Appartement Haus Alpenblume ****

• Ligging t.o.v. pistes9,2

81 reviews over Appartement Haus Alpenblume in het Nederlands

Super Geweldig!

Fam. Melisse, 22-9-2017

Geweldig appartement van alle gemakken voorzien. We zijn hier met het hele gezin geweest, waarvan 2 mensen in een rolstoel. Alle ruimte en Jeroen en Maj Brit hebben er echt alles aan gedaan om alles voor ons zo comfortabel mogelijk te maken. Geweldige mensen!

Een klein min puntje is de voordeur van buitenaf. Deze zou eigenlijk elektrisch open moeten kunnen gaan. Voor een rolstoeler iets beter binnen komen.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Super

Angela, 1-8-2017
  • Ligging t.o.v. pistes10

Super schoon en ruim app op de begane grond. Uitzicht fantastisch, bedden liggen heerlijk. Heerlijk ruim ook voor wanneer je mindervalide bent. Uitzicht grandioos.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Heerlijk comfortabel appartement!

Familie Van de Wal, 26-2-2017
  • Ligging t.o.v. pistes10

Voor het 3e opeenvolgende jaar een week doorgebracht in Haus Alpenblume. Gezellig comfortabel appartement, van alle gemakken voorzien. Voor onze meervoudig gehandicapte dochter alle voorzieningen aanwezig, zoals hoog/laag bed, aangepaste badkamer ed. Ruim appartement om met de rolstoel in te vertoeven. Voor onze andere dochter heerlijke ski mogelijkheden vlakbij het huis. Met de ski-bus zijn andere pistes ook makkelijk te bereiken. Gezellig dorpje, zwembad, restaurantjes, allemaal op loopafstand. Aparte 2 persoonskamers bij te boeken voor familieleden.

Eigenaar Stephan en Liesbeth zijn zeer behulpzaam en zeer gastvrij.

Haus Alpenblume is een echte aanrader!

Geweldig appartement

Fam van Adrichem, 8-2-2017
  • Ligging t.o.v. pistes9

Haus alpenblume is al enige jaren onze favoriete plek om met het hele gezin een geweldige wintersport vakantie te vieren.

Prachtige vakantie!

D. de Bruin, 6-2-2017
  • Ligging t.o.v. pistes10

We hebben een super ski vakantie gehad en hebben een weekje overnacht in appartement Hoornbloem.

Zeer ruime en luxe appartementen en zijn van alle gemakken voorzien. Geweldige locatie en op loopafstand van het kleine centrum. Nog geen 2 minuten lopen naar de bus die je gratis (bij bezit van skipas) brengt naar de Ehrwalder alm (dalstation ski gebied) in 3 minuten! Je kan natuurlijk ook naar het ski gebied naast het huis (5 min lopen ongeveer) deze heet de Sonnenhang waarna je kan oversteken naar de Wettersteinbahn. Daar zijn wij de eerste dag geweest en dat is een prima gebied om er weer even in te komen. Niet zo groot en het was lekker rustig toen wij daar waren. En om niet te vergeten, we hebben natuurlijk 2 keer mogen genieten van een biefstukje bij Holzerstubn.

Stephan, Liesbeth en natuurlijk Trix.

Bedankt voor de goede zorgen en hopelijk tot volgend jaar.

Gereisd met partner in januari 2017

In één woord: aanrader!!

Tijs, 3-2-2017
  • Ligging t.o.v. pistes9

Haus Alpenblume is een prachtig huis op een prachtig plekje in Ehrwald met direct zicht op de pistes. Ons appartement was ruim, rustig en heerlijk comfortabel. Alles is er gewoon én alles klopt, neem bijvoorbeeld de skiraum waar je je schoenen lekker op de verwarmer kan laten drogen voor de volgende dag ;-)

Liesbeth en Stephan ontvangen je bijzonder gastvrij in een bijzonder Haus dat ze met veel gevoel hebben opgebouwd. Een echte aanrader dus!!

Geweldig genoten

Familie Denteneer, 20-1-2017
  • Ligging t.o.v. pistes8

We waren dit keer met Kerst in Ehrwald. Wederom hebben we met zijn allen genoten van ons verblijf in huize Alpenblume. De sfeervolle inrichting van ons appartement gaf ons meteen een kerstgevoel. Parnassia is gewoonweg perfect zowel voor jong als oud. Stephan en Liesbeth ontvangen je op een vriendelijke manier en geven je alle informatie die je nodig hebt voor een plezierig verblijf. In het appartement is werkelijk alles, wat je voor een verblijf nodig hebt, aanwezig. Kortom voor herhaling vatbaar.
Gereisd met vrienden in december 2016

Prachtig appartement/huis op een super plek!

Liselotte, 20-1-2017
  • Ligging t.o.v. pistes9

Prachtig en ruim appartement voorzien van alle gemakken en prachtig ingericht. Ligging t.o.v. De pistes is ook ideaal, je hebt praktisch een piste in de achtertuin. Stefan en liesbeth doen er alles aan om het de gasten naar de zin te maken. Kortom, volgend jaar weer!
Gereisd met jonge kinderen in december 2016

Prima locatie en gastvrij met en zonder rolstoelen

Paula, 2-10-2016

Weer heerlijke dagen gehad. Erg behulpzaam en gastvrij. Waren er als je ze nodig had. Gezellig dorp, mooi wandelen/fietsen en lekker eten
Gereisd met oudere kinderen in september 2016

Zeker een aanrader!

Bakker, 18-8-2016

Voor de tweede keer in relatief korte tijd een verblijf in Haus Alpenblume. Beide keren zeer goed bevallen. Gunstige ligging. De mindervalide appartementen zijn ruim en praktisch ingericht. Voldoende ruimte om goed met een rolstoel te verplaatsen. Een ruime badkamer met goede faciliteiten voor mindervaliden. Hoog-laag bed aanwezig. Liesbeth en Stephan zijn vriendelijk en gastvrij. Zij doen er alles aan om het de gasten aan niets te laten ontbreken.
      Gereisd met vrienden in juli 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Haus Alpenblume in Ehrwald, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Haus Alpenblume zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Haus Alpenblume scoort een 9.35 uit 10 op basis van 82 reviews.