Hotel Reich

• Ligging t.o.v. pistes7,5

3 reviews over Hotel Reich in het Nederlands

Goed appartement, dikke voldoende

R. ten Harkel, 30-8-2009

Mooi ruim appartement. Boven supermarkt dus altijd makkelijk.

Ruime woonkamer met balkon (nr:3) en royale badkamer. Alles keurig netjes en schoon. Eigenaar erg vriendelijk en heeft veel vertrouwen in de gasten.

Min puntje is de Kerkklok naast appartement, die slaat om 6 uur in de ochtend 3 sessies van 14 keer. Dan ben je dus wel wakker. Wennen doet het niet maar het hoort erbij.

Handdoeken worden vaak verwisseld. Het beddengoed werd niet vervangen bij verblijf van 2 weken. Het keukengerei, bestek, borden, pannen, glazen en kopjes was erg summier en veelal niet compleet of bij elkaar gezocht.

Genoeg te bleven in de omgeving, wandelen, zwemmen, skiliften ect. Bij gebruik vd "Sommergoldcard" is alles gratis (35,= per week)

Ried is erg rustig maar wel een paar leuke restaurantjes.

De VVV van Ried zit op de eerste etage van het appartementen complex.

Dit is mijn tweede keer hier bij de Fam. Raich en ik voel me er altijd zeer welkom.

Zou zo weer gaan. Hoge kwaliteit voor lage prijs.

Gereisd met vrienden in augustus 2009

Koert, 31-12-2006
  • Ligging t.o.v. pistes7

Prima appartement, heel netjes. Vriendelijke eigenaren.

Minpuntje vonden wij de ligging pal naast de kerk. Kerkklok sloeg elk uur (vrij hard), waardoor we niet lekker konden uitslapen. Eigenaar heeft alles gedaan om het ons toch naar onze zin te maken, maar blijkbaar zijn wij lichte slapers..

Gereisd anders in december 2006

Mark van Dam, 2-12-2004
  • Ligging t.o.v. pistes8

is goed appartement, goed verzorgt, goeie service en goede parkeergelegeneheid!
Gereisd anders in december 2004

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Reich in Fendels / Ried im Oberinntal, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Reich zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Reich scoort een 7.33 uit 10 op basis van 3 reviews.