Hotel Tiroler Zugspitze Aktiv & Family Resort ****

Tiroler Zugspitze Aktiv & Family Resort
8,2

WebsiteLink naar website

• Ligging t.o.v. pistes7,9

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Tiroler Zugspitze Aktiv & Family Resort bij:

44 reviews over Hotel Tiroler Zugspitze Aktiv & Family Resort in het Nederlands

Super mooie camping

Fam. Met 2 kids (9 en 13), 23-8-2017
  • Ligging t.o.v. pistes9

Super mooie sanitair. Zwembad; perfect, fitness; uitgebreid, maar wel wat kapotte toestellen. Camping is schoon en een gezellige bar. Komen er zeker nog eens terug
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Flinke tegenvaller

Marian, 7-8-2017

De camping ziet er heel netjes uit. Mooi,schoon sanitair. Vooral de badkamers is een pluspunt. Bij reservering via mail werd gezegd dat er geen luxe plaatsen meer vrij waren, alleen de standaard/comfort plaatsen. Leek ons geen probleem, op de site zagen die er ook goed uit. Bij aankomst kregen wij echter 'n plaats aangewezen wat in onze ogen 'n parkeerplaats was. De voortent kon er niet aan worden gemaakt en ook het bijzettentje van onze kinderen kon er niet bij. De plaats was net groot genoeg voor alleen 'n caravan... En dat voor €100,00 per nacht!! Wij hadden voor 12 nachten geboekt maar na het zien van deze plek zijn wij na 1 nacht vertrokken. Er werd gezegd dat er echt niks anders vrij was. Wij zagen verschillende plaatsen leeg en aangezien de dame bij de receptie zei dat onze plaats 'n normale plaats was, vonden wij het raar dat wij geen andere plaats kregen. Of die vrije plaatsen waren specifiek op nummer geboekt door andere mensen ;-) Nooit meer dus!!
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Prachtig locatie en super goede faciliteiten

D. Berns, 15-9-2016
  • Ligging t.o.v. pistes9

Badhuis is gloednieuw, ruimte voor het hele gezin in de badkamer met toilet. Gratis mountainbike en internet voor de gasten. Mooi zwembad. Onderaan de Zugspitze bij de liften. Uitvalplek voor de mooie omgeving. Oftewel een aanrader!

Wifi niet overal geweldig, werkte wel, maar soms traag of even weg.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Geweldige wintersport camping

Wim van Leeuwen, 5-3-2016
  • Ligging t.o.v. pistes8

Met het gezin voor de eerste keer naar deze camping geweest voor de wintersport.

De wegen waren netjes ontdaan van sneeuw en ijs. Het nieuwe badhuis is werkelijk schitterend. We konden hier koken, douchen in alle weelde, de kleding laten drogen kortom aan niets ontbrak het ons. Bij de receptie een trap gehaald om de verwarmingspijp op de caravan te verlengen en gas laten brengen was allemaal geen probleem. De skibus stopte bij de receptie en bracht ons naar de Alm piste omdat de kinderen daar les hadden. Na het skiën lekker zwemmen in het zwembad van het hotel om de spieren te ontlasten was ook helemaal super.

Het was voor ons de eerste wintersport met de caravan en door deze geweldige camping was het helemaal perfect.

Deze camping is voor de wintersport echt Super.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2016

Luxe camping, goed, paar dagen was genoeg

marsman, 15-8-2015
  • Ligging t.o.v. pistes10

Wij zijn 5 dagen met onze caravan op deze camping geweest als luxe tussenstop richting Italië. Bewust gekozen voor de luxe en die is er zeker. Fantastische douches met stortdouche en alle privacy. Eigenlijk te gek voor een camping. Veel is gericht op de wintersport. Op de faciliteiten is niks af te dingen en ik vind de prijzen passen bij wat geboden wordt. De omgeving is prachtig, je kunt vanaf de camping diverse wandelingen doen of de kabelbaan naar de Zugspitze nemen. De sfeer op de camping was helaas saai. Veel vaste staanplaatsen, de trekkers zijn in de minderheid. Ik zou hier geen 2 weken willen staan, maar zou zeker weer een kort verblijf boeken als tussenstop naar het zuiden.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

valt tegen!

Neeltje, 11-8-2015

Gisteren aangekomen op deze camping. Gezien andere beoordelingen en de hoge kosten waren onze verwachtingen hoog. Helaas kregen we een hele kleine camperplaats (was ons niet verteld bij de reservering) waar we toch 90 euro per nacht voor betalen. We staan tussen twee andere campers in en hebben meer het idee dat we op een parkeerplaats staan dan op een camping. Er zijn wel veel andere plekken die wel prachtig uitzien. Sanitair is ook prachtig en de camping is leuk voor kinderen. Wifi is duur. We betalen 8 euro voor 10 uur. Ondanks het feit dat ik uitlogde liep de teller gewoon door en werd me de volgende dag bij de receptie verteld dat dit niet hun fout was maar dat het aan mijn telefoon lag. Dus moesten we weer een nieuw kaartje kopen. Ook voor de trampolines op de camping moet extra betaald worden. Mocht je deze camping gaan bezoeken, let er dan op dat je niet voor 90 euro wordt weggezet op de camperplaats!
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

Prima hotel 4 sterren hotel...

Quinten, 28-7-2015
  • Ligging t.o.v. pistes6

Het hotel is 180° omgeven door camping. Wij hadden kamer Edelweiss: zeer mooi en groot en goed onderhouden appartement. Toch één bijzonder minpunt nl. er zijn geen verduisteringsgordijnen aanwezig! Restaurant is mooi, bediening is zeer goed en het eten is gewoon goed! niet meer en niet minder. Fietsen zijn gratis ter beschikking, maar daar heb je weinig aan mits het hotel afgelegen op een hoogte ligt. De beklimming terug is te fel hellend. Zwembad, tuin en ligweides zijn zeer mooi ! Tip : Neem de Rodelbaan in Biberwier Zeker Niet! Talrijke hotelgasten zijn gewond geraakt tijdens de afdaling met de rodelbaan. Ook onze zoon heeft tal van zware schaafwonden opgelopen met tweedegraadsverbranding als gevolg. Resultaat ! Vakantie om zeep! Onze zoon heeft 3 dagen niet kunnen lopen en mocht niet meer zwemmen. Indien men aan de uitgang van deze rodelbaanattractie een uurtje halt houd, staat men verbaast hoeveel personen gewond de rodelbaan verlaten. Zou men moeten sluiten!
Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

Super

veerle, 26-4-2015
  • Ligging t.o.v. pistes7

Reeds 3 jaar vaste klant en zullen dit zeker blijven! Alles top! Zeer kindvriendelijk. Eten fantastisch. Zeer net en verzorgd.
Gereisd met jonge kinderen in december 2014

Fantastisch hotel om te relaxen !

Elles Verdonk, 26-1-2015
  • Ligging t.o.v. pistes5

Een superhotel met uitstekende service en supervriendelijk

personeel.

Gereisd met partner in januari 2015

Thuiskomen!

Barbara, 2-11-2013
  • Ligging t.o.v. pistes8

Geweldig hotel! super schoon, vriendelijk personeel, kindvriendelijk en super restaurant. Hier komen wij al vele jaren met veel plezier zowel in zomer als in de winter
Gereisd met jonge kinderen in januari 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Tiroler Zugspitze Aktiv & Family Resort in Ehrwald, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Tiroler Zugspitze Aktiv & Family Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Tiroler Zugspitze Aktiv & Family Resort scoort een 8.19 uit 10 op basis van 44 reviews.