Fiss

Uitstekend

Zoover award

• Ligging t.o.v. pistes9,1

282 reviews over Hotel Natürlich in het Nederlands

Dit is vakantie! Hier ben je Welkom!

Paul Helene, 18-8-2017
  • Ligging t.o.v. pistes9

Wie wil er nu niet wakker worden en vanuit zijn bed een panorama vieuw hebben op de bergen..schitterend!!

Mooi, schoon, knus, sfeervol, heerlijk eten, kindvriendelijk, persoonlijke aandacht..TOP!!

Wij komen graag terug..

Het was weer fantastisch

Rene, 14-8-2017

Na 3x in de winter hier zijn geweest nu in de zomer geweest met het gezin

En wat we al verwachtte het was weer super

Martin Rietzler,

Beste Rene! Eindelijk is het ook in de zomer doorgegaan om naar Fiss te komen! Fijn dat jullie deze verblijf goed beoordelen.

Fijn te lezen dat het weer super geweest is!

Misschien is de volgende keer weer een verblijf in de winter! Wij kijken uit jullie weer te zien en wensen nog een fijne zomer thuis!

Groetjes uit Fiss - Martin met familie en het hotelteam!

Geweldig!

fam. Brouns, 13-8-2017
  • Ligging t.o.v. pistes10

Een hotel direct bij de bergbanen. Alles op de berg goed bereikbaar. Familiehotel. Zeer vriendelijk en schoon. Wellness aanwezig. Aanrader voor mountainbikers.

Lieve familie Brouns!

Wat een geweldig 10 punten beoordeling! Erg bedankt voor jullie moeite en tijd. Wij hebben deze week met jullie zeer genoten - wij kunnen jullie ook alleen maar 10 punten geven! :-)

Wij kijken uit tot de volgende keer terug in Hotel Natürlich in Fiss, Tirol.

Groeten familie Rietzler en onze medewerkers!

Tophotel!

Evelyn, 9-8-2017
  • Ligging t.o.v. pistes10

Tophotel!! Wij hebben al heel wat hotels en regio's bezocht maar jullie staan helemaal op nummer 1! Wij voelden ons onmiddellijk thuis en ook onze honden werden in de watten gelegd! Het ontbijt is fenomenaal goed en de gastvrijheid is ongezien! Jammer dat onze vakantie er al op zit maar wij kijken er al naar uit om met veel plezier terug te komen!!! Bedankt aan het volledige team! Groetjes uit België!
Gereisd met partner in augustus 2017

Beste Evelyn!

Top review voor Hotel Natürlich. Graag hebben wij ons best gedaan om jullie in watten te leggen! :-)

Heel erg bedankt voor deze fantastisch recensie hier op Zoover. Het compliment voor het "ongezien gastvrijheid" hebben wij erg enthousiast gelezen en zijn er erg bllij mee! :-)

Wij kijken uit voor de volgende keer - natuurlijke groeten uit Fiss Fam. Rietzler en medewerkers

Super!

EC Wolters, 8-8-2017
  • Ligging t.o.v. pistes9

Ik kan niets aangeven wat slecht is. Mooie locatie, heerlijke bedden, geweldig ontbijt en super vriendelijk personeel en een top wellmess. Ga zo door Martin en het Natürlich team.
Gereisd met vrienden in juli 2017
Martin Rietzler,

Beste familie! Fijne te lezen da niets slechts aan te geven is in Hotel Natürlich in Fiss, Tirol.

"Afgesproken" - wij gaan zo door met ons Hotel Natürlich.

Bedankt voor de moeite om deze recensie online te zetten. Tot snel terug in Serfaus-Fiss-Ladis in Tirol.

Groeten Martin met Familie en ons uitstekend Team

Pareltje in Oostenrijk

Wim, 6-8-2017
  • Ligging t.o.v. pistes9

Sprakeloos! Vanaf het moment dat je binnenstapt voel je alsof je "thuis" komt. Een heerlijk ongedwongen relaxte sfeer waar je echt tot rust komt. Mooie ruime kamers en zeer schoon. Er was aan onze hond gedacht met een mooie mand en waterbak (dat doen maar heel weinig hotels). Een simpele samenvatting:

-aandacht voor de gasten

-goed bed

-goed eten

-goede sfeer

-mooie omgeving

Dit lijkt simpel maar heel veel hotels ook in de nog hogere klassen bewijzen het tegendeel.

