5,9

• Ligging t.o.v. pistes5,0

11 reviews over Gasthof Itterwirt in het Nederlands

goed gasthof

a, 8-3-2009

we hebben een prima verblijf gehad (feb 2009), eten was goed, ontbijtbuffet aangevuld, iedere dag keuzemenu, boerenbuffet was prima ! in vergelijking prijs en aanbod een goed verblijf.
Gereisd met partner in februari 2009

R, 3-3-2008
  • Ligging t.o.v. pistes3

Ontbijt slecht,slechte schoonmaak van de kamers.

Overdag is het gesloten,geen lunch mogelijk of iets drinken overdag.

Gereisd anders in februari 2008

Jeanette, Lotte, Hanneke en Jan, 2-3-2008
  • Ligging t.o.v. pistes8

Skigebied is prachtig. 1e gondel is goed bereikbaar met auto (gratis parkeren) of met gratis skibus.

De bediening kan veel beter. Vooral Barbara heeft t niet begrepen. Met beetje aanpassing van haar houding (aandacht voor de gasten, oogkontakt en heel andere intonatie) zou ze 1000x aardiger zijn. Eigenaar is wel erg aardig, maar die zie je nauwelijks.

Het eten is redelijk, maar zou met een klein beetje moeite veel beter zijn. Zondag kregen we oud brood. Het eten is te weinig gevarieerd. Bedden zijn kort: 1.90 m Kussens zijn slecht.

Het goede voorbeeld voor vriendelijke bediening, goed eten en drinken is de zeer goede bakker/lunchroom tegenover de Ittererwirt. Ga je voor de après ski dan moet je niet in Itter zijn.

Samengevat: Ga je voor de prijs en kijk je niet zo nauw, dan is het een aanvaardbaar adres. Ga je voor uitsluitend kwaliteit dan kun je beter ergens anders naar toe gaan.

Gereisd anders in maart 2008

Gwen, 26-1-2008
  • Ligging t.o.v. pistes5

Wij zijn net terug van onze vakantie in Itter. Wij gaan al 20 jaar naar oostenrijk en hebben nog nooit zo slecht gegeten als bij gasthof Itterwirt. Alles komt uit de frietpan. Vet vet en nog eens vet. De bediening was zeeeeer onvriendelijk. Gasthof itterwirt ligt 300 meter van de sleeplift en er was geen verbinding met de gondel mogelijk ook al lag er voldoende sneeuw. De mogelijkheid was dus met de auto of skibus naar de goldel te gaan.Ons zal je hier nooit!!!! meer terug zien.
Gereisd met partner in januari 2008

anoniem, 8-5-2007
  • Ligging t.o.v. pistes5

Wij zijn hier in de carnavalsvakantie 2007 geweest. Prima hotel. Leuke schone kamers. Goede prijs/kwaliteitsverhouding!!

De bus rijdt regelmatig naar de leuke skigebieden toe. Voor beginners is dit geen ideaal gebied, weinig blauwe pistes. Bediening was goed. De baas was inderdaag niet de vrolijkste maar we hebben er zeker geen last van gehad. Top vakantie daar gehad!!

Gereisd anders in februari 2007

FREEK, 3-3-2007
  • Ligging t.o.v. pistes5

Gekeken naar de prijs is dit hotel een echte aanrader. Eten is goed. Bediening is normaal vriendelijk. Onze ervaring was beslist NIET dat de bediening onbeleefd. was.
Gereisd anders in maart 2007

Marieke, 18-2-2007
  • Ligging t.o.v. pistes4

Dit hotel is niet duur en de prijs/kwaliteit verhouding is in orde. Nette kamers, elke dag een 3-gangen menu bestaande uit soep, friet en vlees en toe ijs of cake. Prima voor de hongerige wintersporter. Als er weinig sneeuw ligt (winter 06-07) kun je nauwelijks via de sleepliftjes naar de gondel en ben je aangewezen op de skibus. Deze rijdt ongeveer 1 keer per uur naar de gondel. Er is helaas geen skibus tussen de verschillende gebieden in Skiwelt. Ik zou iedereen aanraden om met de auto naar Itter te gaan! En anders een andere bestemming te kiezen.
Gereisd anders in februari 2007

C. Hoff, 8-8-2006
  • Ligging t.o.v. pistes5

wij zijn er inmiddels 2x geweest. In mrt. 2004 en feb. 2006. Ik vond het in 2006 beduidend beter! Zeker qua eten en gezelligheid. Er is nu ook een sauna/sollarium ruimte die 3x per week open is. De prijs kwaliteit verhouding vind ik nu beter dan voorheen. Een aantal jaar geleden vond ik het geheel iets minder, het eten was toen vooral de boosdoender. De ligging is inderdaad 2 sleepliften van de gondel verwijderd.
Gereisd anders in augustus 2006

dennis, 18-3-2006
  • Ligging t.o.v. pistes6

Als je puur kijkt naar de totaalprijs en wat je er voor krijgt is het gewoon een prima hotel. Sommige mensen willen weinig betalen maar wel een Hilton- service hebben. De gastvrouw/ gastheer zijn zeer vriendelijk, bediening niet altijd maar voor die twee minuten dat ze aan mijn tafel ga ik mijn vakantie niet laten verzieken. Dus...... voor deze prijs zeker de moeite waard.
Gereisd anders in maart 2006

Petra en Erik, 25-3-2005
  • Ligging t.o.v. pistes5

Wij zijn er geweest in maart 2005 en hebben ons super vermaakt. Geboekt via Gogo en wij hebben als minpuntje dat we dachten dat het hotel dichtbij de gondel zou liggen. Dit is dus niet waar. Je moet eerst met 2 sleepliften een doorsteek maken of met de skibus. Tja, en wat betreft het eten... wij vonden het lekker en zeker als je kijkt wat je er uiteindelijk voor hoeft te betalen. Je moet dan ook geen 4* eten verwachten. Handdoeken gewoon op de grond gooien en dan krijg je nieuwe. Alleen wel jammer van de sauna. Die is mooi, maar bij ons was die maar 3x in de gehele week open. Ook van het dorp moet je niet veel verwachten. Daar is niets te beleven.
Gereisd anders in maart 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Gasthof Itterwirt in Ellmau, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Gasthof Itterwirt zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Gasthof Itterwirt scoort een 5.94 uit 10 op basis van 16 reviews.