Chalet Michaela

• Ligging t.o.v. pistes6,3

3 reviews over Chalet Michaela in het Nederlands

M. Nieuwenhuizen, 11-1-2008
  • Ligging t.o.v. pistes7

een zeer ruim huis,niet super modern,alle kamers eigen douche!!!

Mooi gelegen,weg er naar toe wordt regelmatig schoon gemaakt bij sneeuw.

Ik miste alleen een magnetron.Er waren wat dingen stuk,maar dit werd opgelost door eigenaresse!

Ingang skihok zou handiger kunnen(zit nu binnen waardoor deur lang open moet en het koud wordt in huis)

Gereisd met vrienden in december 2007

G, van Reijn, 25-2-2007
  • Ligging t.o.v. pistes6

In februari 2004 zijn wij met onze hele familie (inmiddels 18 personen) in dit fantastische huis geweest. Ieder jaar doen wij weer een voorboeking, maar helaas geen kans van slagen om het weer te kunnen bewonen. Dit zeer tot onze spijt. Ook voor het volgend jaar (2008),zullen we het weer proberen, want de laatste jaren hebben we nog nooit zo'n fijn huis gehad.
    Gereisd anders in februari 2007

fam. van Aartsen, 28-2-2006
    • Ligging t.o.v. pistes6

Een geweldig fijn chalet! Lekker warm, en heel comfortabel. Iedere slaapkamer heeft een eigen badkamer(tje)en dat geeft veel privacy. Er is een grote keuken, die heel compleet is ingericht, alleen een magnetron ontbreekt. Verder echt ingesteld op een grote groep!De skibushalte ligt niet op 100 m. zoals in de reisgids staat, maar op 1 km.

Wij hebben nog nooit zo'n mooi en fijn huis gehad in de 10 jaar dat we gaan!

Gereisd anders in februari 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Chalet Michaela in Ellmau, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Chalet Michaela zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Chalet Michaela scoort een 7.67 uit 10 op basis van 3 reviews.