Fiss

2 reviews over Appartement Angela in het Nederlands

Perfecte plek

Natasja, 28-3-2017
  • Ligging t.o.v. pistes9

Haus Angela heeft prachtige appartementen. De bedden waren perfect, de douche had een heerlijke straal. Er was genoeg ruimte in ons appartement. De eigenaresse is zeer vriendelijk en behulpzaam. Inbegrepen zijn pasjes voor een skidepot aan de piste. Helemaal top! Wij komen hier zeker terug.
Gereisd met partner in maart 2017

Zeer schoon Appartement met geweldig uitzicht!

wilko wormmeester, 6-8-2013
  • Ligging t.o.v. pistes9

Appartement Haus Angela is een zeer schoon appartement met echt alles aanwezig wat je nodig bent in de keuken en twee douches(zeer schoon).

De eigenaresse heeft ons zeer gastvrij ontvangen en legt alles zeer goed uit. Ligt mooi aan de rand van het dorp, vlak bij restaurant en bakker. Wij zijn 2 weken geweest met 3 personen en ruimte zat in het appartement. Gebruik van de liften is gratis in Fiss, Serfaus en Ladis. Echt waar voor je geld. Alles is zeer kindvriendelijk. Bij aankomst stond er een fles wijn en een fles water, als binnenkomer!!!!!!!!!!!!!!!!!

Eigenaresse is zeer vriendelijk en vraagt meerdere malen of alles naar wens is. 2 keer in de week handoekwissel. Wifi voor 10 euro voor 2 weken was voor onze zoon ook prettig. Kortom echt een top Appartement Haus Angela.

Gereisd familie in juli 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Angela in Fiss, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Angela zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Angela scoort een 9 uit 10 op basis van 2 reviews.