Aparthotel Asterhof ****

• Ligging t.o.v. pistes8,8

137 reviews over Aparthotel Asterhof in het Nederlands

Tweede thuis

Joanne Kleppers-Pellikaan, 19-10-2017

Afgelopen zomer voor de 6e keer hier geweest en het voelt als ons tweede huis. De ligging, het uitzicht, de heerlijke tuin, de schone appartementen, de lieve familie Plattner enz.

Vanuit Fugen zeer veel diverse uitstapjes te plannen ; wandelen, fietsen, speeltuinen, zwembaden, stoomtrein, Innsbruck en nog veel meer ...

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Fantastisch adres, even vertrouwd als thuis!

Ton van den Boom, 5-10-2017

Eigenlijk is hier alles goed: de kamers zijn ruim en van alle gemakken voorzien. Het ontbijtbuffet is prima.Alles ziet er schoon en verzorgd uit. De ligging is geweldig in het prachtige Zillertal en wandelen kun je er overal. De familie Plattner bekommert zich op een goede manier om de gasten: niet betuttelend, maar oprecht belangstellend. Zij gaat ook met de gasten op pad. Het diner kan bij Hotel Schiestl worden gebruikt. En ook dat is in één woord geweldig. Kortom: een aanrader voor iedereen. Oók voor gezinnen met kleine(re) kinderen. Wij gaan er in de toekomst zeker nog vaker heen, want we voelen ons er welkom én thuis.
Gereisd met partner in september 2017

Heerlijke zomervakantie in het Zillertal

Mark Pellikaan, 28-8-2017

Een zeer schone en ruime kamer met goede bedden. Mooi uitzicht over Fügen en een uitstekende gastheer en gastvrouw die je van alle gewenste informatie voorzien. Niets is teveel voor Anni & Patrick. Het begeleiden van een wandeltocht, het uitzetten van een fietsroute etc etc.

Wederom een topvakantie gehad!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Asterhof bij:

Meer van dit! Gewoonweg fantastisch!

Dewaele-Maes, 9-8-2017

Expect the best...

Heel verzorgd en zeer gastvrij!

Mooie ligging op de heuvelrug.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Geweldig

Annie en Louis, 29-7-2017
    • Ligging t.o.v. pistes10

Het is een geweldige accomodatie. Heel vriendelijk en gastvrije eigenaren en personeel. Je wensen worden al voordat je ze vraagt beantwoord. Verse ingrediënten bij het uitgebreide lekkere ontbijt. Prachtige en schone kamers. Mooie locatie.
    Gereisd met partner in mei 2016

Fantastisch !

P. de Jong, 15-7-2017
    • Ligging t.o.v. pistes7

Zeer net appartement

Vriendelijke en behulpzame mensen

Rustig gelegen met voldoende parkeergelegenheid

Gereisd met oudere kinderen in april 2017

Geweldige accomodatie en zeer vriendelijke familie

Roel en Jannie Blom, 25-6-2017
    • Ligging t.o.v. pistes8

Je hebt hier volledige rust en ontspanning. Goede bedden en erg schoon.

Je kunt kiezen uit ontbijt of broodjesservice en daarbij een klein krantje met dagelijkse bijzonderheden.

Gereisd met partner in juni 2017

Ook in de zomer in een woord fantastisch.

Albert Bijlsma, 20-6-2017
    • Ligging t.o.v. pistes10

Zowel voor jong en oud als in de winter als in de zomer is het een geweldige lokatie. Er is een lift aanwezig. Elke morgen een geweldig vers ontbijt met eigengemaakte gerechten.Wij zijn hier nu voor 8ste keer geweest en de kamers /keuken zien er nog als nieuw uit. Elke morgen het nieuwsblad van Anni voor de dagelijkse tips voor de eventuele invulling van de dag en de weesrsvoorspelling van de komende dagen. Het voelt als een warm bad als je bij de familie aankomt. Het is alsof je thuis komt met een hartelijke ontvangst. Overal even tijd voor een praatje. Verder vind je er rust, maar ook mogelijkheden tot allerlei activiteiten voor jong en oud. Er is een geweldige overkapping waar je met groepen/familie of met partner 's avondsgezellig kan vertoeven. Eventueel barbecuen met groepen.Onze ervaring inde zomer was geweldig. Fietsen gehuurd en over een prachrig fietspad ( geen hoogte verschillen)langs de Ziller gefietst naar Mayerhofen. Ook het treintje geeft mogelijkheden de verschillende dorpjes te bezoeken. Heerlijke bergwandelingen kun je maken met goede bewegwijzering. zoals De Ahorn Voor ons als beginners was dit gemakkelijk te doen.Kortom een dikke aanrader.

Fantastische lokatie!

Marjan, 20-6-2017
    • Ligging t.o.v. pistes9

Appartement met uitzicht op de bergen.Super speelweide voor kinderen . Koudwaterbaden om voeten te koelen. Prachtige tuin waar je heerlijk kunt zitten Op verzoek wordt de BBQ aangemaakt . Ook is er een sauna waar je gebruik van kunt maken. Vriendelijke eigenaren , niets is te veel gevraagd.

Fantastisch!

Ine, 23-3-2017
    • Ligging t.o.v. pistes10

er zijn maar weinig zulke fijne vakantieverblijven te vinden als Asterhof, zowel de kamer als het appartement zijn allebei helemaal compleet.

De kamers zijn schoon, fris en de bedden zijn heerlijk, en verder van alle gemakken voorzien.

Wanneer we bij Asterhof arriveren voelen we ons direct thuis.

Zulke lieve aardige zorgzame mensen, het voelt direct als familie.

Zowel in de winter als in de zomer zijn we hier op vakantie geweest.

En welk seizoen je ook kiest, het is allemaal heerlijk!

Skieen kan altijd in hoghfugen, tot laat in het seizoen, en de skiehalte is lekker dichtbij, en ook kun je er heerlijke wandelingen maken,

We komen hier heel graag terug!

Een dikke 10 voor Aparthotel Asterhof!

Gereisd met partner in maart 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Asterhof bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Asterhof in Fügen im Zillertal, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Asterhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Asterhof scoort een 9.68 uit 10 op basis van 152 reviews.