Hotel Natürlich ****

290 reviews over Hotel Natürlich in het Nederlands

Heerlijk genieten in hotel Naturlich

Geert, 2-10-2017
  • Ligging t.o.v. pistes10

Wat hebben we weer genoten in hotel Naturlich in Fiss.

Voor de 8e keer waren we van de partij en de 9e keer is alweer geboekt.

Alles prima: kamer ,ontbijt,bar, hoteleigenaar. Top!

Martin, Inhaber, 5-10-2017

Hey Geert! Al 8 keer zijn jullie nu in ons hotel op vakantie geweest en het blijft nog stets erg gezellig met jullie - deze winter is al de 9de keer!

Wij kijken uit voor een fijne week met jullie en zullen zeker weer erg veel plezier met elkaar hebben!

Nog bedankt voor deze geweldige review en de moeite! Tot snel - groten uit Fiss - van de hoteleigenaar Martin met familie en het topteam!

Gegarandeerd goed

ikke, 29-9-2017
  • Ligging t.o.v. pistes9

Voor de zevende keer genoten van de gastvrijheid van Martin en team. (En zeker niet voor het laatst!) Het hotel is strak, maar gezellig en met natuurlijke materialen ingericht. De ligging is geweldig en het uitzicht fabuleus!! De omgang is persoonlijk, maar zeker niet klef. Vanaf aankomst dompel je onder in een vakantiegevoel. Het ontbijt is een feestje en in de bar kun je terecht voor een lekkere koffie, pilsje of cocktail.

Martin, wederom bedankt en tot volgend jaar.

Martin, Inhaber, 1-10-2017

Hey Ikke! Dit klopt - 7 keer in Hotel Natürlich in Fiss, Tirol. Wij zeggen fantastisch en leuk dat jullie elk jaar weer terug komen! :-)

Bedankt voor deze leuke review hier op Zoover - wij waarderen dit zeer en zeker hopen wij jullie volgen d jaar weer te zien!

De complimenten hebben wij erg trots aan onze medewerkers doorgegeven!

Natuurlijke groeten uit Fiss - Martin met familie en het hotel-team!

Fantastisch en heerlijk ontspannen

JoepW, 27-9-2017

Fijne kamer, goed ontbijt en zelfs ook lekker avondeten, terwijl we dachten dat het hotel geen restaurant had.
Martin, Inhaber, 1-10-2017

Hey Joep! En klein restaurant met themavonden - 3 keer per week en een kleine kaart in der bar/lounge is er wel aanwezig - fijn dat jullie fantastisch en heerlijk ontspannen hebben kunnen! :-)

Van harte bedankt voor deze review en te tijd jullie ervaringen te delen!

Hopelijk zien wij jullie eens terug in Hotel Natürlich in Fiss. Tirol.!

Natuurlijk groeten uit Fiss - Fam. Rietzler en onze medewerkers

Alsof je thuis komt.

Annelies, 23-9-2017
  • Ligging t.o.v. pistes10

Dit is een fantastisch, niet al te groot hotel, waar je heerlijk kunt verblijven om te ontspannen na de activiteiten, die je gedaan hebt. Dat kan zijn wandelen of skiën. Het is gewoon genieten in dit hotel.
Martin, Inhaber, 1-10-2017

Beste Annelies! In middels zomers en winters in Hotel Natürlich in Fiss geweest! Erg fij dat jullie nu al 8 keer jullie vakantie bij ons genoten hebben!

Wij zijn er blij mee dat het voor jullie ook in de zomer weer fantastisch was en jullie dit ook hier op Zoover delen!

Bedankt voor jullie moeite en tijd voor deze review. Wij kijken uit tot in januari!

Groetjes uit SFL - Martin met familie en ons geweldig team!

Top week in Hotel Natürlich en in Fiss/Serfaus

Sylvia, 19-9-2017
  • Ligging t.o.v. pistes9

We hebben een top week gehad in Hotel Natürlich en op de bergen van Fiss en Serfaus.

De eigenaar, Martin is een echte gastheer. Het ontvangst bij aankomst en service gedurende de week is erg goed. Het was voor ons de 1ste keer in de zomer in Oostenrijk. Hij heeft ons goed geïnformeerd over alle mogelijkheden op de bergen en dacht ook mee. Voor kinderen is er veel te doen op de bergen.

Het hotel is netjes en schoon, leuke bar en prima eetzaal. Ontbijt is goed. Een paar keer per week kan je je inschrijven voor een thema diner. Dit is ook goed.

Voor de kinderen is er in de kelder van het hotel een leuke speelkamer. Niet heel groot maar onze kinderen hebben het hier erg leuk gehad. Ze hebben ook een kleine buitenspeeltuin. Ziet er netjes uit en leuk voor jonge kinderen.

De hotelkamer ziet er mooi en schoon uit en de meesten hebben een fantastisch uitzicht.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017
Martin, Inhaber, 22-9-2017

Hallo Sylvia! De gastheer Martin is er erg blij met het lof voor de service tijdens jullie zomer-verblijf in Hotel Natürlich in Fiss, Tirol. Graag hebben wij on best gedaan om jullie eerste verblijf in Oostenrijk onvergetelijk te maken!

