Pension Tirolerhof ***

Tirolerhof
7,2

• Ligging t.o.v. pistes7,2

9 reviews over Pension Tirolerhof in het Nederlands

Heerlijk verblijf gehad in Tirolerhof!

Ik1968, 4-3-2013
  • Ligging t.o.v. pistes8

Wij zijn met een groep van 6 hier afgelopen week verbleven en hebben het prima naar ons zin gehad. Wat meteen opviel is het warme onthaal. Super vriendelijke mensen bij wie je je meteen op je gemakt voelt. Klant is koning! Ontbijt was heerlijk vers, iedere dag gekookte eitjes, verschillende soorten brood, yoghurt, fruit, allerlei soorten beleg etc etc. Avondeten hebben we 1 x gebruik van gemaakt maar ook dat was heerlijk en zeker een aanrader. De kamers zijn ruim en schoon en de bedden liggen heerlijk!

Wat ook erg fijn is, is de bushalte recht voor de deur en ook nog eens dat je de eerste stop smorgens bent dus niet in een volle bus jezelf hoeft te proppen :-).

Als je met 4 bent en elkaar goed kent dan zou ik voor het appartement gaan. Super de luxe nieuw. 2 slaapkamers gescheiden van elkaar met een hele luxe badkamer, heel mooi!

We weten nog niet of we volgend jaar weer naar Ellmau gaan maar anders is de Tirolerhof zeker een optie om weer terug te gaan!

Gereisd met vrienden in februari 2013

Een zeer goed pension met value for money

Lei Gommers, 14-2-2013
  • Ligging t.o.v. pistes9

Ten eerste: ik zie een paar negatieve beoordelingen die ik absoluut niet kan plaatsen. Of de beoordeler is betaald door de afgunstige concurrent, of we hebben te maken met vervelende mensen die waarschijnlijk niks kunnen waarderen, iedereen kent wel zulke zuurpruimen.

Ik kan alleen maar positief zijn over deze plek, heerlijk eten, elke dag weer een verrassing. Het ontbijt is compleet, vers en lekker. Barbara bedankt.

De kamers schoon en de bedden zijn comfortabel. Wat voor vervelend mens moet je zijn om hier negatief over te zijn..

Bij deze een aanrader. Ik heb alvast optie op volgend jaar.. Dat zegt genoeg.

Patrick and family.. Thanks.

Gereisd met oudere kinderen in februari 2013

Vergane glorie

Fam Hanssen, 9-8-2012
  • Ligging t.o.v. pistes5

Op terugreis uit Italië hier 1 nacht verbleven. Het hotel wordt momenteel gerund door een engelse familie, en dat is helaas te merken. De kamers zijn volledig verouderd, je waant je back in the 70's. Wel schoon gelukkig. Erg gehorig. De ontbijtruimte is in 2011 blijkbaar vernieuwd, maar dat hadden ze beter niet kunnen doen. Zag er op de oude foto's stukken gezelliger uit, maar is nu veranderd in een kantine-achtig iets zonder sfeer. Ontbijt is ver onder de maat. Weinig keuze (bruin broodje of sneetje roggebrood)uitgedroogd beleg. Buitenzijde maakt rommelige indruk. Is wellicht de engelse manier, maar indien men niet snel renoveert en zaken op een hoger peil brengt zal men het niet lang meer redden, ondanks de lage prijs van € 25,= p.p.p.n. incl. ontbijt. Is absoluut geen 3 sterren waard, hooguit 1 ster. Gelukkig heeft Ellmau genoeg en veel betere alternatieven. Niet aan te bevelen.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2012

Te gek

Chris & Hanny , 26-3-2012
  • Ligging t.o.v. pistes8

Deze accomodatie is goed, voor de prijs en kwaliteit verhouding.

Het eten is er goed, en wordt beheerd door vriiendelijke mensen.

De ligging is goed een stukje lopen voor het lager gelegen gedeelte of je pak de bus (halte voor de deur) naar het hoger gelegen gedeelte.

Gereisd met partner in januari 2012

Ski-team Kessel

ski-team Kessel, 16-2-2012
  • Ligging t.o.v. pistes9

Dit pension is waanzinnig. Voor een super prijs een goed ontbijt met zeer vriendelijk personeel. Dit is ons 3e jaar hier, en het is nog steeds super om door hun ontvangen te worden.
Gereisd met vrienden in februari 2012

zeker voor herhaling vatbaar!!!!

Gerard, 12-3-2011
  • Ligging t.o.v. pistes10

Pension Tirolerhof is echt in 1 woord GEWELDIG!!

Kamers zien er goed uit en worden elke ochtend schoon gemaakt!

het pension ligt heel centraal en naast de bushalte om naar de piste te komen.

Ook mag je gratis gebruik maken van de wifi in het pension.

De (eigenaren) Ierse familie Patrick en zijn vrouw, dochter Barbara en haar wederhelft Jason zijn echt een top team en super aardige mensen!!

Gereisd met vrienden in maart 2011

super

rik, 27-1-2009
  • Ligging t.o.v. pistes9

het is een iets ouder pension maar met zeer aardige ierse eigenaren

zeer gast vrij zelfs zo gast vrij om mij met hun auto naar een dokter te brengen om dat ik me

enkel band had gescheurd

dus zeker een aanrader voor een redelijke

prijs een een zeer nette kamer

Gereisd met vrienden in januari 2009

perfecte ligging en onwijs gastvrije eigenaren

Marc Bruin, 23-1-2009
  • Ligging t.o.v. pistes9

Tirolerhof is sinds december in handen van 4 Dubliners die met 2 chef koks willen gaan laten zien dat ook in Oostenrijk je niet alleen voor schnitzel en vet hoeft te gaan. Mensen zijn zeer gastvrij en de ligging is perfect midden in het centrum. Bus voor de piste stopt voor het pension.
Gereisd met vrienden in januari 2009

Linda , 11-3-2008
  • Ligging t.o.v. pistes9

Een heel gezellig pension met leuke eigenaren. De skibus stopt op de hoek van de straat en ligt vlakbij de piste.

Ideaal voor mensen die wel ontbijt en verder geen verplichtingen voor de rest van de dag willen.

De kamers zijn netjes en hebben een mooi uitzicht.

Gereisd met vrienden in maart 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Tirolerhof in Ellmau, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Tirolerhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Pension Tirolerhof scoort een 7.24 uit 10 op basis van 25 reviews.