Appartement Bergkönig

17 reviews over Appartement Bergkönig in het Nederlands

mooi centraal gelegen appartement

nelleke, 20-8-2017
  • Ligging t.o.v. pistes10

Super netjes en schoon appartement met nieuwe keuken en badkamers.

50 meter van de Skiliften !

Vriendelijke eigenaren die je overal mee willen helpen.

klein minpuntje, balkon moesten we delen met andere gasten.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Geweldig

Peter, 15-7-2017
  • Ligging t.o.v. pistes10

Mooi appartement, uitstekende broodjesservice, ideale ligging dicht bij de liften.
Gereisd met partner in maart 2016

Zeer netjes, vriendelijke en behulpzame eigenaren.

bögels, 4-2-2013
  • Ligging t.o.v. pistes10

Bergkönig ligt zeer goed t.o.v. de pistes, aan de kinderen is gedacht

speelruimte met tafelvoetbal,tafeltennis, playstation. etc.

Gereisd met jonge kinderen in december 2012

Tegenover de pistes

Linda , 22-7-2010
    • Ligging t.o.v. pistes10

Dit is een mooie locatie voor te gaan skien. Kortbij de pistes en de gondelbanen. Ruime appartementen. Wij hadden appartementen met balkon dus je kon ook lekker buitenzitten.

Wel heel weinig parkeerplaats bij het appartementencomplex zelf. Was niet zoveel keuken materiaal aanwezig. Badkamer en slaapkamers waren prima in orde en geen overlast gehad van andere gasten. Wij gaan ieder jaar terug en ieder jaar bevalt het prima.

Gereisd met vrienden in juli 2010

Ligging goed, eigenaren onredelijk. Nooit weer!

Doesfr, 19-3-2010
    • Ligging t.o.v. pistes10

De ligging van het appartement is fantastisch! De appartementen zien er prima uit. De eigenaren willen dit natuurlijk zo houden dus is het verboden om ski-spullen mee te nemen naar de kamer. Prima; heel logisch. Alleen mochten we de kinderwagen van onze zoon ook niet meenemen; deze moesten wij in een open ruimte bij de achterdeur zetten (geen sloten aanwezig, terwijl in de huisregels staat dat je goed op je spullen moet passen omdat er ook hier gestolen wordt)! We zouden het tapijt vies en kapot maken. We hebben aangegeven dat de wagen heel duur is en we de wagen dan opgeklapt willen meenemen. Mocht ook niet. Op de vraag of ' schoenen' het tapijt niet zet zo vies maken (we maken nl. altijd de wielen schoon voor we naar binnen gaan, net als schoenen vegen), kregen we de opmerking dat we de schoenen in het appartement maar uit moesten doen. Dit is natuurlijk de reinste onzin! Dit appartement nooit weer alleen door het gedrag van de eigenaar.
    Gereisd met jonge kinderen in maart 2010

beste ligging in het dorp voor de pistes

Fam. van Boxtel, 9-3-2010
    • Ligging t.o.v. pistes10

vorig jaar al naar fiss geweest en onze zinnen gezet op dit gebouw.

zeer goede ligging (de beste, tegenover gaan er 3 gondelbanen omhoog!)

goede ruimte, goede bediening, zeer mooie badkamer, perfect!

Gereisd met vrienden in februari 2010

Eigenaren veel te streng

Boukske, 23-2-2010
    • Ligging t.o.v. pistes10

Echt dichterbij de pistes kan niet, dus dat is super, appartement ook erg zuiver, allemaal prima. Maar de eingenaar is erg streng. We waren met ons gezin, geen herrie, geen rotzooi, maar wel een slee mee op de kamer genomen. Lag de slee ineens beneden met een waarschuwing erop, mag niet in de kamer, als het nog 1x voorkomt heeft dat consequenties. Nou geen probleem, duidelijk. Maar toen we boven kwamen hing er op de deur een rekening van 50,- omdat de slee op de kamer had gestaan!!! Terwijl het na de waarschuwing natuurlijk niet meer was voorgekomen. Verhaal gehaald, ze dreigde gelijk met dat ze ons buiten kon zetten. Zo belachelijk!
    Gereisd met jonge kinderen in februari 2010

Monique, 14-1-2010
    • Ligging t.o.v. pistes10

Appartement afgelopne zomer verbouwd, heeft nu ook een lift een een mooie ontvangstuimte! Wij zijn er volgend jaar weer!
    Gereisd met partner in januari 2010

Super lokatie

Krista, 19-1-2009
    • Ligging t.o.v. pistes10

Het verblijf in dit appartement was goed. Ruim opgezet en van prima kwaliteit. Een paar stappen en we waren op de piste. De receptie en entree zijn zeer onopvallend. Dat is jammer. De broodjesservice was ook lekker.
    Gereisd met jonge kinderen in januari 2009

c van zanten, 18-2-2008
    • Ligging t.o.v. pistes10

hallo, wij zijn net terug. de ligging van dit appartement is echt een 10! gastvriendelijkheid van de eigenaren kan echt wel wat beter, we werden om half 8 savonds er dringend op gewezen dat we rustiger moesten zijn. en echt geloof me, zoveel lawaai hadden we echt niet! trouwens we hadden zelf ook 2 kleine kinderen bij ons! later hadden andere mensen nog veel meer lawaai en hunzelf, die in het app naast ons verbleven konden er ook wel een handje van. Maar goed, voor die 100 meter lopen naar de piste hadden we dit er zeker voor over!
    Gereisd familie in februari 2008

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Appartement Bergkönig bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Bergkönig in Fiss, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Bergkönig zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Bergkönig scoort een 8.83 uit 10 op basis van 17 reviews.