Appartement Haus Brabant

9,4

Zoover award

• Ligging t.o.v. pistes8,9

283 reviews over Appartement Haus Brabant in het Nederlands

Fantastisch, gezellig, kindvriendelijk enz.

Audrey, Daniël, Yari en Romy Voets, 18-8-2017
  • Ligging t.o.v. pistes10

-goed en mooi ingerichte kamers, voorzien van alle benodigdheden. Kamers op achtergevel zijn voorzien van balkon, met een adembenemend uitzicht op de zugspitze.

-leuke speelkamer voor kinderen

-supergezellig café, waar je gezellige avonden kunt doorbrengen. Voorzien poolbiljart, beamer,dartbord, etc.

-goedverzorgde broodjes service

-er worden wekelijks activiteiten georganiseerd waar je vrijwillig aan deel kunt nemen.(barbecuen, karaoke, en nog veel meer)

-leuke tuin met een mooi terras en waar je lekker kunt relaxen. Tevens kunnen de kinderen hier lekker ravotten(trampoline, zandbak, speel- en klimtoestel enz.)

-Je kunt bij de eigenaars Leonie en Helmut altijd terecht voor tips en vragen.

-Verder is Ehrwald, voor jong en oud, een prachtige omgeving om in de zomer te vertoeven. Je kunt er wandelen, fietsen, zwemmen, gebruik maken van de kabelbanen, rodelen en nog véél meer.

-Wij hebben beiden keren gebruik gemaakt van het Z-ticket(bij VVV Ehrwald te verkrijgen)

Top vakantie!!

Tamara, 17-8-2017
  • Ligging t.o.v. pistes10

Super ontvangst, geweldige uitleg over de omgeving en over de activiteiten. De appartementeigenaren hebben de tijd om alles uit te leggen. De omgeving is prachtig. Super schone kamer met balkon met ontzettend mooi uitzicht. De bar is elke avond geopend, de barman is altijd in voor een gezellig praatje. Ook kan je er poolen en darten. Wij hebben erg genoten van de gezelligheid in de bar. Wat een top verblijf hebben mijn man en ik gehad in Haus Brabant. Echt een aanrader!
Gereisd met partner in augustus 2017

Supervakantie in een geweldig appartement!!!

Familie de Wit, 17-8-2017

Wij hebben een topvakantie gehad in een supermooie omgeving, mooi appartement met lieve en gastvrije eigenaren.

Overdag veel uitjes met het Z-ticket. Vanuit Haus Brabant worden veel leuke dingen gedaan zoals bbq, buksschieten en karaoke! Ook voor advies over uitstapjes in de omgeving staan ze voor je klaar. Voor de kinderen is er genoeg te doen; speelkamer, tuin en veel andere kinderen om mee te spelen. Voor de ouders is er gezelligheid op het terras en in de stube.Het appartement is zeer schoon en ruim. Ons appartement bevond zich boven de stube maar wij hadden weinig last van het geluid. Kortom een aanrader voor iedereen! Wij komen zeker voor een tweede keer terug!

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Haus Brabant bij:

Vakantie om nooit te vergeten!

Maxime, 17-8-2017
  • Ligging t.o.v. pistes10

Wat was alles top geregeld. Het ontvangst was hartelijk en gezellig. Bij onze kamer aangekomen, zag het er super uit, met prachtig uitzicht. Van de appartementeigenaren veel uitleg gekregen over activiteiten in de omgeving. De omgeving is prachtig en veel te doen voor jong en oud. Bij het appartement zijn voor de kinderen erg leuke speelgelegenheden zowel binnen als buiten, de kinderen hebben zich hier erg vermaakt. Ook was er een kinderkaraoke georganiseerd, wat was dat leuk! In de bar was er ook gelegenheid om te tafeltennissen voor de kinderen. Op dinsdag hebben wij samen met de kinderen mee gedaan aan de BBQ. Het zag er allemaal zo mooi uit, en het echt was heerlijk. Wij hebben live naar het EK vrouwenvoetbal kunnen kijken in de bar. De bar beneden was elke avond open, echte Brabantse gezelligheid in de bar! Ik heb een top vakantie gehad, om nooit te vergeten. Wij komen zeker nog een keer terug. Haus Brabant is echt een aanrader, voor iedereen!
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Niet wat we ervan verwacht hadden

Anoniem, 12-8-2017

Pluspunten: Speelgelegenheden binnen en buiten voor de kinderen. Genoeg te doen in de omgeving. Appartement prima, bedden goed.

Minpunten: Ontvangst hartelijk, maar enigszins afgeraffeld.c

Groot minpunt de kroeg. Onze verwachting was dat deze aan het eind van de middag geopend zou zijn voor alle gasten, zodat de kinderen er ook wat aan zouden hebben en er meer contact zou zijn met anderen. Kroeg ging pas om een uur of 9 open en soms tot na middernacht. Helaas hebben we hiervan redelijk wat geluidsoverlast gehad. Op onze klacht werd door de gastheer gezegd dat we wisten dat er een kroeg bij zat en dat we maar niet hadden moeten boeken.

Onze indruk is dat er veel aandacht is voor de "vaste" (kroeg)gasten en niet voor de overige gasten.

Kortom: niet echt een aanrader voor gewone gezinnen die voor de rust hier naar toe gaan.

Ok

Anne, 10-8-2017

Pluspunten: fijne douche en bedden, leuke tuin en speelgelegenheid binnen en buiten. Omgeving: veel te doen zeker ook met kinderen.

Minpunten: wij hadden app aan zijkant en daar hoorde je te goed de vrij drukke weg waaraan t ligt. Leuk dat er een pub is met dart, biljart en tafeltennis. Helaas meer dicht dan open waardoor op dagen met slecht weer er niet veel vermaak mogelijk is. Wij vonden de ontvangst niet zo hartelijk maar wellicht kwamen wij op een niet zo gelegen moment (eind middag)

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Geweldige vakantie gehad!

Wesley en Demi, 17-7-2017
  • Ligging t.o.v. pistes10

Wij hebben een super vakantie gehad met 6e! Heel hartelijk ontvangen en gewoon onszelf kunnen zijn. Ook met de kids is het altijd heel gezellig, echt genieten! Het plan was om dit jaar weer terug te gaan maar daar kwam een hondje tussen. Wij gaan zeker heeeel snel terug! Echt een aanrader!
Gereisd met vrienden in juni 2016

Fantastische plek bij fantastische mensen.

pbeekmans9@gmail.com, 17-7-2017
  • Ligging t.o.v. pistes10

Haus Brabant biedt ons alles waar we naar op zoek waren. Mooi appartement op een mooie locatie met heel fijne mensen. Gezelligheid gecombineerd met voldoende rust en een mooie natuur met volop mogelijkheden. Top!!
Gereisd met vrienden in februari 2017

Ideaal haus

G.A.Otten, 15-7-2017
  • Ligging t.o.v. pistes8

Zeer vriendelijke eigenaren
Gereisd met partner in juli 2017

We hebben genóten van dit gastvrije verblijf !

Theu en annie Creemers, 10-7-2017
  • Ligging t.o.v. pistes10

Heel goed appartement met heerlijke bedden !

Er is veel te doen in Ehrwald en omgeving ! Heerlijk om te wandelen !

We hebben lekker in de mooie tuin gelegen met uitzicht op de Zugspitze !

s 'avonds gezellig aan de bar met gastvrije eigenaars !

Gereisd met partner in juli 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Haus Brabant bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Haus Brabant in Ehrwald, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Haus Brabant zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Haus Brabant scoort een 9.43 uit 10 op basis van 298 reviews.