8,8

Uitstekend

• Ligging t.o.v. pistes9,5

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Austria Trend Alpine Resort**** bij :

51 reviews over Hotel Austria Trend Alpine Resort in het Nederlands

Fantastisch hotel, een aanrader

Yvette, 10-7-2017

Geweldig all-inclusive hotel, heerlijk eten (ook voor de vegetariër), mooie ruime kamers, uitstekende hygiëne, heel fijn dat wij een apart toilet hadden, wel een klein balkonnetje, maar we konden er heerlijk buiten zitten, vriendelijk personeel, zowel aan de receptie, in restaurant/bar en huishoudelijke dienst, Wifi deed het helaas vaker niet dan wel, dat was een beetje jammer. Wij hadden geboekt inclusief gebruik van E-bikes. De E-bikes waren vrijwel nieuw en erg comfortabel. Voor €3,-- koop je bij de receptie een gedetailleerde fietskaart van de omgeving en dat is zeker een aanrader. Wij hebben genoten van het fietsen.

Hoewel de ligging van het hotel niet echt heel mooi is, maakt de luxe dat meer dan goed. En met de fiets ben je snel in een prachtige omgeving.

Ik vierde mijn verjaardag tijdens het verblijf in het hotel en daar werd leuk op ingespeeld. Dankjewel, ook voor de prachtig gedekte tafel!

Kortom een echte aanrader!

Gereisd met partner in juli 2017

Prima hotel

Hugo, 21-6-2017
  • Ligging t.o.v. pistes9

Het hotel ligt buiten Fieberbrunn met troosteloos uitzicht op een parkeerplaats en een camping met stacaravans. Het hotel heeft de receptie in de grote lobby met terras en het restaurant. We hebben een ruimere kamer genomen, € 10 p.p.n. incl. een plaats in de parkeergarage. Onze kamer beslaat ca. 30 m2 en is opgedeeld in het slaapgedeelte, kleine badkamer en apart toilet. Op de kamer staan twee grote klerenkasten, 2-persoonsbed, kofferkist, bureautje, flatscreen KTV, fauteuil, tweezits bankje, salontafel en koelkast. Het balkon heeft twee ligstoelen, de badkamer een bad en een wastafelmeubel met twee wasbekkens en kastje. Voldoende verlichting, gratis kluisje, gratis Wifi die het niet altijd doet, gratis parkeren mits er parkeerplaatsen vrij zijn (betaald € 4 p.d.), laminaat, extra handdoeken en badjassen voor de Wellness.

Prima all-incl. verzorging en vriendelijk personeel.

Gereisd met partner in juni 2017

heel goed hotel

piet, 8-4-2017
  • Ligging t.o.v. pistes9

het eten was goed en lekker en het hotel was netjes en schoon. zeer mooie kamers met wc apart dus niet op de badkamer.
Gereisd familie in februari 2017

Indrukwekkend!

Urmel Hilde, 24-2-2017

All inclussive-formule is schitterend
Gereisd met partner in april 2016
Michaela Treffer,

Dear Hilde,

thank you very much for your kind feedback.

We hope to welcome you in our hotel again soon.

Best regards from Fieberbrunn,

Het was fantastisch

Francien Winters, 17-9-2016
  • Ligging t.o.v. pistes9

Het was wel degelijk 4 sterren waard. Goed eten en drinken en heel vriendelijk personeel Mooie kamers die ook goed gepoetst werden. Er was ook een mooi

zwembad . De omgeving was ook mooi.

Gereisd met partner in augustus 2016

Prachtig en heel schoon hotel.

Barbara, 16-9-2016
  • Ligging t.o.v. pistes10

De hygiëne is op en top daar.

De kamers zijn heel schoon.

Het bestek wordt met de handschoenen aan op tafel gelegd. Het personeel is professioneel. Rustig en beleefd.

Het eten is zeer en zeer uitgebreid.Iedere dag keuze uit 20 salades.

De drank wordt voor je ingeschonken.

De wandelingen en fietstochten die door Edith worden georganiseerd zijn echt mooi.

Er zijn veel bergliften in de buurt waardoor je heerlijk kan wandelen in de bergen.

Het stadje Kitzbuhel is een bezoek waard.

Gereisd met partner in juli 2016

fantastisch

jacco viveen, 16-9-2016
  • Ligging t.o.v. pistes10

wij zaten hier all in , het eten was geweldig en bij het arrangement zaten ook nog electrice fietsen , super .
Gereisd met partner in juni 2016

Geweldig hotel in een schitterende omgeving

Theo Gielens, 12-9-2016

Mooie, ruime en heel schone kamers. All-inclusive met geweldig lekker eten. Zeer vriendelijk personeel en een buitengewoon leuke activiteiten begeleidster. Schitterend gelegen met in de directe omgeving diverse mogelijkheden om te e-biken en te wandelen.
Gereisd met vrienden in september 2016

onvriendelijk als je geen Duits spreekt!

Sop, 9-8-2016

zeer mooie kamer en lekker eten. Het personeel is echt onvriendelijk voor niet-Duitstalige toeristen. We voelden dat de DUitsers voorrang kregen op alles. Zo betaalden wij voor een lunchpakket en e- mountinbikes en we hebben deze niet ggekregen, schandalig! De manager weigerde ons te helpen. Heel erg vonden wij dit.
Gereisd met partner in augustus 2016

één en al genieten!!!

Meia, 5-8-2016

geen lunchpakketten beschikbaar
Gereisd met partner in juni 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Austria Trend Alpine Resort in Fieberbrunn, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Austria Trend Alpine Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Austria Trend Alpine Resort scoort een 8.84 uit 10 op basis van 52 reviews.