Hotel alpslodge LIFE.STYLE.HOTEL.FISS

Fiss
Hotel alpslodge LIFE.STYLE.HOTEL.FISS
alpslodge LIFE.STYLE.HOTEL.FISS

• Ligging t.o.v. pistes10,0

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel alpslodge LIFE.STYLE.HOTEL.FISS bij:

5 reviews over Hotel alpslodge LIFE.STYLE.HOTEL.FISS in het Nederlands

Super

Roos, 20-8-2017
  • Ligging t.o.v. pistes10

Heel mooi modern en schoon hotel. Alles super voor elkaar..

Geweldig ontbijt, super uitgebreid. Onze hotelkamer keek uit over de skiliften, erg mooi. Echt een aanrader!

Gereisd met partner in juli 2017
Alexander Walser en team, Hotelier, 21-8-2017

Dear guests,

we say thank you that you have choosen our stylish hotel-garni for your stay. It was us a pleasure to welcome you and we will hope that we will see you again in Fiss!

Kind regards from Fiss,

your alpslodge LIFE.STYLE:HOTEL.FISS.TEAM

Fantastisch hotel op n geweldige locatie

Marion, 24-6-2017
  • Ligging t.o.v. pistes10

Na een heerlijk ontbijt wandel je naar buiten en sta je gelijk in te genieten van een panoramisch mooi uitzicht. Vervolgens wamdel je even naar de liften en laat je je naar hoger gelegen gebieden brengen. Met nog meer uitzichten. Veel sportgelegenheiden, eten, drinken, genieten en vooral vakantie.
Gereisd met partner in augustus 2016
Alexander Walser en team, Hotelier, 27-6-2017

Dear guests,

many thanks for your positive reaction on your stay at our stylish hotel-garni alpslodge LIFE.STYLE.HOTEL.FISS!

It was us pleasure to be your host and your start for your active holiday.

We hope that we will welcome you again and remain,

with kind regards from Fiss,

Alexander Walser and the very stylish team of the alpslodge

Relaxed verblijf

Wieneke Koek-Mulder, 25-2-2017
  • Ligging t.o.v. pistes10

Trendy sfeervol entree en dito kamers met vriendelijk personeel, heerlijk ontbijt op prima lokatie.

Minpunt:- geen thee maken op kamer, -hotel is 10 jaar oud: alléén duidelijk te merken aan de matrassen en dekbedden: zijn aan vernieuwing toe.

Gereisd met partner in februari 2017
Alexander Walser en team, Hotelier, 28-3-2017

Dear guest,

many thanks for your positive reaction on our Zoover-Site. It was us a pleasure, that you have chhosen our stylish hotel for your holiday in Fiss.

We hope that we will see you again at alpslodge Life.Style.Hotel.Fiss and remain,

with kind regards from Fiss,

Alexander Walser and the alpslodge team

Marcel, 18-5-2016
  • Ligging t.o.v. pistes10

Super hotel!! Direct naast de piste, moderne kamers, uitgebreid ontbijtbuffet en een coole bar!
Gereisd met partner in februari 2016
Alexander Walser en team, Hotelier, 29-11-2016

Beste Marcel,

hartelijk bedankt voor uw positieve reactie op Zoover. We hopen u nogmaals bij ons in hotel te mogen begroeten.

“Het is hier Fantastisch!”

laslo_brouwer, 22-3-2016
  • Ligging t.o.v. pistes10

Het hotel is uitstekend! Perfecte ligging aan de piste!. De inrichting is strak en toch warm. De kamers zijn mooi, heerlijke badkamer en rustig. Een lekker balkon met uitzicht op de piste. Waar je de zon achter de bergen ziet zakken.

De lounge bar hangt een prima sfeer met heerlijke muziek. Hier weet Alex elke keer weer een meer dan voortreffelijke cappuccino te maken. Hier wat keuze in Fingerfood zou het nog beter maken.

Het ontbijt is ook voortreffelijk.

Daarnaast moeten we de Wellness niet vergeten met ook hier het mooie uitzicht. Een heerlijke sauna met ook hier een balkon, lekker om af te koelen.

Maar uiteindelijk zijn we hier om te skiën/boarden. Het skigebied is groot en voor iedereen is een piste te vinden. De restaurants en aprés ski zijn prima!

Meer dan een aanrader!!

(jammer dat je er 's avonds niet kan eten maar heeft ook zijn voordeel dan kom je iig nog even buiten ;-) )

Gereisd met vrienden in maart 2016
Marjon, Hotelier, 22-6-2016

Geachte heer Brouwer,

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel alpslodge LIFE.STYLE.HOTEL.FISS in Fiss, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel alpslodge LIFE.STYLE.HOTEL.FISS zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel alpslodge LIFE.STYLE.HOTEL.FISS scoort een 10 uit 10 op basis van 5 reviews.