8,8

Uitstekend

• Ligging t.o.v. pistes10,0

3 reviews over Pension Mirabell in het Nederlands

Leuk pension voor leuke prijs

SieS, 2-3-2009
  • Ligging t.o.v. pistes10

Dit jaar voor het eerst in pension Mirabel geweest. Wij hadden een super ontbijt, en een nette slaapkamer met balkon voor een zeer goede prijs.

Leuke gastvrouw sophie, die goed voor je zorgt.

Goed bevallen, goede prijs/kwaliteit. Topligging naast parkeerplaats Hartkaiser.

Gereisd met partner in maart 2009

Raymond en Angela, 18-2-2007
  • Ligging t.o.v. pistes10

Wij zijn voor het derde jaar in dit pensioen geweest en ook dit jaar is het weer goed bevallen. De service is super. Het ontbijt is goed. Je hoeft maar te vragen en je wordt op je wenken bediend. Vorig jaar is er een heel nieuw stuk aangebouwd met een aantal kamers en een groot appartement met twee badkamers. De kamer is nieuw, netjes en schoon. Kinderbedden,stoeltjes en badje zijn aanwezig. Wat wij erg fijn vinden als niet rokers is dat er nergens gerookt mag worden behalve buiten natuurlijk. Geen muffe kamer dus. De ligging is super. 100 meter van de piste de Hartkaiserbahn. Als er sneeuw ligt onder in het dorp ski je zo naar binnen.

Het dorp is op 10 min. loop afstand. Volgend jaar zijn wij er weer.

Gereisd anders in februari 2007

eliose, 25-5-2006
  • Ligging t.o.v. pistes10

nu het verbouwd is helemaal super,

skieen tot de voordeur,1 minuut van de

lift.

zeer vriendelijk

Gereisd anders in mei 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Mirabell in Ellmau, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Mirabell zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Pension Mirabell scoort een 8.75 uit 10 op basis van 4 reviews.