Uitstekend

194 reviews over Appartement Haus Linn in het Nederlands

Aanrader!

Edwin, 30-7-2017
  • Ligging t.o.v. pistes8

Erg ruim appartement en voorzien van allerlei attributen als beddengoed, handdoeken en broodjesservice. In de winter heb je op 100 meter de skischool en de dichtstbijzijnde lift, gondelbaan naar de Ehrwalder Alm is nog geen 5 minuten rijden. Het centrum en het binnenzwembad van Ehrwald is ook allemaal op loopafstand,
Gereisd familie in juli 2017

Heerlijke wintersportweek gehad

Wendy, 13-1-2017
  • Ligging t.o.v. pistes10

Met de kerst hebben wij een week genoten van dit heerlijke appartement. Het was er schoon en het zag er netjes uit. Van alle gemakken voorzien. Nederlandse televisie en een goede WIFI. Goed parkeren bij het appartement en de skischoenen lekker verwarmd in het skihok. Erg luxe dat de broodjes s morgens aan de deur hangen. Wij hebben goed kunnen skien op de Ehrwalder Alm. In de middag ook ons goed vermaakt op de piste naast het appartement. ehrwald is een leuk dorpje. En met de gastekaart kan je gratis gebruik maken van het zwembad. Wij komen volgend jaar zeker weer terug.
Gereisd familie in december 2016

Heerlijke twee weken in Ehrwald gehad!!

Joost en Eveline Schijns, 8-9-2016
  • Ligging t.o.v. pistes9

Ons verblijf was zeer aangenaam. Het appartement was ruim en bij aankomst stond er een kinderstoeltje en kinderbedje klaar! Elke dag broodjesservice was goed geregeld. De Nederlandse eigenaren waren zeer vriendelijk en konden goede tips geven voor activiteiten in de regio. De 5 voor het zwembad geeft een vertekend beeld omdat wij er gedurende ons verblijf geen gebruik van konden maken. Maar we konden dan weer wel met onze gastenkaart gratis van het binnenzwembad van Ehrwald gebruik maken.

Al met al een heerlijke twee weken gehad en we komen zeker snel weer een keer terug!!

Haus Linn! Dankeschön!

Gereisd met partner in augustus 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Appartement Haus Linn**** bij :

Schoon, comfort, leuke mensen, mooie omgeving, top

Bastiaan, 21-8-2016
  • Ligging t.o.v. pistes10

Haus Linn is erg goed bevallen. Vriendelijke ontvangst en staan altijd klaar voor vragen, tips. Kids konden er ook erg goed vertoeven. Appartement was van alle gemakken voorzien en erg schoon. Bijgeleverde zwempas voor nabijgelegen (loopafstand) zwembad was top, evenals de broodjesservice. Al met al heerlijke vakantie in een prachtige omgeving waar heel veel te beleven is. Aanrader!
Gereisd familie in augustus 2016

DOEN!!!

Guido Verheyen, 9-8-2016
  • Ligging t.o.v. pistes10

Een schitterend appartement met langs alle zijden terras met zicht op de Zugspitze.

De inrichting is perfect, alles is aanwezig. Mooie wandelingen vanuit Ehrwald en omgeving, ook berggeiten vinden hier hun gading. Tevens vind je in er leuke restaurantjes. Gideon en Willeke staan altijd voor je klaar met een antwoord op elke vraag. En wat een rust en stilte, een paar straten van het centrum van Ehrwald. Bedankt Gideon en Willeke, en succes voor de toekomst!!!

Gereisd met partner in augustus 2016

Aanrader!!

Mike en Nicole, 28-7-2016
  • Ligging t.o.v. pistes9

Lekker ruim appartement. Superschoon en met alles wat je nodig hebt.

Ook een heerlijk grote veranda met adembenemend uitzicht op de Zugspitze 👍🏼

De eigenaren Gideon en Willeke zijn heel vriendelijk en behulpzaam.

Dichtbij alle faciliteiten zoals supermarkt, zwembad, klimhal, wandelroutes enz.

Echt een aanrader deze locatie!!!

Gereisd familie in juli 2016

Fantastisch appartement

Schumife, 13-6-2016
  • Ligging t.o.v. pistes10

We zijn hier een weekje op wintersport geweest. kan niets vertellen over de pistes voor de deur, wij zijn alleen op de Alm geweest, wat wij fantastisch vonden!

Het hele complex is echt super schoon, mooi modern appartement, niet gehorig, en met balkon. Hele vriendelijke Nederlandse eigenaren, die het goed voor elkaar hebben. Wij komen zeker nog eens terug.

Gereisd familie in februari 2016

Super appartementen!

Willemijn, 15-2-2016
  • Ligging t.o.v. pistes10

De appartementen hebben een ideale ligging aan de piste.

Ze zijn netjes, ruim en schoon.

Voor ons was het ideaal dat je twee appartementen kunt koppelen, omdat wij met een jong gezin en opa en oma waren. Kinderbedje en kinderstoel waren aanwezig.

De eigenaren zijn vriendelijk en behulpzaam. De broodjes service 's ochtends is heel fijn.

Al met al hebben wij hier een super vakantie gehad!

Gereisd familie in januari 2016

ElineP, 29-12-2015

Erg mooi/schoon appartement

Aardige Nederlandse mensen

Dicht bij de zwembaden

Dicht bij verschillende kabelbanen

Lekkere Restaurants

Mooi uitzicht

Dicht bij een klimpark (Bichelbach)

Dicht bij de rodelbaan (Biberwier

Gereisd familie in juli 2014

Terugkomer!

An en Cor de Jong, 20-10-2015
  • Ligging t.o.v. pistes10

Januari 2016 gaan we voor de vijfde keer naar Ehrwald. Dit wordt de vierd keer in Haus Linn.

Een geweldig huis, prachtige ligging t.o.v. de piste(liften), schitterende natuur waar de niet-skiër kan wandelen. Kortom.........een aanrader. Willeke en Gideon zijn erg gastvrij en niets is hen teveel. Het appartement is schoon, goed onderhouden en heeft alles wat je nodig hebt. Appartement ski-berging en schoenenhok waar je de schoenen verwarmd kunt wegzetten. Aanrader is zeker een bezoek aan Garmisch Partenkirchen (de trein er naartoe is Gratis op vertoon van de Gästekarte). En...."ligt er in het dorp geen sneeuw dan is de Ehrwalder Alm sneeuwzeker. Wij kijken nu al weer uit naar januari 2016!

Gereisd met partner in januari 2015

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Appartement Haus Linn**** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Haus Linn in Ehrwald, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Haus Linn zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Haus Linn scoort een 9.03 uit 10 op basis van 210 reviews.