Hotel Poltehof ****

Poltehof

• Ligging t.o.v. pistes8,7

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Poltehof bij:

3 reviews over Hotel Poltehof in het Nederlands

heerlijk gastvrij hotel met appartementen

l van gaalen, 14-11-2011
  • Ligging t.o.v. pistes8

wij verbleven hier in een 5-persoonsappartement in de krokusvakantie. prima appartement en uitgebreid 'bio' ontbijtbuffet, heerlijk.

op 5 minuten loopafstand van de lift waar de ski spullen worden opgeborgen in een kluis van het hotel. geweldig skigebied! wij gaan komend jaar weer.

Gereisd met oudere kinderen in februari 2011

heerlijk gastvrij hotel

familie van der Walle, 12-5-2011
  • Ligging t.o.v. pistes9

Voor het eerst in Fiss geweest afgelopen krokusvakantie en erg genoten van ons verblijf in Poltehof. Prima, schoon appartement met heerlijk uitgebreid ontbijtbuffet. Eigenaren zeer vriendelijk en gastvrij, goede service.

Wij gaan volgend jaar weer.

Gereisd met oudere kinderen in februari 2011

Oergezellig, vriendelijk, centrale ligging

leonhorbach, 16-4-2011
  • Ligging t.o.v. pistes9

We komen er al jaren heel erg graag. De vriendelijkheid en gastvrijheid zijn absoluut een aanrader. Het voelt telkens weer als een beetje thuiskomen. Mooie kamers, recentelijk allemaal gerenoveerd, uitgebreid ontbijtbuffet (vooral eigen produkten)

Eigen skilockers bij de piste, een groot en gevarieerd skigebied en voldoende mogelijkheden in Fiss en omgeving, om er een heerlijke vakantie van te maken.

Gereisd met vrienden in januari 2011

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Poltehof bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Poltehof in Fiss, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Poltehof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Poltehof scoort een 9 uit 10 op basis van 3 reviews.