Pension Pension und Appartements Hartkaiser ***

Pension und Appartements Hartkaiser
9,6

Zoover award

• Ligging t.o.v. pistes8,7

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Pension und Appartements Hartkaiser bij:

216 reviews over Pension Pension und Appartements Hartkaiser in het Nederlands

Jean Nefkens, 2-9-2017

Zeer goed Pension und Appartements. Vriendelijke Nederlandse eigenaren. Staan altijd voor je klaar en geven goede adviezen. Zijn behulpzaam. Nette kamers en appartementen. Zeer goed ontbijt. Rustige ligging.
Gereisd met partner in september 2017

Echt super

Richard, 24-8-2017
  • Ligging t.o.v. pistes10

Wat hebben wij een heerlijke vakantie gehad. Hadden een appartement geboekt. Schoon, ruim en groot balkon. Ontbijt hadden wij erbij geboekt, dit was super in orde. Heerlijk weer, zodoende heerlijk gewandeld. Dit pension kunnen wij zeker aanbevelen, ook voor de wintersporters.
Gereisd met partner in augustus 2017

FIJNE PLEK.

Peter en Tilly., 14-8-2017

We hebben 10 mooie dagen gehad . Een fijn pension , een mooie ruime kamer .

Lekker gegeten en gedronken . een mooie omgeving . Met gebruik van de wandelkaart

Gereisd met partner in augustus 2017

heerlijke vakantie

Hannah, 11-8-2017
  • Ligging t.o.v. pistes10

Wij hebben een heerlijke week gehad hier. Super om te zien hoe deze nederlandse familie hier dit pension runt. Alle lof. Wij gaan zeker een keer weer komen, er zijn nog zoveel wandelingen die wij nog doen willen. Het is een super gebied, wij hadden een wandelpas, ideaal.

Zeer goed pension

Daniela, 20-7-2017
  • Ligging t.o.v. pistes10

Super verblijf. Heerlijk ontbijt en diner, mooie ruime kamer, alles schoon en netjes, wat wil je nog meer. Het is ons zeer goed bevallen, vele prachtige wandelingen gemaakt. Tevens hadden wij prachtig weer. Dit pension is zeker aan te bevelen. Groeten Daniela.
Gereisd met partner in juli 2017

Fantastische vakantie gehad. Super verblijf.

Henk en Ria, 20-7-2017

Ontzettend gastvrij. Je voelt je hier gelijk thuis. Persoonlijke benadering.

Ronald en Herlinde doen er alles aan om je een hele fijne vakantie te bezorgen.

Een echte aanrader!!!

Wij waren hier twee weken halfpension: heerlijk gegeten. Top!!

Top verblijf in Ellmau

Martina, 17-6-2017
  • Ligging t.o.v. pistes10

Wij hadden een appartement gehuurd in dit pension. Keurig en schoon appartement. Prachtige omgeving om heerlijk te wandelen.Wij waren slechts 5 dagen daar, eigenlijk veel tekort. Erg vriendelijke Nl. eigenaren. Naar wens kun er ook ontbijten en dineren. Ook in de winter zal het hier top zijn, er zijn maar liefst 284km pistes. Wij willen dan ook in de winter terugkomen.
Gereisd met partner in juni 2017

Super verblijf

Barbara, 5-6-2017
  • Ligging t.o.v. pistes10

zeer schoon en verzorgd pension met hele vriendelijke en behulpzame nederlandse eigenaren. Wij hadden met halfpension geboekt, dat was zeer goed en lekker. De kamer was netjes, schoon en incl gratis wifi. De liften van de zomerbergbanen zijn ook gratis en snel te bereiken met de Kaiserjet bus. Wij hebben het erg naar onze zin gehad.
Gereisd met partner in mei 2017

heerlijke skivakantie

Stefan, 1-4-2017
  • Ligging t.o.v. pistes10

Wij hebben een heerlijke skivakantie gehad in Ellmau. Het weer was ook prachtig. Over dit pension waarin we verbleven kunnen we kort zijn. Dit was echt top! Prijs kwaliteit, het eten, de kamer, het was alle super. Het pension is van een nederlands familie, die zeer vriendelijk en behulpzaam is. Wij gaan zeker jullie pension aanbevelen.
Gereisd met partner in maart 2017

Ellmau vakantie

Cindy, 7-3-2017
  • Ligging t.o.v. pistes10

Perfecte locatie. Ons appartement was zeer ruim en had een grote keuken. Niets negatiefs te melden. Erg behulpzame familie die ook vriendelijk zijn. Overigens: leuke huisbarretje, na het skien even een heerlijk biertje. Het had ons dus zeer goed bevallen en hebben reeds weer voor volgend winter geboekt.
Gereisd met oudere kinderen in februari 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Pension und Appartements Hartkaiser in Ellmau, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Pension und Appartements Hartkaiser zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Pension Pension und Appartements Hartkaiser scoort een 9.59 uit 10 op basis van 227 reviews.