Appartement Haus Östreich ****

7,1

Weer vandaag-1°-2°

• Ligging t.o.v. pistes8,5

7 reviews over Appartement Haus Östreich in het Nederlands

Mooi, zeer schoon appartement met een perfecte lig

Inge, 20-8-2017

Na een hartelijk ontvangst konden we gelijk naar ons appartement in ook al waren we vroeg aangekomen. Dit was fijn na de lange rit. We konden ons omkleden en lekker de berg op. Het appartement was zeer schoon en ruim. Badkamers nieuw en fris. In de keuken stond meer dan genoeg om te kunnen koken. En dat hebben we die twee weken ook gewoon gedaan. Geen klacht gehoord. Het enige wat wij miste was een vriezer. Wij hebben een heel fijn verblijf gehad en komen als we weer naar Fiss gaan zeker terug.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

prima vakantieverblijf

Guus Annaert, 1-2-2017
  • Ligging t.o.v. pistes10

ik las met grote verwondering onderstaande negatieve reviews. kan mij niet voorstellen dat zij beiden in deze vakantiewoning geweest zijn. wij komen hier al enkele jaren achtereen in de winter. dhr en mevrouw Oestreich zijn zeer aardig en alles is superschoon. wij kunnen het commentaar dan ook geheel niet plaatsen.

koken een probleem, echt niet hoor. doen wij als we er zin in hebben ook gewoon. alles is aanwezig om maaltijden te kunnen bereiden inclusief keramische kookplaat. die twee ondermaatse commentaren kunt u wat ons betreft dus beter negeren.

Gereisd met partner in januari 2017

Nooit meer

Wim, 21-2-2016
  • Ligging t.o.v. pistes7

Zeer onvriendelijke tegen het onbeschofte aan gast-echtpaar, tevens zeer wantrouwend. Ongastvrij omdat je op kinderlijke wijze dagelijks gecontroleerd wordt. Koken werd niet gewaardeerd, had al commentaar op eitje met spek! Dit hebben wij nog nooit meegemaakt!!!
Gereisd met oudere kinderen in februari 2016

Eigenaar is verschrikkelijk

Rob, 18-2-2016
  • Ligging t.o.v. pistes8

De ligging en het appartement zijn prima. De eigenaresse is over het algemeen vriendelijk. Haar man daarentegen is, zo lijkt het, zwaar overspannen. Bij aankomst begon hij binnen een uur te schreeuwen dat de auto's anders geparkeerd moesten worden. Een normaal mens stelt zich eerst voor. Heeft denk ik met fatsoen te maken. Daarnaast werd het niet gewaardeerd dat er gekookt werd. Elke dag is er tijdens onze afwezigheid iemand in het appartement geweest om te controleren. Dit geeft een gevoel van het in de gaten worden gehouden en bekeken worden. Deze "controle" heeft absoluut impact gehad op onze vakantie. Het gebied blijft prachtig, ons verblijf in ieder geval nooit meer bij deze familie!
Gereisd met vrienden in februari 2016

Fantastisch appartement

Wim en Geertje Lammers, 4-7-2012
  • Ligging t.o.v. pistes9

De ligging is uitstekend met een gewledig uitzicht op de prachtige bergwereld. Rustig gelegen. De eigenaresse is erg vriendelijk en behulpzaam, we komen hier al jaren. Het appartement is goed onderhouden en schoon.
Gereisd met vrienden in juni 2012

Zeer mooi appartement

fam. Lammers, 17-11-2009
  • Ligging t.o.v. pistes9

Dit is een erg mooi appartement. Vriendelijke gastvrouw, mooi uitzicht over het dorp en je loopt binnen 1,5 minuut naar de piste (met skischoenen aan). Het skigebied Serfaus-Fiss-Ladis kent ongekend veel mogelijkheden voor zowel volwassenen als kinderen.
Gereisd met oudere kinderen in februari 2009

Familie Willart, 19-9-2007
  • Ligging t.o.v. pistes9

Erg vriendelijke gastvrouw. Het was er ook erg schoon. Prachtig uitzicht. De liftpassen in de zomer zaten bij de prijs inbegrepen. Wij waren hier met ons gezin bestaande uit

8 personen. Wij hebben hier een fantastische week gehad.

Gereisd familie in september 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Haus Östreich in Fiss, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Haus Östreich zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Haus Östreich scoort een 7.1 uit 10 op basis van 7 reviews.