Fiss

1 review over Appartement Am Perger Dritel in het Nederlands

Knus en vriendelijk

Frank, 11-10-2013
  • Ligging t.o.v. pistes8

Het is een echt Oostenrijks appartement, met mooi panoramisch uitzicht, lift op 200 meter.

Je bent echt te gast bij de familie en huurt het bovenste deel van het huis. We werden zeer gastvrij ontvangen en kregen uitgebreide uitleg over de accomodatie en de omgeving. De indeling van de woonruimte is typisch Oostenrijks met een zitbank rondom een eettafel.

De minpunten waren voor ons de houten vloeren, die kraken en zijn gehorig. Ook de kwaliteit van de bedden kon beter, matras wat doorgelegen en krakend bed.

De prijs kwaliteit verhouding is ondanks dat prima. Er is supersnel wifi aanwezig.

Er is veel doen in de zomer in Fiss. Bij de boeking kregen we een sommer-pas die onbeperkt toegang gaf tot alle liften in het gebied Serfaus-Fiss-Ladis. In 15 minuten sta je op 2600 meter hoogte en kun je uren wandelen. Op de middenstations in Fiss en Serfaus is veel te doen voor kinderen (waterpret en speeltuinen). Wij hebben een uitstekende vakantie gehad.

Gereisd familie in augustus 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Am Perger Dritel in Fiss, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Am Perger Dritel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Am Perger Dritel scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.