Uitstekend

2 reviews over Gasthof Gratzerhof in het Nederlands

Goed ligging, gezellige familiekamer

Alida, 7-3-2016
    • Ligging t.o.v. pistes9

Goede locatie, bus stopt direct achter het appartement, 5 meter lopen. Daarna 2 min met bus naar boven, vertrekt ongeveer om 15 min titaan 10.45 uur, dan om 1/2 uur. Betere locatie kan hier niet. Familiekamer gezelliger dan op foto's, veel hout, oostentijkssteertje, dat zagen we niet. Viel ons dus direct mee. Vaatwasser aanwezig, dagelijks broodjes te bestellegoede keukenhuisrusting. Misten eigenlijk alleen een bank. Na skiën lekker sleeën tegenover finkennest. Supermarkt in dorp, mayrhofen ligt oo 5 autominuten. Tussen Finkenberg en mayrhofen een Aldi. Skischool Sunny had ons skileraar belooft die beetje Ned kon. Echter dit klopt niet. Mijn jongste kon de leraar niet verstaan. , daarna maak je ronde door mayrhofen ed. LeukeEchter pistes zijn of makkelijk of wat moeilijker. Er tussen in zit er eigenlijk niet. In onze periode eerste 3 dgn goede sneeuw, daarna 3 dgn ijzig.
    Gereisd familie in februari 2016

Zeer schone, mooie en ruime appartementen

Familie Beukers, 1-3-2010
    • Ligging t.o.v. pistes7

Wij zijn dit jaar in Finkenberg op wintersport geweest en 7 dagen gelogeerd in het Gratzerhof.

Mooie "ferienwohnung" van alle gemakken voorzien zoals oven, vaatwasser en microwave. Onze ferienwohnung had 2 aparte slaapkamers met 2 persoonsbedden, aparte badkamer en aparte toilet en een grote woon-eetkamer.

Het appartement is ongeveer 5 minuten lopen naar de skilift (wel een beetje klimmen...)

Voor de apres ski is het "Finkennest" een aanrader, vlak bij de skilift, op weg naar het appartement.

Wij hebben aan de overkant heerlijk kunnen eten bij Restaurant/Hotel Eberl die elke dag een nieuwe keuze had uit 6 menu's (3 gangen) van rond de 15 Euro. We hebben ook prima a la carte kunnen eten. Een aanrader was de kaas en bouillon fondue.

Kortom een aanrader voor de wat "oudere" skiers, de jongere skiers kunnen hun hart ophalen in het naastgelegen Mayrhofen.

Gereisd familie in maart 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Gasthof Gratzerhof in Finkenberg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Gasthof Gratzerhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Gasthof Gratzerhof scoort een 9 uit 10 op basis van 2 reviews.