Bedankt voor de moeite deze beoordeling te schrijfen. Fijn dat jullie een top-week in Hotel Natürlich hebben gehad!

Tot snel - groetjes uit Fiss - Fam. Rietzler en medewerkers

Fantastisch verblijf, een top-hotel!!

Peggy, 3-9-2017
  • Ligging t.o.v. pistes10

Wij vonden alles gewoon TOP en zijn hier al 3 maal geweest in de winter en 3 maal in de zomer, dat zegt genoeg denk ik! Heel vriendelijk en behulpzaam zowel Martin en zijn vrouw alsook het personeel. Het eten is zeer lekker en altijd tot in de puntjes verzorgd. de kamers zijn heel mooi met mooi uitzicht en heel hygiënisch...kortom een echte aanrader en wij hebben alvast een plaatsje gereserveerd voor volgend jaar!!!

Doe zo verder!!!

Gereisd met vrienden in augustus 2017
Martin, Inhaber, 7-9-2017

Hey Peggy! Afgesproken!! Wij gaan zo verder! :-) Fijn dat jullie 6 keer in Hotel Natürlich weer een groot succes was. Graag stan wij voor jullie klar en dit zal ook volgend jaar weer zo zijn.

Wij kijken nu al uit voor een gezellige week met jullie allemaal!

Tot snel en nog een fijne herfst gewenst!

Zoals ieder jaar geweldig !

Jos Driezen, 30-8-2017
  • Ligging t.o.v. pistes10

Ontvangst, verblijf, eten, atmosfeer, omgeving, contact met medewerkers en leiding spontaan en super. Echt een aanrader !
Gereisd met vrienden in augustus 2017
Martin, Inhaber, 3-9-2017

Beste manneer Jos! ;-) Het was weer een uitstekende week met jullie familie. Wij hebben genoten van jullie gezelligheid. Bedankt voor de 10 punten voor ons en onze medewerkers.

Wij hopen dat het volgende winter ook lukt. Tot snel weer. Groetjes uit Fiss - Fam. Rietzler en team

Super genoten

Anita, 29-8-2017
  • Ligging t.o.v. pistes7

In Haus natürlich leggen ze je echt in de watten Personeel en uitbaters zijn supervriendelijk. Alles is er tot in de puntjes verzorgd Het ontbijt is super en je kan er genieten van een heerlijke sauna Tal van mooie wandelingen in de omgeving In het dorpje voldoende eetgelegenheid Gratis gebruik van de liftjes en bussen is mooi meegenomen Persoonlijk vind ik het er wat druk worden sedert de opening van het bike park, maar voor ieder wat wils natuurlijk Als je kids hebt is het the place to be
Gereisd met partner in augustus 2017
Martin, Inhaber, 30-8-2017

Hey Anita! Wat een geweldig review hier op zoover! Fijn dat jullie weer in de NATÜRLICH watten gelegen zijn! :-) Graag hebben wij tot in de puntjes verzorgt. Bedankt voor de moeite en voor de complimenten voor Hotel Natürlich.

Door de bikepark komen tog aardig wat mensen in de regio, maar gelukig. De bikers blijfen vaak ook in de bikepark zelf, want met hun bikes is er niet goed fietsen ergens anders.

Wij hopen zeker jullie weer te zien en wensen een heerlijke herfst!

Groetjes uit Serfaus-Fiss-Ladis in Tirol - Fam Rietzler en Team

Dit is vakantie! Hier ben je Welkom!

Paul Helene, 18-8-2017
  • Ligging t.o.v. pistes9

Wie wil er nu niet wakker worden en vanuit zijn bed een panorama vieuw hebben op de bergen..schitterend!!

Mooi, schoon, knus, sfeervol, heerlijk eten, kindvriendelijk, persoonlijke aandacht..TOP!!

Wij komen graag terug..

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017
Martin, Inhaber, 21-8-2017

Hey Helene en Paul!

Wij kijken zelf ook op twee geweldige weken met jullie terug. Fijn dat jullie de tweede vakantie in Hotel Natürlich zo beleeft hebben! En dit ook hier op Zoover met andere mensen delen.

Heerlijk te lezen jullie TOP-complimenten --> mooi, schoon, knus, sfeervol, heerlijk eten, kindvriendelijk en de persoonlijke aandacht. :-)

Bedankt voor jullie moeit een review te schrijfen. Wij kijken uit tot de volgende keer. Groetjes uit Serfaus-Fiss-Ladis - Fam. Rietzler en ons geweldig medewerkers-team.

Het was weer fantastisch

Rene, 14-8-2017

Na 3x in de winter hier zijn geweest nu in de zomer geweest met het gezin

En wat we al verwachtte het was weer super

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017
Martin, Inhaber, 17-8-2017

Beste Rene! Eindelijk is het ook in de zomer doorgegaan om naar Fiss te komen! Fijn dat jullie deze verblijf goed beoordelen.

Fijn te lezen dat het weer super geweest is!

Misschien is de volgende keer weer een verblijf in de winter! Wij kijken uit jullie weer te zien en wensen nog een fijne zomer thuis!

Groetjes uit Fiss - Martin met familie en het hotelteam!

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Natürlich bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Natürlich in Fiss, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Natürlich zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Natürlich scoort een 9.7 uit 10 op basis van 373 reviews.