9,5

Uitstekend

• Ligging t.o.v. pistes8,4

28 reviews over Appartement Waldhof in het Nederlands

Alles was notwendig ist für einen schönen Urlaub

Jan en Marie-Louise, 4-2-2015
    • Ligging t.o.v. pistes9

Wij zijn al meer als 30 jaar te gast bij de fam. Bucher - Schiftner en altijd tot volle tevredenheid. Het huis is rustig gelegen, De skibus stopt bijna voor de deur en ook met de auto zijn de pistes gemakkelijk te bereiken. Indien nodig wordt er iedere morgen al vroeg sneeuwgeruimd. Met alle vragen kun je bij de gastheer en gastvrouw terecht. Broodjesservice is voorhanden.
    Gereisd met partner in januari 2015

Thuiskomen en genieten

Annelies, 28-7-2014
    • Ligging t.o.v. pistes7

Bij Waldhof een warme ontvangst, zoiets nog nooit ervaren zo vriendelijk. Heerlijk schoon appartement met twee balkons. Vanuit huis kun je meteen wandelen. Gratis minigolf entree groot en mooi zwembad ook gratis via Waldhof. Fietsen die je kunt gebruiken. Gezellig dorp. Leuk winkeltje in dorp met streekproducten (kaas, jam, vis). Men doet er alles aan om het naar de zin te maken. Wij komen heel graag terug!
    Gereisd familie in juli 2014

geweldig appartement, voor herhaling vatbaar.

Sander, 12-3-2014
    • Ligging t.o.v. pistes7

In de voorjaarsvakantie hebben wij met onze twee kinderen in appartement Tajakopf doorgebracht. Een zeer ruim appartement met een prachtige keuken. Het appartement is zeer goed uitgerust. Ruime slaapkamers en meer dan voldoende opbergruimte. De broodjesservice was erg handig en werd zeer gewaardeerd. De broodjes werden elke ochtend voor de deur van het eigen appartement neergezet. Minpunt was dat internet slechts in de keuken werkte. De speelkamer beneden is leuk voor de kinderen. Er ontbreekt wel een verwarmd skihok/drooghok. Alleen de schoenen kunnen binnen worden gezet in de algemene hal. Dekbedden op de bedden zijn wel kort voor lange Nederlanders! De open haard stond elke avond aan en zorgde voor veel sfeer. De eigenaren zijn erg vriendelijk; ontvangst met koffie en taart en afscheid met schnaps en we werden persoonlijk uitgezwaaid, terwijl ze op de wisseldag druk een het werk waren. Kortom: we gaan zeker terug.
    Gereisd familie in februari 2014

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Appartement Waldhof**** bij :

mooi rustig gelegen en comfortabel met diverse app

Ligtenberg, 24-2-2014
      • Ligging t.o.v. pistes7

App Waldhof is op een hele mooie rustige plaats gesitueerd tegen de bosrand en toch dicht bij de kern van het dorp. De eigenaars zijn zeer vriendelijk en niets is teveel. App zijn goed ingericht en netjes met een mooi balkon. diverse mogelijkheden in de omgeving ook in de zomer als je van wandelen en fietsen houdt. Kortom prima locatie om te verblijven. Prijs kwaliteit verhouding vind ik prima.
      Gereisd met partner in februari 2014

We blijven terug komen...

Mariëlle, 17-9-2013
      • Ligging t.o.v. pistes8

Ik heb al heel wat vakanties bij Waldhof door mogen brengen en ben ik er in alle seizoenen geweest. Het blijft fijn om er terug te komen.

De eigenaren zijn erg vriendelijk en behulpzaam. Staan open voor ideeen. Waldhof ligt even buiten het dorp, op loopafstand van 10 minuten. Pistes liggen wat verspreid maar zijn dmv de bus (waar je met de gastenkaart gebruik van mag maken) makkelijk bereikbaar binnen 10 minuten. Een bruisend apres ski dorp is het niet maar er wordt wel flink aan de weg getimmerd (nieuwe liften, nieuwe accomodaties op de piste). De gastenkaart biedt daarnaast ook andere voordelen tot in de wijde omgeving van Ehrwald.

Ehrwald is makkelijk te bereiken met de auto. Er is veel te doen en te beleven. Wandeltochten voor alle niveau's, genoeg prima eetgelegenheden. Of je nu komt voor een actieve vakantie of om lekker uit te rusten...het kan allemaal!

Ik raak er niet over uitgesproken en de volgende vakantie staat weer gepland in Ehrwald bij Waldhof!

Gereisd met partner in januari 2013

Een heerlijk plekje om te wandelen!

Ine Janssen, 11-9-2013
      • Ligging t.o.v. pistes10

Fijn appartement met alle voorzieningen die je normaal thuis ook gebruikt.

Vriendelijke eigenaars staan altijd voor je klaar.

Gereisd met partner in augustus 2013

Een fantastisch appartement!

Fam. Nijkamp, 31-8-2013
      • Ligging t.o.v. pistes7

Appartement is ruim, schoon, van alle gemakken voorzien. Het ontbreekt je aan niets. Regelmatig schoon badlinnen.

Alleen het weer heb je niet in de vingers.

Een zeer hartelijke ontvangst door de familie.

De omgevind is mooi, zowel in winter als in de zomer.

Voor de gehele familie zijn er fietsen en er is speelgoed aanwezig.

Gereisd met partner in mei 2013

super verblijf!!!

elke weuts, 25-8-2013

hebben een fantastische vakantie gehad in een super verzorgd en ruim appartement. 's morgens worden de broodjes tot aan de deur geleverd, lekker vers, geweldig uitzicht en niet te vergeten super lieve uitbaters, we komen hier al enkele jaren en familie bucher-schiftner blijft de max!!!!
      Gereisd familie in augustus 2013

Ruim, kindervriendelijk vakantiehuis

Erwin, 26-7-2013

Wij hebben een super tijd gehad in het ruime Tajakopf appartement met een prachtig vrij uitzicht op de omringende bergen.

Dit is echt een super vakantie huis met volop speelgoed voor de kinderen, inclusief een complete speeltuin in de tuin met schommel, glijbaan, zandbak en trampoline.

De gastvrouw is zeer vriendelijk en behulpzaam. Ook naar de kinderen toe.

Bovendien is Ehrwald heel mooi centraal gelegen met veel mogelijkheden voor uitjes in de omgeving.

Gereisd familie in juli 2013

Schitterende omgeving en leuk dorp

Adje en Jan van Haaren, 24-6-2013
      • Ligging t.o.v. pistes8

Appartement Waldhof lag idilisch tussen de alpen.

Ons appartement was knus ingericht en de gastgever was heel vriendelijk en attent.

Wij kunnen dit adres zeker aangebevelen.

Gereisd met partner in juni 2013

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Appartement Waldhof**** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Waldhof in Ehrwald, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Waldhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Waldhof scoort een 9.52 uit 10 op basis van 63 reviews.