Gasthof Zum Weissen Lamm ***

25 reviews over Gasthof Zum Weissen Lamm in het Nederlands

zeer goed Oostenrijkse stijl hotel

Gert, 9-10-2017
  • Ligging t.o.v. pistes9

Het eten is op menu basis.

het zijn 5 of 6 gangen iedere avond.

Er staat een top kok in de keuken die heerlijk kookt

Porties zijn niet groot maar voldoende.

Een 3 sterren hotel zonder friet in ieder geval

schone kamers ( kamers aan de achterzijde met balkon)

goede "gratis" liftkaart en bij voor de directe omgeving

zorg dat je niet boekt zonder balkon want aan slaap je aan de voorzijde met zijn eigen geluid van langskomende mensen.

bediening tijdens maaltijden te weinig "man" kracht.

all in maar in de middagen avond moet je duidelijk wel achteraan gaan.

Al met al een heerlijk hotel in het centrum van het dorp

Gereisd met partner in september 2017

Stam, 20-3-2017

Vriendelijke mensen, goed eten
Gereisd met partner in januari 2017

Wederom een heerlijke vakantie

Maurice, 26-2-2017
  • Ligging t.o.v. pistes8

Oudste gasthof van Fiss. Hier ben je echt in Tirol. In het prachtige dorpje Fiss hebben we wederom genoten van de gastvrijheid in dit appartement. Eten was ook prima!
Gereisd met vrienden in januari 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Zum Weissen Lamm bij:

Goed hotel : dicht bij de pistes

Dick de Krijger, 25-3-2015
    • Ligging t.o.v. pistes10

Wij komen al jaren in Fiss, maar waren nog nooit in dit hotel geweest. De ruime opzet van de kamers was prettig. Eten smaakvol en prima in orde.

Kers op de taart was wat mij betreft de zeer sympathieke behandeling die Josef gedurende ons verblijf gaf. Vriendelijk, hartelijk en humoristisch, dikke pluim!

Gereisd met vrienden in januari 2015

Meer dan prima accomodatie in geweldig ski-gebied!

Robert & Ellen, 12-3-2013
    • Ligging t.o.v. pistes7

Een meer dan prima accomodatie in het centrum van Fiss. Het complex ligt op ong 400m van de pistes, waarbij je di ski's en schoenen kunt stallen bij een depot onder bij de liften.

We werden zeer hartelijk ontvangen door vriendelijk en gastvrij personeel zowel bij de receptie als in de bar.

De kamers waren lekker ruim en schoon en werden dagelijks schoongemaakt.

Het eten 's avonds was echt prima! 's ochtends bij het ontbijt kon je aangeven wat je 's avonds wou eten en welke tijd (18.00/20.00uur) en er was voldoende keus (4 voorgerechten, 6 hoofdgerechten (waarvan 3 standaard en 3 wisselende) en 4 nagerechten).

pluspunt: op de dag van vertrek gingen we weg voordat het ontbijt begon. Na aangeven bij de receptie kregen we een ontbijt/lunchpakket mee voor onderweg! Zeer goede service!

Gereisd met partner in maart 2013

Matig hotel

Madl, 30-1-2013
    • Ligging t.o.v. pistes8

Ouderwets en saai hotel. Niet de bekende Oostenrijkse gastvrijheid. Ontbijt goed, avondeten wel keuze maar geen kwaliteit. Bediening ongeïnteresseerd.

Wifi in/bij de bar beschikbaar.

Hotel ligt niet ver van de pistes. Mooi skigebied.

Gereisd met vrienden in januari 2013

dit nooit meer

hetzal, 24-4-2012
    • Ligging t.o.v. pistes7

bijzonder gehorige appartementen, je verstaat letterlijk wat dee buren zeggen. Tel daarbij alle Loo geluiden bij op, dan weet je dat de nachtrust eronder te lijden heeft. Daarbij was het appartement zeer gedateerd en niet echt fris.

