Hotel Alpenroyal ****

Alpenroyal
9,1

• Ligging t.o.v. pistes8,1

36 reviews over Hotel Alpenroyal in het Nederlands

We hebben een fijne week gehad met de kinderen

Fam. Bijsterbosch, 19-8-2017
  • Ligging t.o.v. pistes10

we hadden een prachtig apart .met een grandioos uitzicht .

Modern schoon apart.en de sfeer in het Hotel is heel goed .

Behulpzaam en proberen alles naar de zin te doen

De brood service en het restaurant er onder is heel goed

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Helemaal fantastisch...geweldig gewoon.

Ine, Ria en Joep, 13-7-2017
  • Ligging t.o.v. pistes9

Geweldig appartement met een adembenemend uitzicht over het dorp en de bergen. De ligging is erg rustig....je hoort alleen de vogeltjes.Het appartement is erg goed uitgerust, de bedden zijn goed, het is er lekker schoon. Je krijgt elke week een schoon bed en als je wil elke dag schone handdoeken. Je kan zelf koken of lekker uit eten bij het restaurant beneden. Ontvangst was super....komt ook wel doordat wij al zeker 13 jaar bij deze familie op vakantie gaan...we kennen elkaar al een beetje. Ook onze hond Joep, hiermee zijn de familie en de medewerkers allemaal even gek. Als je ergens om /naar vraagt krijg je goed antwoord en wordt je goed geholpen. Iedereen maakt dat je je hier thuis voelt en maken het je erg naar de zin. wij willen eenieder die rustig wil genieten van de bergen deze locatie aanraden. Super gewoon.
Gereisd met partner in juni 2017

Super verblijf en super Eten

Ferry, 4-3-2017
  • Ligging t.o.v. pistes9

Supervriendelijke eigenaresse. Eten fantastisch. Appartementen prima.

Fiss is een geweldige plaats. Gratis pas voor alle liften in Fiss, Serfaus, Ladis. Geldig voor alle dagen. Een eldorado voor kinderen. Zeer veel mogelijkheden om te wandelen en te genieten. Aanrader voor gezinnen met kinderen.

Gereisd met partner in augustus 2016

Alpen Royal is een topper

Hans Dorreboom, 27-2-2017
  • Ligging t.o.v. pistes10

Hotel Alpenroyal behoort met Hotel Belmont en Hotel Albarella tot het trotse bezit van de familie Waltraud en Albert Geiger. Wij komen al meer dan 20 jaar in Fiss, kennen alle drie de hotels en verblijven de laatste jaren met dochters met aanhang en kleinkinderen en twee jackrussels in het vrij nieuwe hotel Alpenroyal. Het feit dat wij al ruim 20 jaar "Stammgast" zijn van de familie Geiger zegt genoeg!
Gereisd met oudere kinderen in februari 2017

Mooi, schoon, service

R. Spijkerman, 6-2-2017
  • Ligging t.o.v. pistes9

Het hotel ligt op een mooie locatie, 10 wandelminuten van de liften. De wandeling gaat door een gemoedelijk en karakteristiek deel van het dorp, stal, kerk, etc. Bij de lifen zijn lockers waar je ski-spullen verwamd kunt opbergen. Geen gesleep door het dorp.

Het hotel is vrij modern ingericht wat mij wel aanspreekt. Er is een goed restaurant en een uitgebreid ontbijtbuffet. Als je vragen hebt wordt je snel en vriendelijk geholpen, de service is uitstekend. Er is een mooie en schone wellness ruimte met diverse soorten sauna's.

Ik kom er graag weer terug!

