Fiss

2 reviews over Vakantiehuis Haus Michaela in het Nederlands

Fantastisch appartement!

gardi104, 2-3-2013
  • Ligging t.o.v. pistes6

We hebben met 7 personen een week in Haus Michaela in Fiss verbleven. Het 8 persoons appartement is mooi, compleet, schoon en heeft een prachtig uitzicht op de bergen. Iedere slaapkamper heeft z'n eigen douche en toilet. We zouden hier zo weer naar toe gaan.
Gereisd familie in februari 2013

k&e, 26-2-2007

Ligging aan begin/rand van het dorp, dus het is even lopen naar de skiliften, maar gezien het gemak van de skidepots bij de liften is dat niet erg. Ligt wel aan redelijk vlakke weg, dus makkelijk met de auto te bereiken en makkelijk parkeren. Huis moet nog redelijk nieuw zijn, ziet er echt keurig uit. Met 8 personen geweest, ruime slaapkamers met op bijna iedere kamer een wc+douche (1 kamer wc+wastafel). Ons inziens vragen ze te weinig geld voor deze kwaliteit.
      Gereisd anders in februari 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Haus Michaela in Fiss, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Haus Michaela zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Haus Michaela scoort een 8.75 uit 10 op basis van 2 reviews.