Appartement Apart Auriga ****

12 reviews over Appartement Apart Auriga in het Nederlands

Super appartement !

Annemiek, 18-8-2016
  • Ligging t.o.v. pistes8

Super mooi appartement met 2 slaapkamers en badkamers (Widder). Niks op aan te merken, het is altijd weer heerlijk om hier te verblijven.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Zeer mooi appartement

Mireille, 8-8-2016
  • Ligging t.o.v. pistes9

Zeer net en modern ingericht appartement.

Gastvrouw zeer vriendelijk. Ligging ideaal.

Wij waren op doorreis naar Italië maar hebben ons hier 2 dagen uit-stand vermaakt.

We kregen de sommerpass erbij.

Erg tevreden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Winterurlaub

Winter urlaub Apart auriga, 29-12-2015
  • Ligging t.o.v. pistes10

Wij hebben een heerlijke week, met ons gezin van 6 personen, doorgebracht in Apart Auriga. Het appartement is modern ingericht met 2 badkamers en 2 slaapkamers en een slaapbank in het woongedeelte. De bedden zijn zeer comfortabel en ook de slaapbank heeft een goed matras.

Er waren voldoende handdoeken aanwezig en deze werden zelfs halfweg de week gewisseld.

Het hele gebouw is efficiënt ingericht en er is zelfs een lift aanwezig.

De Wellness is super en erg relaxed na een dagje skiën. Ook daar zijn voldoende handdoeken aanwezig. Jammer dat de wifi niet gratis is.

De ligging was voor ons ook perfect, omdat het slechts 5 minuten lopen was naar de dichtstbijzijnde skilift. en vanaf het balkon (zonzijde) schitterend uitzicht op de bergen.

Kortom, we hebben genoten en hopen er volgend jaar weer te mogen verblijven.

Fam. van der Schoot

Gereisd met oudere kinderen in december 2015

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Appartement Apart Auriga bij:

Super mooi en schoon appartement

Fam. Van Ginkel, 11-8-2014
    • Ligging t.o.v. pistes9

Een heel mooi en uitgebreid appartement.

Nette badkamer volledige inrichting keuken.

Erg mooi uitzicht vanaf het balkon.

Kortom een absolute aanrader.

Erg netjes hoe je word geholpen vriendelijke mevrouw.

Alles is heel netjes geregeld ook via de mail.

Helemaal top

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2014

Schot in de roos

W.van der Lei, 16-3-2014
    • Ligging t.o.v. pistes8

Super appartement. Mooie kamers. Volledig ingericht. Keuken uitgebreider ingericht dan verwacht. Heerlijke douches. Mooie sauna. Personeel zeer prettig. Ligging 10 minuten van de belangrijke gondels. De Waldbahn ligt veel dichterbij, maar voor ons te ver van het appartement om op skischoenen te belopen. Ontbijt precies goed genoeg om de skidag te beginnen. We komen volgend jaar graag weer.
    Gereisd met vrienden in januari 2014

Fantastisch appartement.

Familie Hoogendijk, 18-8-2013
    • Ligging t.o.v. pistes10

Vrij nieuw en luxe appartement voorzien van alle gemakken zoals meerdere flatscreens,een vaatwasser en een magnetron. Geweldig uitzicht vanaf balkon en voor als we weer in de winter gaan, een paar minuten van de Waldlift. Bedden zijn inderdaad wat hard maar dat mocht de pret niet drukken. Veel parkeerruimte voor de deur en de supermarkt en het kleine centrum zijn goed aan te lopen. Aardige gastvrouw waar we graag nog een keer willen logeren. Conclusie : Top.
    Gereisd met jonge kinderen in augustus 2013

zeer nette appartementen

Fam.Kops, 22-7-2013

Afgelopen zomer juli 2013 hebben we op terugreis van Italië dit appartement geboekt.

Alles was in een zeer nette staat met 2 kamers en eigen douche en flat screen en ook een Nederlandse zender.

Er is ook een ontbijtzaal en sauna wat er zeer netjes uitzag.

verder kregen we een sommerkarte waarmee alle gondels gratis waren In Serfaus-Fiss-Ladis.

Dit appartement is ons zeer goed bevallen in een heel gezellig dorp.

Als je wat slechter ter been bent, dan is het hier wat lastiger lopen omdat je steeds naar boven moet lopen.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2013

Aanrader!

Leon en Hannie Wisse, 10-7-2013
    • Ligging t.o.v. pistes10

Compleet nieuw hotel. Heel erg netjes, goed ontbijt. Vriendelijke gastvrouw.

Er was op het moment van ons bezoek een dorpsfeest. Erg gezellig.

Gereisd met partner in juli 2013

Prachtig appartement op 2 minuten van de Waldbaan

Fam. Laureijs, 24-3-2013
    • Ligging t.o.v. pistes9

De appartementen zien er prachtig uit, zijn zeer luxe ingericht en zijn van alle gemakken voorzien zoals vaatwasser, meerdere toiletten en douches en flatscreens in iedere kamer.

De ligging is ook prima. De Waldbaan bereik je in 2 minuten te voet. Op 5 minuten ligt het centrum. Daarnaast is er veel parkeerruimte voor de deur. Ook de supermarkt is op enkele minuten bereikbaar.

De gastvrouw is erg vriendelijk en zorgt dat het je aan niets ontbreekt. Het ontbijt is uitgebreid.

Je ski's kun je gratis in depot plaatsen bij de lift, ook kun je gebruik maken van de verwarmde skiruimte in het gebouw.

Gereisd met vrienden in maart 2013

Mooie nieuwe appartementen.

Marcel, 23-2-2013
    • Ligging t.o.v. pistes9

Mooi nieuwe appartamenten complex. Op iedere kamer is een flatscreen aanwezig, en ook de gastvrouw is erg aardig. De appartamenten zijn fantastisch mooi en goed en volledig ingericht. Fiss heeft een mooi skigebied wat voor kinderen helemaal geweldig is met heel veel nederlandse ski leraren.
    Gereisd met jonge kinderen in februari 2013

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Appartement Apart Auriga bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Apart Auriga in Fiss, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Apart Auriga zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Apart Auriga scoort een 9.25 uit 10 op basis van 18 reviews.