Fiss

2 reviews over Pension Jochum in het Nederlands

Topper

Familie, 4-2-2009
    • Ligging t.o.v. pistes6

Prima pension met uitgebreid ontbijtbuffet en goede prijs kwaliteit verhouding. Wel een stukje naar de piste (wij zijn het wat dat betreft gewoon verwend) maar je kunt je skischoenen/ski's bij het dalstation laten staan. Familie Mimm doet er alles aan het je naar de zin te maken met gewoon degelijke ruime kamers. Topper voor deze prijs met ook nog eens de mogelijkheid om te gaan zwemmen in hotel fisserhof.
    Gereisd familie in februari 2009

Familie van Oosterbosch, 6-3-2007
    • Ligging t.o.v. pistes7

Familie Mimm heeft alles prima geregeld. Mooie comfortabele kamers. Erg schoon. Goed ontbijt en hele vriendelijke Oostenrijkse gastvrijheid. Volgend jaar vieren we ons eerste lustrum in pension Jochum.

Familie van Oosterbosch

Gereisd anders in maart 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Jochum in Fiss, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Jochum zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Pension Jochum scoort een 8.67 uit 10 op basis van 3 reviews.