel goed en schoon. als je voor apres ski bent heb je in fugen weinig. pension cristina heeft een goed ontbijt. gezellige mensen en een sauna en fitness faciliteiten. een rustig pension!
    Gereisd anders in april 2005

Bas Bonhoff, 30-1-2005
    • Ligging t.o.v. pistes6

6 weken van te voren geboekt voor dit pension via Tiscover. 2 weken voor vertrek kregen we een mailtje dat het vol zit terwijl we al hebben gereserveerd met bevestiging ook hadden we al aanbetaald (overboeking). Nu geen reactie (mail, niet terugbellen) om aanbetaling terug te vorderen bij zowel pension als Tiscover.. Ook hoge kosten voor wijzigen bestemming (treinkaartje al gekocht en niet te wijzigen) en ander pension zoeken vlak voor vertrek hetgeen dan aanzienlijk duurder is dan wanneer je 6 weken van te voren boekt. Advies boek niet via TISCOVER en zeker niet bij PENSION CHRISTINA want dat kan je een hoop ellende opleveren en geld kosten!!

Sandra Sangers, 14-1-2005
    • Ligging t.o.v. pistes7

Ons bezoek in de zomer aan apaprtement Christina is uitermate goed bevallen

Rudy den Butter, 5-1-2005
    • Ligging t.o.v. pistes6

Echt Oostenrijks hotel met grote, schone kamers die een beetje oubollig zijn ingericht, maar wel een goed bed. Het ontbijtbuffet is zeer uitgebreid en de mensen zijn vriendelijk.

De ligging is aan een zijstraat van de hoofdstraat (die stijgt aardig) waar bovenaan enkele hotels en restaurants zijn bij de Spieljochbahn. Het centrum van het dorpje ligt lager aan diezelfde weg. Je moet om te eten of apres skieen sowieso wat klimmen.Om te skien is het pas verbonden gebied van Kaltenbach (Hoch Zillertal) en Hoch Fugen een echte aanrader.

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Christina bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Christina in Fügen im Zillertal, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Christina zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Christina scoort een 7.29 uit 10 op basis van 8 reviews.