Service, de heren bij het ontbijt en avondeten waren service gericht. In tegenstelling tot de eigenaresse. Bij aankomst wees ze ons ons appartement en denkt maar niet dat ze een tasje/koffertje van ons meeneemt. Nee, in hoog tempo voor ons uitlopen en wij na een vermoeiende rit erachteraan sjouwen.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2012

Prima hotel voor wintersporters

wim13, 5-2-2012
    • Ligging t.o.v. pistes7

Ruime kamer met zitje, TV, kluisje en balkon. Douche en toilet zijn gescheiden. De afstand tot de liften is goed te lopen (400 meter). De ski's en skischoenen kun je bij de Intersport naast de liften in depot geven. Bij inchecken krijg je hiervoor een VIP-pasje. Het skigebied is super. Het eten is goed en degelijk. In de ochtend een buffet. Bij het ontbijt krijg je het keuzemenu voor de avond: keuze uit 4 voorgerechten, een salade, 6 hoofdgerechten en 5 nagerechten. In het hotel hangt een vriendelijke en ongedwongen sfeer.
    Gereisd met oudere kinderen in januari 2012

Super Hotel

Ciska Meerman, 29-1-2012
    • Ligging t.o.v. pistes9

Wij hebben een week doorgebracht in dit echte Oostenrijkse hotel.

Het hotel is simpel en ziet er wat ouderwets uit, maar heeft alles wat je nodig heb. Wij hadden bij ons verblijf ontbijt en avondeten. Het onbijt is niet erg uitgebreid maar wel goed. Het avondeten is lekker en genoeg keus. Iedere dag kon je kiezen uit 4 of 5 voorgerechten en 6 hoofdgerechten. Van de voor- en hoofdgerechten waren er wel dingen die iedere dag op de kaart stonden, maar de keuze is groot waardoor je niet iedere dag hetzelfde hoeft te eten. De kamers zijn ruim en van alle gemakken voorzien, misschien wat ouderwets. De kamers werden iedere dag goed schoongemaakt. Handdoeken werden ook vaker gewisseld dan ze zeiden.

Het hotel was redelijk in het centrum en ongeveer 5 tot 10 minuten lopen van de piste. Vanuit het hotel kan je je ski of snowboardspullen achter laten in een depot, waardoor je niet met je spullen hoeft te slepen van en naar de piste.

Hotel is zeker een aanrader, het gebied is helemaal super!!!

Gereisd met partner in januari 2012

Aardige mensen maar slechte keuken

Lisa, 29-8-2010
    • Ligging t.o.v. pistes5

Kamers ruim, restaurant ouderwets van opzet. Als je HP of AI boekt heb je zgn een vierkeuze menu maar 3 van de 4 staan elke dag op de kaart. De variatie is minimaal het eten is eentonig en smaakloos. In de saladebar liggen spullen van een paar dagen oud. Flinke afstand tot de pistes. In de zomer wel de sommercard waardoor gratis gebruik van 7 liften tussen fiss, serfaus en ladis en daarboven heel veel te doen voor de kinderen, zoals rodelbaan, speeltuinen, wandelspeurtochten (o.a. vliegtuigtocht en heksentour). Dat was helemaal super. De familie die het hotel beheerd is heel vriendelijk. Ook de appartementen Chryseldis en Acqarius behoren hiertoe en kunnen gebruik maken van het restaurant en voorzieningen van zum weissen lamm. Kortom mooi gebied, veel te doen voor kids. kamers en appartementen prima maar wel wat ver van de pistes maar daar gaan eten dat nooit meer.
    Gereisd met jonge kinderen in juli 2010

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Zum Weissen Lamm bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Gasthof Zum Weissen Lamm in Fiss, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Gasthof Zum Weissen Lamm zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Gasthof Zum Weissen Lamm scoort een 8.35 uit 10 op basis van 25 reviews.