Appartement Haus Tirol Ehrwald

Haus Tirol Ehrwald
9,2

• Ligging t.o.v. pistes8,7

105 reviews over Appartement Haus Tirol Ehrwald in het Nederlands

Gastvrij, genieten in een woord fantastisch!

Marco Pas, 18-9-2017
  • Ligging t.o.v. pistes10

Ontzettend leuke en gezellige locatie met eigenaren die je met veel gastvrijheid ontvangen. We zijn hier met een aantal bevriende stellen naartoe geweest waarbij de eigenaren ons uitvoerig voorgelicht hebben wat voor leuke dingen er in de omgeving te doen zijn. Een absolute aanrader voor stellen, gezinnen en groepen. We komen dan ook zeker snel weer terug!
Gereisd met vrienden in september 2017

Zeer knus pension met gastvrije mensen.

Maserati, 18-9-2017
  • Ligging t.o.v. pistes8

Mooi pension, centraal gelegen in een zeer pittoresk dorpje met 2 geweldige ondernemers (Peter&Simone). Mooie kamer (gerenoveerd) gezellige eetzaal annex barretje. Heerlijk ontbijt waar alles ligt wat je maar wilt en s'avonds gezellig aan de bar met een leuk muziekje erbij. Peter&Simone doen werkelijk (bijna) alles om het je naar de zin te maken.....Wij komen graag nog een keertje terug.

Samen met 6 ander koppels gezellig een paar dagen

Eric Segeren, 17-9-2017
  • Ligging t.o.v. pistes10

Als je voor de Oostenrijkse en Brabantse gezelligheid gaat, dan ben je bij Hause Tirol aan het goede adres. Ze weten wat Nederlanders zoeken in het mooie, schone en natuurlijke Oostenrijk en Peter en Simone weten de juiste plekjes. Perfecte kamers, leuke bar/huiskamer en 's morgens een lekker ontbijt, kortom wat je als vakantieganger verwacht. Lekker dat de gastvrouw en gastheer Nederland spreken, geeft toch net wat meer vertrouwen en hebben de juiste contacten met/in de regio.

Super gastvrij, echt genieten

Jan, 14-9-2017
  • Ligging t.o.v. pistes10

De ligging is perfect, mooie ruime kamers en alles zeer schoon. Simone en Peter serveren een heerlijk ontbijt en zijn zeer gastvrij. Wij komen zeker snel terug.

Super gastvrij

Marja, 13-9-2017
  • Ligging t.o.v. pistes10

Fantastisch gastvrij, prachtige omgeving!

Fantastisch!

L. Rog, 21-8-2017

Op doorreis naar Italie, 1 nacht geslapen. Hartelijk ontvangst met een drankje. Mooie ruime kamer met balkon en een prima ontbijt. Een adres om te onthouden!!!
Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Fantastisch!

Mandy Dam, 12-8-2017

Onderweg naar Italië hebben we twee weken geleden een overnachting gedaan in Haus Ehrwald, geweldig! Mooie omgeving, mooie en schone kamers, goed ontvangen door Peter & Simone en een goed verzorgd ontbijt. We willen hier zeker in de winter nog eens naar terug.
        Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

In een zin super!

Familie Dunhoft, 12-8-2017
        • Ligging t.o.v. pistes8

De gastvrijheid van Simone en Peter is super! Wij waren op de terugreis van Italie naar Nederland. Bij aankomst werden wij verwelkomd met een drankje van het huis in een ongedwongen sfeer. Het appartement waar wij zaten was heel mooi, erg stijlvol ingericht en

van alle gemakken voorzien. Heerlijk ontbijt en je hoeft maar een kick te geven en ze proberen het te regelen. Zo hebben wij een oer gezellige hollandse avond gehad tijdens de ek finale van het dames voetbal.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Vriendelijke mensen

Wim Schuurman, 12-8-2017
        • Ligging t.o.v. pistes8

Haus Tirol wordt gerund door vriendelijke mensen. Steeds is men bezig om dingen te optimaliseren. Het ontbijt is zeer uitgebreid en geweldig.
        Gereisd met partner in juli 2017

Erg welkom

Stefan, 12-8-2017
        • Ligging t.o.v. pistes9

Na een aantal keer eerder bij Haus Tirol te zijn geweest voor een skiweekend, dit jaar ook een tussenstop gemaakt onderweg naar het Gardameer. Wat een heerlijk begin van de vakantie om te genieten van de gastvrijheid van Peter en Simone. Een prima familiekamer met apart slaapgedeelte voor de kinderen. Ook leuk om te zien dat peter en Simone steeds weer wat nieuws aanpakken en blijven investeren om de dienstverlening en kwaliteit van het pension te vergroten. Het ontbijt in de Stube is elke keer weer genieten, lekker aanschuiven en Simone regelt de rest....

Bedankt weer en tot de volgende keer.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Haus Tirol Ehrwald in Ehrwald, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Haus Tirol Ehrwald zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Haus Tirol Ehrwald scoort een 9.24 uit 10 op basis van 107 reviews.