9,4

Uitstekend

Zoover award

• Ligging t.o.v. pistes8,9

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Appartement Haus Brabant***** bij :

283 reviews over Appartement Haus Brabant in het Nederlands

Verblijf en gastvrijheid waren zeeeer goed.

Theo en Joep, 22-2-2017
  • Ligging t.o.v. pistes8

Alles was naar onze tevredenheid.
Gereisd familie in februari 2017

Volgende keer in Ehrwald weer naar Haus Brabant

Fam. Janssen, 21-2-2017
  • Ligging t.o.v. pistes8

Hartelijke ontvangst. Prima appartement (beetje geluidsoverlast uit de Stube maar niet tot diep in de nacht). Goede bedden en sanitair. Gelegen naast de skibushalte dus prima verbinding met de pistes. De auto kon de hele week op de parkeerplaats blijven. Kortom Helmut en Leonie:

als we weer naar Ehrwald komen dan graag weer bij jullie!

Gereisd familie in februari 2017

gezelligheid allom, alles kan

Anne gielens, 10-2-2017
  • Ligging t.o.v. pistes9

Wij hebben met 10 vrienden 5 dagen overnacht. Vooraf een aantal wensen doorgeven, over alles werd meegedacht.

Savonds na het skiën kun je lekker in je huispak naar de bar waar het altijd gezellig is

Gereisd met vrienden in februari 2017

Super locatie!

Laura, 30-1-2017
  • Ligging t.o.v. pistes10

Hous Brabant is voor ons, met kleine kinderen, de ideale plek om te verblijven als we op wintersport gaan. Het is zeer kindvriendelijk, met oa een speelkamer en voorzieningen zoals kinderbedden etc. Voor ons als ouders is het fijn dat er een bar is waar je in de avond gezellig kan zitten. Zo ben je toch 'weg' en evengoed dichtbij de kinderen.
Gereisd familie in januari 2017

Super! Een aanrader.

Sandra en Pieter van Lieshout, 28-1-2017
  • Ligging t.o.v. pistes10

Echt super! Elke keer als je er komt zie je dat er aan de weg is getimmerd. Alles tot in de puntjes verzorgd. Prachtige omgeving, heerlijk eten en daarna lekker aan de bar in de Stübe.
Gereisd met partner in januari 2017

gezelligheid ev vertier voor het hele gezin

Sandy, 11-1-2017
  • Ligging t.o.v. pistes9

Haus Brabant is supermooi opgeknapt en ligt in het centrum van Ehrwald. Je kunt er alle kanten op om er weer een leuke (ski-)dag van te maken. In de avond wordt je altijd omringd door gezellige mensen.
Gereisd familie in februari 2016

Vanaf de eerste minuut voel je je thuis!

John, 7-1-2017
  • Ligging t.o.v. pistes10

Je komt hier in een paradijsje op aarde ,warm verwelkomt door de gastvrije Helmut en Leonie zij doen er alles aan je een fantastische vakantie te bezorgen en wijzen je naar alle mogelijkheden het voelt als een warm bad.

Heerlijke ambiance dicht bij de skigebieden lekker warm zwembad .en savonds in de bar om je ervaringen te delen met de andere gasten die grotendeels uit Nederland komen .

Hemut en Leonie komen uit Brabant en die gastvrijheid hebben ze mee genomen naar het mooie Erwald

Vanaf je verblijf heb je de züghspitze in je achtertuin

Al bij al ,warm aan te bevelen zowel in de winter maar ook in de zomer 👍

Gereisd met vrienden in september 2015

Super mooie plek

Danny, 7-1-2017
  • Ligging t.o.v. pistes9

Supper appartement. Gastvrouw en gastheer zijn super vriendelijk ze helpen met alles waar nodig en na een dag wandelen en in de winter lekker afzakken in de bar
Gereisd met partner in januari 2017

Ad en de rest, 6-9-2016
  • Ligging t.o.v. pistes9

Een fantastische vakantie genoten bij Helmut & Leonie. We waren met 5 personen in twee kamers. Voor mij zelf is het nu de vierde keer, dat ik in Haus Brabant logeerde. Daar ik een handicap heb en moeilijk kan traplopen had Helmut en Leoni voor mij een pas gerenoveerde kamer op de begane grond gereserveerd. Pas nieuw. Ik was de eerste die er in mocht slapen en alles kon uitproberen. Ook was er ruimte om mijn scootmobiel te stallen en op te laden. Fantastisch geregeld allemaal en zonder bijbetaling. We hebben 13 dagen gelogeerd bij Helmut en Lenoni en niets liet te wensen over. S'avond met z'n allen in de stube met andere gasten en een fijne BBQ gehad. Gezelligheid alom in Haus Brabant.Ik kan dit iedereen aanbevelen. Helmut, Leoni en de kinderen bedankt voor de gastvrijheid en hopelijk tot snel..
Gereisd met vrienden in augustus 2016

Haus Brabant maakt van je vakantie een feest !

Léon Hoeppertz, 24-8-2016

Mede door de intvangst, de tips en gezelligheid via Leonie en Helmut werd onze eerste vakantie in Oostenrijk een top vakantie,

Dank !

Gereisd met partner in augustus 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Haus Brabant in Ehrwald, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Haus Brabant zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Haus Brabant scoort een 9.41 uit 10 op basis van 295 reviews.