Vakantiehuis Haus Michael

• Ligging t.o.v. pistes7,0

2 reviews over Vakantiehuis Haus Michael in het Nederlands

Lekker huis

Bert-Jan, 16-9-2008

Wij zijn er in augustus geweest. Hebben een heerlijke vakantie gehad. Het is een appartement in een groot huis, waar de eigenaar ook woont. De tuin heb je samen met de eigenaar. Het is een paar keer gebeurd, dat wij lekker van de zon lagen te genieten en dat de jongste zoon aan het voetballen was. Voor de rest ligt het huis op een rustige plaats. De trein loopt op ca 100 meter langs de woning, maar daar heb je geen last van. Er is nl een station in de buurt en daardoor rijdt ie wat rustiger en er staat nog een grote woning tussen die het geluid dempt. Winkel is niet op loop afstand. Met de auto wel in < 5 minuten goed te doen. Huisje is perfect. Woonkamer, slaapkamer, keuken en douche. Voor twee volwassenen en twee kleine kindjes prima te doen. Ik zou er niet met vier volwassenen in zitten. Omgeving is ook mooi. We hebben diverse wandelingen vanuit het huisje gemaakt. Met de kinderwagen ging dat prima.
Gereisd met partner in augustus 2008

Henriëtte Kempinski, 17-1-2008
  • Ligging t.o.v. pistes7

Leuk huis ,groot, prettige verblijf gehad. Een echte aanrader.
Gereisd met partner in september 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Haus Michael in Fieberbrunn, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Haus Michael zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Haus Michael scoort een 7.5 uit 10 op basis van 2 reviews.