Gereisd alleenreizend in januari 2017

Gemoedelijk,

A.van de Sande., 16-8-2015
  • Ligging t.o.v. pistes8

Voor ons is het hotel zeker voor herhaling vatbaar.Het is er schoon en het personeel is behulpzaamen en vriendelijk. Het personeel doet zijn uiterste best om het de gasten naar de zin te maken. Het is een goede omgeving om met kinderen te verblijven,daarnaast is er ook genoeg ruimte om mooie wandelingen te maken mede door het gebruik van de zomerkaart.Na een dag wandelen is het goed om even op het tuinterras te verblijven waar de dames van de bediening ook regelmatig iets leuks te vertellen hebben.
Gereisd met partner in augustus 2015

Heerlijk en gemoedelijk Hotel!

Jolanda , 3-3-2015
  • Ligging t.o.v. pistes8

Al meerdere keren geweest en elke keer een prima vakantie gehad. Kamers zijn ruim genoeg, erg schoon en personeel erg behulpzaam. Ontbijt en diner zijn ook beide helemaal super! Paar minuutjes lopen naar de gondels maar de ski's en schoenen/helmen kunnen bij de gondel in verwarmde lockers worden opgeborgen, ook dit wordt door Alpenroyal geregeld als je daar behoefte aan hebt. Wij komen hier graag weer terug!
Gereisd met jonge kinderen in februari 2015

geen 4 sterren waard

Lies, 22-7-2014
  • Ligging t.o.v. pistes4

Hotelkamer geboekt in juli. Erg kil en ongezellig hotel/hotelkamer. Ontvangst was niet leuk, de regeltjes werden even snel verteld. Eetzaal ook erg ongezellig, het lijkt wel een kantine, veel harde geluiden uit de keuken. Eten is zeer middelmatig, zeker voor een 4 sterren hotel. Een fondue avond of een schnitzel met frites hoort niet thuis in een 4 sterren hotel. voor de sauna moet je je 's ochtends inschrijven. Als je dus van de berg komt omdat het slecht weer is en je hebt je niet aangemeld kan je niet in de sauna. In een 4 sterren hotel hoort dit gewoon aan te staan. De "tuin" met uitzicht op de grote parkeerplaats was afgezet met een rood lint, daar kon je dus niet even in een ligstoel ontspannen. 10 euro per week voor Wifi !!!

Ik vind dit hotel echt geen aanrader. Voor een goed hotel in Fiss moet u bij Fisserhof zijn.

Gereisd met partner in juli 2014

fantastisch hotel

vreeman, 13-7-2014
  • Ligging t.o.v. pistes10

Zeer goed hotel/appartement. Super schoon, iedere dag schone handdoeken. Bij frisse avonden is de verwarming lekker aan. Mooi balkon en uitzicht op de bergen. Liftkaart gratis erbij voor de gehele omgeving.
Gereisd met partner in juli 2014

Prima appartementen complex!!

J. van der Laan, 13-1-2014
  • Ligging t.o.v. pistes7

Wij waren met 3 volw. en 2 kinderen (4 en 8j). Alpenroyal staat in een rustig gedeelte van Fiss tegen de bergrand. Vanuit de kamers een prachtig uitzicht en achter het gebouw is een groot stuk weiland waar de kinderen kunnen spelen. Wij hadden een zeer ruim en goed uitgerust appartement. Het uitzicht was fantastisch. Het appartement was netjes en schoon bij aankomst. Elke morgen de mogelijkheid om broodjes te bestellen. Ook is het mogelijk te ontbijten in de ontbijtzaal. Tevens kun je maaltijden afhalen in het restaurant wat op de beneden verdieping zit (Restaurant Charly's).

De afstand tot de liften is ca. 10 min. lopen. Dit kan op normale schoenen aangezien de skischoenen in de lockers kunnen bij de liften. Het lopen is prima te doen. Het is ook mogelijk rechtstreeks naar de Kinderschneealm te lopen, dit is ook 10min. lopen.

Wij zijn met oud en nieuw geweest en dan weet je dat de prijs hoog is. Het blijft veel geld, maar het is een echte aanrader!!

Gereisd met jonge kinderen in december 2013

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Alpenroyal bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Alpenroyal in Fiss, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Alpenroyal zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Alpenroyal scoort een 9.07 uit 10 op basis van 39 reviews.