Hotel Sonnenspitze ****

• Ligging t.o.v. pistes8,2

78 reviews over Hotel Sonnenspitze in het Nederlands

Prima hotel. Aanrader

M. de Vriez, 5-8-2017

Ontvangst, kamer, avondeten, ontbijt uitstekend
Gereisd met vrienden in juni 2017

hotel met vriendelijk personeel

Van der hoeven Leentje, 31-7-2017
  • Ligging t.o.v. pistes9

Goedgelegen hotel waar het eten en bediening super is. Zijn in de zomer geweest en willen in de winter terugkomen. Na het wandelen konden we telkens nog een saunabezoekje doen in het hotel en dit was ook heel goed. Wij zaten op een kamer zonder balkon maar alles was in orde naar hygiëne en handdoekenservice toe. Op andere kamers zag ik wel dat de balkons een opknapbeurt nodig hadden en wat verouderd waren maar tenslotte ben je niet veel op je kamer. Ik merk ook als je prijzen vergelijkt met andere hotels met mooiere kamers dat je in deze streek ook meer voor dient te betalen en op dit hotel is verder niks op aanvraag te merken. Het personeel is top
Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Fantastisch hotel!

Scholte, 20-3-2017
  • Ligging t.o.v. pistes9

Het was helemaal top, wij hebben genoten van een heerlijke vakantie met veel sneeuw en een fantastisch hotel. Kamer was super en netjes en schoon, en het eten en de verzorging was top geregeld door zeer vriendelijk personeel! Een echte aanrader.

Geweldig hotel

Marjolein van der Aa, 9-3-2017
  • Ligging t.o.v. pistes8

Fantastisch hotel. Super vriendelijke service. Geweldig uitgebreid ontbijt en heerlijk diner.

Aanrader.

Gereisd met vrienden in maart 2017

Fijn knus hotel.

Ben, 25-2-2017
  • Ligging t.o.v. pistes8

Vriendelijk en hulpvaardig personeel. Goede keuken. Het saladebuffet is al zo uitgebreid en lekker, dat je eigenlijk daar al genoeg aan hebt! Mijn vrouw is nogal kieskeurig met eten, maar met haar wensen werd elke dag goed rekening gehouden. Mijn complimenten daarvoor. De eetzaal is verdeeld in verschillende kleinere ruimten waardoor je toch echt knus zit te eten en sneller contact maakt met de andere bezoekers.

Er is een fijne ruime welnessruimte om na het skiën weer bij te komen.

We hadden een kamer die uit 2 delen bestond. Een hele ruim zitgedeelte en een slaapgedeelte waarvoor je wel via een privé draaitrap naar boven moet.

Voor personen die moeilijk ter been zijn is dit niet aan te raden. Voor ons was het prima. Zowel in het zitgedeelte als in de bovenslaapkamer hadden we een tv.

We hebben een prima skiweek gehad. Goede sneeuw, zon, wel wat koud.

Minpuntje is misschien de afstand die je met je skiës moet lopen naar de skibus. Ik schat dat dat ongeveer 150 meter is.

Zeker een hotel waar je weer terug gaat voor een skivakantie!

Fantastisch hotel

Ron van Ewijk, 25-1-2017
  • Ligging t.o.v. pistes9

Kamers perfect. Ontbijt zeer uitgebreid. Diner is een keuzemenu. Iedere dag iets anders met soms 3 voorgerechten met een fantasie van de kok. Altijd saladebuffet. Vriendelijke personeel. Op loopafstand van de piste in het dorp. De ehrwalderbshn is iets verder. Met de auto 5 minuten. Als wij nog een keer naar de Zugspitze gaan om te skiën dan nemen we zeker dit hotel weer.

Ontzettend prettig

Johanna, 17-9-2016

Prettige sfeer, uitgebreid en zeer goed eten, vriendelijk en behulpzaam personeel.

Niet alle kamers hebben een balkon of een balkon zonder afdakje. Dan zit je bij slecht weer dus nog in de regen. Ligging is perfect, midden in het dorp.

Gereisd met partner in juli 2016

Geweldig hotel met heerlijk eten.

Nicole Vermeiren, 14-3-2016
  • Ligging t.o.v. pistes8

Hotel Sonnespitze is een mooi hotel, netjes verzorgd, heerlijk eten, er werd rekening gehouden met lactose intolerantie, mooie saunaruimte en verwarmde ski opslaruimte. Centraal en rustig gelegen, parkeren voor het hotel, prachtig uitzicht op de bergen. Piste's zijn zowel per bus, haltevlakbij hotel, als per auto bereikbaar. Mooi ski gebied met voor ieders wat wils en met goede eetgelegenheden in de bergen.
Gereisd met partner in maart 2016

Super kerst en oud en nieuw!

Jet Bos- Westendorp, 5-1-2016
  • Ligging t.o.v. pistes10

Wij hebben met de hele familie genoten van een voortreffelijk verblijf. Heerlijk eten, goede service, en fantastische bediening.
Gereisd met vrienden in januari 2016

korrekt hotel

depirre, 29-1-2014

geen klachten . Lekker eten , niet te veel , juist genoeg . prima ligging om in de bergen te wandelen . Ook mooie vlaktewandelingen te doen . Personeel is soms niet vriendelijk .
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2013

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Sonnenspitze bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sonnenspitze in Ehrwald, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sonnenspitze zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Sonnenspitze scoort een 8.66 uit 10 op basis van 80 reviews.