6,4

13 reviews over Appartement Freihof in het Nederlands

Prima appartement

Anja vd Woude, 24-2-2009
  • Ligging t.o.v. pistes8

Met 5 p en een hond hebben wij een week gebruik gemaakt van het 4k.app. Het app. was schoon, maar ouderwets. Voor 5 pers. hadden wij genoeg ruimte, maar het zitgedeelte in de keuken is wat krapjes met 7 pers. Badkamer en toilet was prima!

Het sleuteladres hebben we ook gevonden, maar hadden we al op google maps uitgezocht.

De ligging vonden wij uitstekend, lekker rustig, langlauf- en winterwandelpaden direct voor de deur; en het is zo'n 10 min. lopen naar het dorp. Skibus stopt vlakbij en rijdt s'ochtends en 'smiddags 2x per uur, daartussenin 1x.Prima dus!

Het enige -puntje vonden wij de eigenaar, beetje vreemd. Begin v.d week aardig en op laatste dag wou die even rijk worden. Van houten kast was een deurtje kapot, uiteindelijk zelf even weer vastgeschroefd omdat de man moeilijk begon te doen over de 50 euro borg. Maar goed die man zie je de rest van de week niet.

Gereisd familie in februari 2009

dit nooit meer

angelique, 22-7-2008

Wij zijn met 7 personen in appartement Freihof geweest.Eerst moest je de sleutel bij het sleuteladres ophalen.Dit was niet makkelijk te vinden.Wij hadden het beneden appartement.Moest door de slaapkamers heen om naar de wc en badkamer te komen.De hal was ook gelijk voor mede bewoners,erg fijn dus.Er ligt een ligweide en speelweide naast het apertement,maar het gras stond zo hoog dat er onmogelijk gespeeld kon worden door de kinderen.De kinderen konden ook niet echt buiten spelen want er liep namelijk een weg voor het appartement en ze weten daar niet wat zachtjes rijden is.

Ramen en deuren moesten gesloten blijven want het was namelijk een en al vlieg,leuk he als het 30 graden is en de boel moet dicht blijven.Ons terras was zo groot dat er maar 2 houten banken konden staan waar je dan gezellig met 7 personen op een rijtje naar de geparkeerde auto's zit te kijken.

Hier dus nooit weer.

Gereisd anders in juli 2007

de Boer, 12-3-2008
  • Ligging t.o.v. pistes4

Het huis zie er netjes uit. Inrichting is zoals je kunt verwachten: geen smaak maar wel degelijk. We hebben ons met een groep van 11 personen heel goed vermaakt en prettig overnacht in Freihof. Helemaal geen last gehad van mesthopen of vervelende boeren. Dat je door de algemene hal moet om bij het toilet te komen is ook helemaal niet erg; Ik ben in 1 week, 1 keer iemand tegengekomen op de gang. LET OP in de reisgids staat dat het appartement 500 m van de piste ligt DAT IS NIET WAAR. Je kunt het echt niet lopen, je moet met de auto gaan.
Gereisd met vrienden in maart 2008

Robin, 2-3-2008
  • Ligging t.o.v. pistes8

Weet niet over welke plaats het gaat maar Freihof in Soll ligt praktisch aan de piste, heeft geen stal en de appartementen zijn zeer comfortabel
Gereisd anders in februari 2008

Jesse Pieter, 19-2-2008
  • Ligging t.o.v. pistes6

Het is een sober appertement. Het tweepersoonsbed is goed maar de bedbank slaap niet goed. Het sleuteladres is bijna niet te vinden en hij is ook niet altijd aardig. Het is wel een prachtig skigebied en er zit een goede skischool. Er is ook een koeienstal maar daar heb je geen last van op de tweede verdieping.
Gereisd met vrienden in februari 2007

Elske, 14-1-2008
  • Ligging t.o.v. pistes6

Wij waren met 2 personen in het 4-persoonsappartement, dus voldoende ruimte. Met 4 was de woonkamer krap geweest. Erg schoon en netjes, uiteraard wat Oostenrijks ouderwets, maar dat hoort erbij. Goede bedden die voor onze lengte (1,80) zeker lang genoeg waren. Routebeschrijving naar sleuteladres inderdaad onvoldoende (zie ook hieronder). Verder is de locatie enigszins afgelegen, wat wij er rustig vonden. Auto naar skipiste is erg handig.
Gereisd met vrienden in januari 2008

Jan-Michel en Anje, 26-3-2007
  • Ligging t.o.v. pistes7

erg knus vakantiehuis, met een hele groep is het gezellig vertoeven. het was er schoon en de bedden lagen heerlijk. -puntje: je moest door de slaapkamer van mede-vakantiegangers om naar de wc en douche te gaan. er zit geen deur tussen de douche en de slaapkamer. Met de auto is het 5 min. naar de piste en 10 min lopen naar het dorp.

bij het ophalen van de sleutel enige problemen!let goed op! de eig. woont niet bij het huis, en er zijn 2 app/hotels met dezelfde naam !waar je je sleutel moet afhalen.

Gereisd anders in maart 2007

Yvonne, 7-3-2007
    • Ligging t.o.v. pistes7

Appartement even buiten het dorp met slechte skibusverbinding, slechts 1x per uur. Wij hadden de gehele benedenverdieping tot onze beschikking. De hal met trapopgang naar boven gelegen appartementen loopt dwars door het beneden appartement. Dit biedt weinig privacy en is erg storend. Badkamer / toilet zijn nieuw, netjes en schoon. Verder eigenlijk allemaal erg oude troep en niet erg schoon. Het appartement is niet geschikt voor 7 personen, terwijl dit wel zo aangeboden worden. Het is bijvoorbeeld onmogelijk om met 7 personen aan tafel te zitten. Aan de achterkant van het huis bevindt zich een koeienstal. Iedere ochtend om 6.45 uur word je gewekt door de boer die de stal schoonmaakt. De mesthoop is 4 m1 bij een van de slaapkamers / badkamer vandaan, stinken dus. Het boertje die dagelijks om het huis loopt is de ene keer redelijk vriendelijk en een volgende keer totaal niet aardig. Bovendien is het huis erg gehorig. Kortom, wij gaan zeker niet weer terug naar deze locatie.
    Gereisd anders in februari 2007

niels, 6-3-2007
    • Ligging t.o.v. pistes6

eenvoudig maar ruim en schoon appartement, mooie ligging.
    Gereisd met vrienden in februari 2007

Annemieke, 27-2-2006
    • Ligging t.o.v. pistes4

Helaas voor ons geen goede ervaring: Wij verbleven in het 4-kamerapp ( begane grond ) om van de keuken naar de kamer te komen moest je door de gemeenschappelijke hal (op de 1e etage waren nl nog 2 appartementen ) 2 personen moesten door een andere slaapkamer om bij het toilet te komen, om dit te vermijden moest men weer ( in je nachtkleding ) door de gemeenschappelijke hal. Naast 1 v/d slaapkamers een mestbult zodat je het raam niet open kon zetten. Geen woonkamer ( zat bij de slaapkamer in ) dus ook geen comfortable stoelen of een bank ). Onvriendelijke (oude) eigenaar, kwam afspraken niet na enz. Een oven uit 1900, bedlengte 1.85 niet meer van deze tijd. Ellmau/Scheffau top skigebied gaan zeker volgend jaar terug maar absoluut niet meer naar Freihof.

Gereisd anders in februari 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Freihof in Ellmau, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Freihof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Freihof scoort een 6.38 uit 10 op basis van 13 reviews.