Chalet Magreth ***

• Ligging t.o.v. pistes6,0

2 reviews over Chalet Magreth in het Nederlands

Annette, 21-2-2007
  • Ligging t.o.v. pistes6

We hebben dit jaar in chalet Magreth gelogeerd. Toen we er aan kwamen, waren we niet echt onder de indruk. Het huis lag aan drukke hoofdweg. Het zag er oud uit en lag niet in het centrum. Pas toen we er in kwamen, waren we van ander mening. Het huis is vrij groot, heeft veel ruime, Oosterijks ingerichte kamers, het uitzicht op de bergen is ook prachtig.

Voordelen:

-grote, schone kamers ( 4 met eigen badkamer)

-mooi uitzicht op de bergen

-niet ver van het centrum en piste

Nadelen:

-je moet auto pakken om naar het centrum of pistes te komen

-slechte locatie ( aan een drukke weg)

Vraag bij aankomst hoe het zit met afval scheiden ( dit is verplicht in Oosterijk)

Voor de rest leuke vakantie gehad. We waren met een groep van 16 man, dus erg gezellig gehad.

Wie voor het skien komt ipv zitten op de kamer, moet zeker voor chalet Magreth kiezen.

Gereisd anders in februari 2007

Erik, 26-9-2005
    • Ligging t.o.v. pistes6

Leuk groot huis, aan doorgaande weg, met traditionele inrichting. Zelf ooit geboekt met grote groep van 16 man en vrouw, Ideaal en goedkoop.

Dichtbij leuke Ierse pub

Gereisd met vrienden in maart 2003

Overweeg je om een verblijf te boeken in Chalet Magreth in Ellmau, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Chalet Magreth zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Chalet Magreth scoort een 7 uit 10 op basis van 2 reviews.