Hotel Basur ****

30 reviews over Hotel Basur in het Nederlands

Groot hotel

karin, 10-3-2017
  • Ligging t.o.v. pistes4

Eten was super, kamers erg gedateerd foto op de website laat een mooie kamer zien. Wij hadden een kamer van 85,00 per nacht per persoon veels te duur voor het wat wij kregen.
Gereisd met vrienden in maart 2017

kerstreis naar Flirsch was rustig en relaxed

Ans, 7-1-2017
  • Ligging t.o.v. pistes7

Goed hotel, uitstekend eten.

Kamers redelijk.

Heiligenabend was redelijk sfeervol maar de 2 kerstdagen waren niet wat verwacht was.

Geen muziekavonden toen wij er waren, jammer

Gereisd met vrienden in december 2016

Nooit meer!

Louis Nijsters, 25-7-2016

Wel goed: het vriendelijke bedienend personeel in de eetzaal en de kamermeisjes die hun best deden. Het ontbijt en het diner waren van redelijke kwaliteit.

Niet goed: het personeel aan de receptie; arogant, onvriendelijk en beloftes worden niet waargemaakt!

Het hotel zelf was nogal gedateerd. Er was een duidelijk onderscheid in kamers en badkamers qua grootte en inrichting. Dat moet een reisorganisatie niet willen voor deelnemers aan een groepsreis: dat veroorzaakt onnodige onderlinge spanningen bij de deelnemers die allemaal eenzelfde prijs hebben betaald! Nadrukkelijk protest tegen onderbrengen op een zolderkamertje werd pas na interventie van ook de reisleider erkent als juist en er werd een adequate kamer toegewezen. Oostenrijk is prachtig maar Hotel Basur in Flirsch am Arlberg is voor ons niet voor herhaling vatbaar

Gereisd met partner in juli 2016

goed hotel

bart smits, 1-2-2014
  • Ligging t.o.v. pistes6

hele goede service, eten en kwaliteit-prijsverhouding; aanrader
Gereisd met vrienden in januari 2014

volgend jaar weer

jjldejong, 19-2-2013
  • Ligging t.o.v. pistes7

Wij komen al 25 jaar in st Anton. Door omstandigheden konden we dit jaar pas IN de crocusvakantie boeken, alles vol natuurlijk, en derhalve bij toeval hier in Basul terechtgekomen. 4 volwassen en 2 (klein-)kinderen. Super! Skibus gaat 4 keer per uur, en stopt op 10 meter, het is een snelbus. Kortom: geen reden om in het dubbel zo dure st Anton te verblijven. De kinderen vonden het gaaf, en de maaltijden waren super, en de wellness was compleet en lekker. Wij komen terug. Personeel +++ Bedankt !
Gereisd met vrienden in februari 2013

Geweldig hotel, super gezellig!

Brenda, 6-8-2012
  • Ligging t.o.v. pistes8

Een geweldig hotel, nette grote kamers, schoon en super vriendelijk personeel!

Eten halfpension is goed en leuk opgemaakt! U heeft de keuze uit 2 gerechten waarvan 1 gerecht met vlees en 1 vegetarisch gerecht.

Bij halfpension is er bij uw verblijf een gratis buspas (Strengen tot Sankt Anton en v.v.) voor de periode dat u bij Basur verblijft inbegrepen.

Echt een aanrader!

Gereisd met partner in augustus 2012

Leuk hotel met een gunstige prijs

Gerard, 22-7-2012

De kamers zijn ze aan het renoveren. Een prachtig verblijf gehad in een 4 persoons appartement. kinderen hadden een eigen slaapkamer, Royale zitkemer en compleet ingerichte keueken.

Het eten is typisch Oostenrijks, maar voldoende. Als de kinderen iets anders wilden dan was dit geen probleem.

Het hotel is een overnachtingsplek voor georganiseerde busreizen. Er zijn dus vaak internationale gezelschappen aanwezig. Veel ouderen mensen.

Als je niet wandelen houd dan valt er weinig te beleven in de omgeving.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2012

Qua prijs een aanrader!

Fam. van Haften, 11-8-2011

Grappig toen we aankwamen mochten we kiezen tussen twee kamers. Beide kamers oud maar oké in ieder geval ruim. Hotel stond naast kerk. Iets om over na te denken de volgende keer bij het boeken van een hotel.. Personeel was supervriendelijk. Hebben in Oostenrijk zeker wel eens beter gegeten. Van te voren zou duidelijk moeten zijn dat het hotel een doorgangshotel is voor bussen met senioren. Prijs is zeker een aanrader! En eerlijk is eerlijk voor de prijs kun je ook eigenlijk niet echt zeuren. opmerkelijk was dat we iedere dag een andere prijs betaalden voor het drinken bij het eten. Vaak werden de kinderen niet gerekend.Al met al een prima uitgangsbasis voor een super mooie omgeving. Dorp zelf is niets! Dagje Merano erg aan te raden!
Gereisd met oudere kinderen in juli 2011

Waarschijnlijk nooit meer

R.Lankheet, 2-8-2011

Hotel Basur in Flierch is een zeer verouderd hotel,laatste jaren niets meer aan gedaan qua inrichting of schilderwerk.Komt zeer verouderd over.Licht te ver weg van de dorpskern om iets lopend te ondernemen.Laatste opknapbeurt in 1972 gedaan volgens hun eigen informatie.Overigens goede bedden aanwezig.
Gereisd met partner in juli 2011

prima hotel.graag nog eens

christine maessen, 26-9-2010
  • Ligging t.o.v. pistes7

een fijn hotel lekker rustig gelegen.personeel is zeer vriendelijk.de kamers zijn eenvoudig maar met goede bedden en schoon.kamers worden elke dag schoongemaakt inclusief de handdoeken.enigste minpunt was dat we in de badkuip moesten zitten om te douchen aangezien de douchekop erg laag hing.eten is prima.veel tiroler specialiteiten.elke avond keuze uit 2 menu's.geen probleem als je bv.frites wilt inplaats van aardappelen.diervriendelijk hotel.super opvang nadat een van onze honden was overleden.gaan zeker nog een keer terug
Gereisd met partner in augustus 2010

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Basur bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Basur in Flirsch, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Basur zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Basur scoort een 7.32 uit 10 op basis van 44 reviews.