5,8

6 reviews over Pension Haus Sonneck in het Nederlands

skiclub Slaom, 21-2-2007
  • Ligging t.o.v. pistes9

reisperiode: februari 2006Skiclub-Slaom

We hadden het hele huis gehuurd met gebruik making van keuken. E.a.a was schriftelijk bevestigd. Echter door de hinderlijke aanwezigheid van de huis eigenaar en de miscommunicatie tussen hem en de pachtster was het gebruik van de keuken elke dag een probleem. Ook zouden de kinderen (2,3 en 4 jaar teveel lawaai maken)Van de reservering voor feb 2007 ( feb 2006 schrifteliijk vastgelegd )kon men zich bij navraag in sep 2006 niets herinneren. Kortom NOOIT WEER. Onbetrouwbaar

Gereisd anders in februari 2007

Clemens & Kim, 23-9-2006
  • Ligging t.o.v. pistes8

De eigenaar een Duitser is echt de grootste hypocriet ter wereld. Hij doet alsof je te gast bent bij hem maar ondertussen dwingt hij de pachtster Francy om alleen maar vervelend zijn zin door te drammen. Voorbeelden:

- Je mag de keuken niet gebruiken terwijl dit wel is besproken

- Als hij een middagdutje doet moet het hele huis stil zijn

- Zit je lekker een pilsje te drinken in de Stube komt hij er bij zitten als een politiehond en kijkt of alles wel gaat zoals hij denkt dat het moet. Het ljkt wel een Na..

- Als je een vuile luier hebt moet je die in het dorp gaan weggooien, want owee als die in de reguliere afvalstroom terecht komt.

- WE hebben gererveerd voor carnaval 2007 en daarover hebben we twee weken geleden gebeld. Maar deze reservering bestaat niet meer.

Kortom een dramatisch huis waar je niet heen moet gaan vanwege de sfeer en de houding van de eigenaar en de pachtster.

Gereisd met vrienden in februari 2006

Mikkie, 19-9-2006
  • Ligging t.o.v. pistes10

De huiseigenaar is de ergste van de twee, maar de pachster is inderdaad ongastvrij en doet moeilijk over werkelijk alles. Klein voorbeeld: de luiers mocht je niet weggooien in de badkamer maar een vuilnisbak was nergens te vinden. Elke dag hier naar gevraagd maar we kregen er geen wat uiteindelijk betekende dat we zelf maar met losse vuilniszakken aan de slag moesten en dit iedere avond naar de andere kant van het dorp moesten brengen (naar de vuilstortplaats). De ligging van het huis is prima, maar de gastvrijheid is heel erg slecht!!!!
Gereisd anders in februari 2006

Skiclub-Slaom, 18-9-2006
  • Ligging t.o.v. pistes9

Ik zou Carmen en haar man Manfred tekort doen om hun niet te noemen. Zij zorgden tenminste wel voor de gezellige sfeer, geweldig.

Gereisd met vrienden in februari 2006

Marja, 26-3-2006
  • Ligging t.o.v. pistes10

De ligging van het appartement is perfect met een schitterend uitzicht op de bergen. Een mooi groot huis met een heel groot balkon. De service was perfect. Niets op aan te merken. En de eigenaresse was helemaal geen trut. Ook leuk voor de kinderen was, dat voor het huis een weiland met sneeuw lag waar ze lekker konden spelen. volgend jaar gaan wij daar weer naar toe.
Gereisd anders in maart 2006

Eric, 22-1-2006
  • Ligging t.o.v. pistes10

Heb er echt een hele leuke wintersport gehad!

Lag vlakbij een piste, waar je dus oko je lessen kon krijgen.

Ook vlakbij skiverhuur enzo ..

Allemaal lekker dichtbij!

Alleen de eigenaresse in het huis is een verschrikkelijke trut!

OP de kleinste dingen had ze al wat aan te merken ..

Gereisd anders in januari 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Haus Sonneck in Ellmau, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Haus Sonneck zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Pension Haus Sonneck scoort een 5.83 uit 10 op basis van 6 reviews.