Pension Haus Magdalena

Onvoldoende

1 review over Pension Haus Magdalena in het Nederlands

Zeer kind onvriendelijk..

Marco Jonk, 5-8-2014

We zouden met 2 gezinnen en 5 kinderen hier 2 nachtjes op de terugweg van Italië overnachten. In de kamers werden extra bedden geplaatst waardoor de ruimte beperkt was nadat een van de kinderen over het bed klom om er af te kunnen en de eigenaresse een kraakje hoorde begon ze de kinderen de huid vol te schelden (wij stonden buiten de spullen uit de auto te halen) dat als er iets kapot werd gemaakt dit betaald diende te worden. Bij het ontbijt de volgende morgen kwam het verhaal dat ze overboekt waren en dat wij dus een andere slaapplaats moesten gaan regelen waardoor wij onze hele ochtend kwijt waren om een andere locatie te vinden.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Haus Magdalena in Ellmau, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Haus Magdalena zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Pension Haus Magdalena scoort een 3 uit 10 op basis van 1 reviews.