Appartement Haus Brabant

283 reviews over Appartement Haus Brabant in het Nederlands

einmalig

roon1, 14-6-2016
  • Ligging t.o.v. pistes8

Toen ik alle lof uitingen op de Zooversite over Haus Brabant las, dacht ik " het zal allemaal wel..." ; echterrr, vooropgesteld dat de appartementen ruim, schoon en van alle gemakken voorzien zijn; de broodjesservice gewoon harstikke goed geregeld is; er beneden een buitengewoon leuke kinderspeelplaats is, kan ik me over de gastvrouw en gastheer ( Leonie en Helmut ) uitputten in superlatieven, evenwel kan ik het kenschetsen in " deze twee mensen hebben gastvrijheid en gezelligheid uitgevonden "
Gereisd met vrienden in februari 2016

Erg gezellig verblijf!

Andre, 13-6-2016
  • Ligging t.o.v. pistes10

Als je op zoek bent naar oer Brabantse gezelligheid in het stugge Tirol, dan is dit jouw plek. Erg leuke en vriendelijke gastvrouw en - heer. Volgende keer kom ik zeker met de hele familie.
Gereisd alleenreizend in maart 2016

Gastvrij, gezellig, top,

Pascalle Leungen - van roon, 12-6-2016
  • Ligging t.o.v. pistes8

Ik kan eigenlijk niet iets negatiefs zeggen... Een externe uitdaging waar helaas de gastheer en gastvrouw niks aan kunnen doen.. Doordat er veel toeristen komen is er niet voldoende horeca waar de gasten kunnen eten.. Maar dat wordt bij aankomt verteld, waardoor we gelijk tips krijgen om te reserveren en waar we het beste heen kunnen. De broodjes bij het ontbijt is super geregeld. In de avond een borrel doen aan de bar is echt super.! En de service.? Ja dat hebben ze echt begrepen...! Als er een wens is wordt het geregeld, mist er iets, wordt het gehaald, is er iets kapot, wordt gelijk vervangen! Sinds jaren hebben we eindelijk een vakantie gehad zoals het bedoeld is... En al weer geboekt voor februari 2017 😊
Gereisd met jonge kinderen in februari 2016

Super mooie plek

Danny, 23-2-2016
  • Ligging t.o.v. pistes10

Gezellig huis niets op aan te merken .zeer gast vrij echt een aanrader. Na een sportieve dag lekker ontspannen met een biertje in de stube 😀ga zeker vaak terug komen
Gereisd met partner in januari 2016

prima appartement gezellige bar dicht bij centrum

piet en joke zaal, 23-2-2016
  • Ligging t.o.v. pistes8

je voelt je er meteen thuis en lekkere broodjes service

Geweldig! Alweer!

Andre de Werdt, 23-2-2016
  • Ligging t.o.v. pistes10

De gezelligheid is top! De Stube icm de altijd goed gemutste gastheer is de ideale combinatie! Sterker nog: dat is de reden dat we jaar in jaar uit teruggaan: je komt thuis. Het feit dat de afstand wat verder van de pistes is (2 km), is eerder een voordeel dan een nadeel. Je stapt binnen 50m op de ski-bus en je hebt dus altijd plaats!! ipv diegene die dichtbij zitten die wel eens een bus moeten overslaan. En binnen 10 min sta je toch bij liften! Zelfs dit jaar in drukste periode nooit langer dan 5 min in de rij voor de liften.

Ook het skigebied met afdalingen in Garmisch tot Berwang en de altijd sneeuwzekere Zugspitze zorgt dat dit gebied op 687 km van thuis de ideale wintersport locatie is.

Gereisd met oudere kinderen in februari 2016

Geweldig genoten in het nieuwe apartement.

Anneke en Dick Noordermeer, 23-2-2016
  • Ligging t.o.v. pistes10

De verbouw is goed gelukt nog even een raam in de voor-pui en dan maar genieten.

Ook een prima uitgangspunt voor mooie wandelingen.

Gereisd met partner in januari 2016

Brabantse gastvrijheid,,goede service,gewoon top!

Marco, 23-2-2016
  • Ligging t.o.v. pistes10

Wij gaan met een grote groep, eigenaar denkt super met ons mee reserveert leuke uitstapjes, zorgt voor gezelligheid onder in de bar en lekkere broodjesservice. Het is daar gewoon fantastisch.
Gereisd met oudere kinderen in januari 2016

Het is daar fantastisch en gaan van de zomer zker

Marjan en Rob van Herk, 21-2-2016
  • Ligging t.o.v. pistes10

Wat zo leuk is, dat we een eigen bar hebben, waar je lekker kunt bijkletsen, onder genot van een drankje. Je kunt er poolbiljarten, darten of karaoke beleven.

Appartementen zien er schoon en goed ingericht uit.

Rustige plaats

B Buis, 18-2-2016
  • Ligging t.o.v. pistes5

Helmut en leonie zijn erg gastvrij. Wij komen zeker terug!!
Gereisd met partner in februari 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Haus Brabant bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Haus Brabant in Ehrwald, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Haus Brabant zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Haus Brabant scoort een 9.43 uit 10 op basis van 298 reviews.