Appartement Zugspitzhof

29 reviews over Appartement Zugspitzhof in het Nederlands

Fijn verblijf gehad!

Fam. Bakker, 15-8-2017
  • Ligging t.o.v. pistes8

Ruime appartementen, voorzien van alle gemakken, met schitterende uitzichten vanaf de beide balkonnen die appartement Seebensee had.

De badkamer is wat klein door het schuine dak waardoor je er niet goed kon staan.

Ligging van het appartement is subliem, je bent zo bij het zwembad met gratis toegang, het centrum op loopafstand, leuke gezellige restaurantjes, prima ijssalon middenop het pleintje in het dorp. In de buurt leuke plaatsjes als Lermoos, Biberwier en zeker een bezoek aan de Heiterwanger See is beslist de moeite waard. De Wassererlebnisweg bij de Ehrwalder Alm is leuk voor kleine kinderen (die al wel goed zelfstandig kunnen lopen). Genoeg mogelijkheden in het dorpje zelf en zeker ook de omliggende dorpjes. Wij zijn zeker nog niet uitgekeken en komen zeker terug als onze kinderen wat ouder zijn! Gastheer en gastvrouw zeer vriendelijk, denken heel leuk mee, vooral ook heel fijn dat er tussendoor nog werd schoongemaakt etc. Alles lijkt mogelijk bij ze!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Mooie appartementen nabij centrum & zwembad

A., 24-12-2015
  • Ligging t.o.v. pistes8

Leuk aparthotel met enthousiaste, jonge eigenaren. Appartementen zijn ruim en alles is (vrij) nieuw! Je loopt zo naar het centrum en het zwembad. Verder een wellness en bar aanwezig. Aan de bar kan je ook nog een prima hapje bestellen naast je drankje
Gereisd met jonge kinderen in december 2015

Fam. van Broekhoven, 30-8-2015

Schitterend uitzicht (appartement Panorama), broodjesservice, mooie sauna en mogelijkheid tot massage aan huis, zeer vriendelijke gastvrouw en gastheer die veel van de omgeving weten en gemakkelijk reserveringen voor je kan maken bij restaurants, berghutten en huren van mountainbikes. Het ligt op loopafstand van het dorpscentrum (met leuke restaurants en ijssalon) en zwembad (gratis met gastenkaart).
Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

Prachtig appartement!

Fam., 22-2-2015
    • Ligging t.o.v. pistes8

Wij zijn voor de tweede keer naar zugspitzhof geweest. Dit keer hadden we het appartement Mariënberg met twee aparte slaapkamers, twee badkamers, een groot balkon met uitzicht en een grote woonkamer met open keuken. Je kunt er met 4-6 personen slapen. Wij waren met 5 personen. 1 persoon slaapt dan in de woonkamer en dat ging prima. Het appartement ligt vlakbij de skibushalte en dat is wel prettig. De ligging is rustig en je loopt in een paar minuten naar het centrum. Mevrouw Zangerle is zeer behulpzaam en vriendelijk. Zij bied ook broodjesservice en dat is wel luxe. De broodjes worden s'morgens voor je deur gezet. Als je wil kun je ook ontbijten in het kleine restaurant maar wij vinden het zelf altijd lekker om in ons eigen appartement te ontbijten. De sauna in het complex is erg prettig na het skiën. Verder is alles echt brandschoon, kortom een echte aanrader!
    Gereisd met oudere kinderen in februari 2015

Prima en ruime accommodatie

Niels, 15-2-2015
    • Ligging t.o.v. pistes7

Wij verbleven in appartement Sonnespitze. Een prima en ruim appartement. Alles keurig en goede bedden. Vriendelijke gastvrouw en gastheer.
    Gereisd met vrienden in januari 2015

Prima appartementen!

Corina Tange, 21-1-2015
    • Ligging t.o.v. pistes8

Ruime appartementen en vriendelijke eigenaren. Mooi overdekte parkeerplaats en enkele minuten van de bushalte. Helaas hadden we alleen geen oven in het appartement, maar broodjes kunnen ook worden besteld bij Katharina en kun je dan bij de receptie dagelijks vers ophalen. Sauna en infrarood heerlijk en alles mooi en schoon!
    Gereisd met vrienden in januari 2015

Prima appartement, volgend jaar weer terug

schouwenaar-plas, 19-3-2014
    • Ligging t.o.v. pistes8

Wij zijn nu 2 jaar achter elkaar bij Zugspitzhof geweest. Het bevalt erg goed en we hebben alweer voor volgend jaar geboekt (voorjaarsvakantie). Ehrwald is prima voor skiën met kinderen. Bij Zugsptizhof kun je mooi overdekt parkeren. Wij vinden het er erg schoon (en wij zijn nogal kritisch). Er wordt wel verwacht dat je bij de ski ruimte je buitenschoenen uitdoet. Wij vinden dat eigenlijk wel normaal. Katharina heeft de zaakjes goed voor elkaar en wij zijn er volgend jaar graag weer. Voor de kinderen is er niet veel, maar na een dag skiën vermaken die zich prima in het ruime appartement.
    Gereisd met jonge kinderen in februari 2014

Mooie rustige plek

Echtpaar, 15-3-2014
    • Ligging t.o.v. pistes8

We hadden een mooi ruim schoon appartement met een heel mooi uitzicht.

Ontbijt was goed verzorgd.Katharina was heel vriendelijk.

Afstand naar ski bus en dorp is goed te doen.

Gereisd met partner in maart 2014

Fantastisch appartement, echt een aanrader!

Cristi Blokzijl, 11-3-2014
    • Ligging t.o.v. pistes8

Wij waren met 5 personen in het appartement Grubbigstein. Het appartement is heel ruim opgezet met 3 aparte slaapkamers, gescheiden keuken. 2 badkamers en separate toilet. En een prachtig uitzicht op de pistes van Lermoos en de Wetterstein. De eigenaren zijn super vriendelijk, gastvrij en behulpzaam. Wij hebben erg genoten en komen zeker terug!
    Gereisd met vrienden in februari 2014

Fantastisch appartement met welness!

Fam., 9-3-2014
    • Ligging t.o.v. pistes8

Het is een zeer mooi ruim appartement met een goede ligging ten opzichte van de pistes. De skibus stopt vlakbij. Mevrouw Wilhelm is bijzonder vriendelijk en behulpzaam. Wij hadden het appartement Wetterstein met twee aparte slaapkamers, een badkamer, een keuken en een grote woonkamer met een (slaap) bank. Er is een verwarmd skihok zodat je skischoenen drogen en waar je je moonboots kan neerzetten.

Als je wil, verzorgd mw.Wilhelm ook het het ontbijt en eventueel HP voor je.

Hier hebben wij geen gebruik van gemaakt omdat we regelmatig uit gingen eten in het dorp of bij de piste. We hebben een keertje stroomuitval gehad en daar werd meteen werk van gemaakt. Kortom niets dan lof over dit complex. Er is ook welness bij dwz een lekker warme sauna, infrarood cabine en een kruidenstoombad. Dit is heerlijk na het skiën. Je kunt ook gratis naar het zwembad in Ehrwald.

Gereisd met oudere kinderen in maart 2014

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Appartement Zugspitzhof bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Zugspitzhof in Ehrwald, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Zugspitzhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Zugspitzhof scoort een 8.43 uit 10 op basis van 31 reviews.