Gasthof Kaiserkrone **

9,5

9 reviews over Gasthof Kaiserkrone in het Nederlands

zeer leuk

Rüne Lecleir, 19-8-2017

super, lekker eten en vriendelijk personeel
Gereisd met vrienden in augustus 2017

super

Rita, 29-12-2015

Wij gaan al vele jaren naar Gasthof Kaiserkrone. Het eten is er lekker, vriendelijke bediening.
Gereisd met vrienden in augustus 2015

Fantastich en leuk

JAN en Suzanne, 14-12-2015

Al heel veel ervaring met dat gasthof ons vast stekje in zomer en winter al vele jaren gast vrij ontvangst van Peter en Carina en hun Team

zeer verzorgde maaltijden engoed verzorgde kamers

Gereisd met partner in december 2015

Zomervakantie 2015

Jacobs - Truyen, 17-8-2015

Vriendelijke mensen en een top-bediening, steeds behulpzaam, lekkere keuken, steeds meer dan voldoende op je bord, ruime propere kamers,...

Wij komen hier graag terug, als het aan ons lag, nog 150 jaar lang !!

Bedankt Fam. Santifaller en crew !!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

Elk jaar weer!

Nadia, 22-6-2015

Ruime kamers, lekkere menu's,supervriendelijke bediening, rustige ligging, kortom alles voor een fijne vakantie!!
Gereisd met vrienden in december 2014

Een echte aanrader

Eric en Mieke, 25-8-2014

De kamers zijn aan een opfrisbeurt toe, maar dat gebeurt binnenkort.. Nu veel tijd breng je ook op je kamer niet door, Als tkoud is zou een beetje warmte welkom zijn zeker in de badkamer. Verder valt er echt niets op aan te merken, wat een hartelijke uitbaters, wat een vriendelijk personeel, we vertrekken altijds met een goed gevoel dat we volgend jaar terugkeren
Gereisd met vrienden in januari 2014

zeer rustig

marleen, 8-8-2013

wij gaan al 7 jaar naar kaizerkrone en onze vrienden 20 jaar de laatste jaren gaan we ook in de winter ,zeer goede ontvangst ,en heel lekker eten ,volgende week vertrekken we weer ,we kijken er al naar uit,pluspunten is gratis kaart voor bus ,zwembad en liften in de zomer, wij gaan met 6 personen en nemen altijd de bus zodat we kunnen wandelen en langs ander weg naar de bus kunnen
Gereisd met vrienden in januari 2013

Uniek!

André Libin, 9-9-2012

Uniek kader. Fijne keuken! Vriendelijke mensen. Rokers moeten niet naar buiten : ruime aparte goed afgesloten ruimte in de eetzaal.
Gereisd met vrienden in januari 2012

Gezellig Hotel in een sympathiek dorpje.

Luc, 11-3-2010

Gasthof Kaiserkrone is de ideale verblijfplaats voor de talrijke wandelingen in het Lechtal, dit zowel in de zomer als winter.

In de winter ben je heel dicht bij de langlaufpisten en in amper een kwartiertje rijden ben je aan de skipistes in Elbigenalp - Bach of Stanzach.

Zeker aan te bevelen.

Gereisd met vrienden in februari 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Gasthof Kaiserkrone in Elmen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Gasthof Kaiserkrone zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Gasthof Kaiserkrone scoort een 9.52 uit 10 op basis van 13 reviews.