Appartement Carpe Diem

1 review over Appartement Carpe Diem in het Nederlands

prima accomodatie, met weinig 'poes-pas'

a.steffens, 7-1-2009
  • Ligging t.o.v. pistes7

We komen al veel jaren in de voorjaarsvakantie in Fiss. Dit jaar besloten we op het laatste moment ook met Kerst te gaan. Het aanbod van hotels/appartementen was niet meer zo groot. We hebben gekozen voor een 2 kamerappartement in Carpe Diem.

Ons reisgezelschap bestond uit 2 volwassenen en een kind van 7 en eentje van 5.

Prima appartement. Schoon en keurig ingericht. Voldoende bewegingsruimte. Bedden vielen wat tegen. Elke ochtend (behalve op eerste Kerstdag) broodjesservice (met keuze uit een groot assortiment).

Omdat je dicht bij de piste zit heb je geen 'kast' bij de lift (zoals de meeste hotels in Fiss wel aanbieden).

Ondanks dat onze kinderen prima 'van aanpakken weten' was het iedere morgen toch een flinke klim om met alle materiaal boven te komen. Het had flink gesneeuwd; de trappen waren niet schoon en daardoor ook erg glad.

Kortom; prima appartement, met een aardige gastheer maar met weinig extra's.

Gereisd met jonge kinderen in december 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Carpe Diem in Fiss, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Carpe Diem zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Carpe Diem scoort een 7 uit 10 op basis van 1 reviews.