En dit allemaal is zo vanzelfsprekend voor ze, het is allemaal "echt" en "oprecht" niets is fake of gemaakt.

Dit hotel is serieus het pareltje van Oostenrijk. Want vergeet niet het zit midden in een heerlijk gebied waar ontzettend veel te doen is en zelfs als je niet zo sportief aangelegd bent is het zeker de moeite waard. Je staat zo in Zwitserland om te winkelen en in Italië voor een leuke lunch of wat architectuur te bekijken.

Wij komen dan zeker ook snel terug!

Gereisd met partner in augustus 2017
Martin Rietzler,

Hey Wim! Wow, wat wen geweldig leuke review! Wij zijn er bijna zelf sprakeloos. Enthousiast hebben wij deze review gelezen en zijn er ontzettend dankbaar dat jullie dit zo ervaren hebben een dit op Facebook met vele mensen delen!

De simpele zamenvatting was er een uitstekend compliment! Meer als bedankt voor deze leuke worden - wij kijken jullie weer te zien. Sterkte voor de komende weken - groetjes uit Serfaus-Fiss-Ladis - Fam. Rietzler en medewerkers

Zeer leuk hotel!

K. Van Loon, 5-8-2017
  • Ligging t.o.v. pistes9

Hotel naturlich is een mooi, gezellig, kind-diervriendelijk hotel met zeer aardig personeel.We kijken met een zeer tevreden gevoel terug op ons verblijf. Verrassend hoe zelf ons hondje welkom werd geheten met een mooie hondenmand in de kamer. De persoonlijke aandacht en vriendelijkheid van Martin, zijn vrouw en het personeel maakte dat we ons echt welkom voelde en het heeft ons verblijf in het mooie Fiss nog fijner gemaakt!! We zouden graag nog een keer terug gaan om Fiss in de winter te bewonderen
Gereisd familie in juli 2017
Martin Rietzler,

Hey familie van Loon! Wat was het een fijn gevoel jullie recensie te lezen. Leuk te horen dat jullie Hotel Natürlich en de regio zo ervaren hebben en dit ook met mooie worden hier op zoover delen!

Graag hebben wij ons best gedaan om deze vakantie iets bijzonders te maken - zeker ook voor julie hondje. :-)

Tot de volgende keer - bedankt voor de tijd en moeite. Groeten uit Serfaus-Fiss-Ladis in Tirol - Martin met familie en het geweldig team.

Een heerlijk verblijf.

Familie van Veen, 4-8-2017
  • Ligging t.o.v. pistes10

Alles klopt. Kamers zijn netjes. Speelkamer en buiten speeltuin voor de kinderen. Vriendelijk personeel. Een echte aanrader. Wij komen hier zeker terug!
Gereisd familie in juli 2017

Lieve familie van Veen!

Bedankt voor jullie recensie op Zoover voor jullie tweed verblijf/vakantie in Hotel Natürlich in Fiss, Tirol.

Dat jullie een heerlijke verblijf hebben gehad en dat alles klopt maakt ons erg blij. Wij kijken uit voor de volgende keer. Groetjes uit SFL - Fam. Rietzler en medewerkers.

P.S. bedankt voor de vertaling tijdens u verblijf! :-)

Annemieke, 10-7-2017
  • Ligging t.o.v. pistes10

Het is een heel gastvrij, vriendelijk en mooi hotel.

Mooie kamers en top verzorging

Heb geen min punten in een woord geweldig

Gereisd met vrienden in juni 2017
Martin Rietzler,

Hey Anemieke! Heel erg bedankt voor deze fantastische recensie. Geen min punten hebben wij erg enthousiast gelezen. Geweldig. Wij kijken uit voor de volgende keer en wensen nog een fijne zomer.

Groeten uit Serfaus-Fiss-Ladis in Tirol! Fam. Rietzler en ons vriendelijk team

"warm" verblijf, als thuis!

Guus Zegers, 30-4-2017

Het ontbijt is overheeeerlijk
Gereisd familie in februari 2017
Martin Rietzler,

Hey Guus met familie! Hartstikke bedankt voor deze 10 punten review. Het lof voor het onbtijt geven wij zeker door. :-)

Wij waarderen dit zeer dat jullie deze review geschreven hebben! Bedankt en tot ziens.

Grotjes uit Fiss - Martin met familie en het geweldig team.

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Natürlich**** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Natürlich in Fiss, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Natürlich zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Natürlich scoort een 9.69 uit 10 op basis van 363 reviews.