Pension Erlihof ***

Erlihof
5,8

• Ligging t.o.v. pistes6,0

8 reviews over Pension Erlihof in het Nederlands

Pension prima, als je met de basis genoegen neemt

Oud, maar prima voor een weekend, 22-2-2017
  • Ligging t.o.v. pistes5

Alles functioneert en is aanwezig. Ontbijt is basic, maar voldoende. Eigenaar is zeer vriendelijk. Weinig sfeer in het huis.
Gereisd met vrienden in februari 2017

Eenvoudig onderkomen

Marcel, 12-7-2010
  • Ligging t.o.v. pistes6

Voor een korte wintersportvakantie is dit een van de vele appartementen in Ehrwald en omgeving, eenvoudig maar voldoende. Meer heb je dan ook niet nodig als je iedere avond uit eten gaat. Als de lagere pistes geopend zijn, zijn deze te voet bereikbaar. Voor de overige is eigen vervoer gewenst.
    Gereisd met vrienden in februari 2005

Ron, 3-3-2008
    • Ligging t.o.v. pistes8

typisch oostenrijks appartement met meestal balkon op het zuiden en uitzicht op de piste van de Sonnenhang.

app. zijn schoon niet heel luxe . 2 k app. is eigelijk alleen voor 2 volw en 2 kids.Verder een perfekte ligging t.o.v. de Sonnenhang waar de kleintjes kunnen lessen.

Gereisd familie in maart 2008

Hans Schimmel, 8-2-2008
      • Ligging t.o.v. pistes7

Waren met 30 personen in Erlihof. Kamer zonder balkon niet aan de zonzijde. Ontbijt was eentonig, en moesten steeds vragen om meer brood en beleg. (Met 6 personen 8 broodjes!!!) Eigenaar was NIET vriendelijk en had meer oog voor eigen roblemen. Kennelijk is een vol pension hem teveel. I.p.v. 23 euro volgens folder, betaalden wij 28 euro p.p.p.n.

Hans Schimmel.

Gereisd met vrienden in februari 2008

Rina , 18-8-2007
      • Ligging t.o.v. pistes7

wij zijn 12 dagen in pension Erlihof geweest deze zomer. Het ontbijt was voldoende maar wel eentonig. De kamers schoon evenals de douche en wc. de ligging prima.de tuinmeubels zijn wel aan vernieuwing toe.Prijs/kwaliteit voldoende.
      Gereisd familie in augustus 2007

brenda ekelmans, 26-2-2007
      • Ligging t.o.v. pistes7

Prima, ruim, zeer schoon en verzorgd appartement.

Het enige nadeel eraan is dat het behoorlijk gehorig is. Je hoort de bovenburen ( de beheerder)voortdurend heen en weer lopen ( stonden om 5 uur op ) en er is behoorlijk wat verkeerslawaai. De service was prima en de eigenaar heel vriendelijk,en actief, hij stond iedere morgen onder ons slaapkamerraam een kruiwagen met hout vol te gooien.

Gereisd anders in februari 2007

Pauline Delforterie, 8-9-2006

Een nieuwe keuken in het appartement op de beg. grond, dat is er maar 1 dus dezelfde. Iedere keer kwam de eigenaar vragen of we nog handdoeken ed nodig hadden. Heerlijke tuin waar we lekker gezeten hebben. Ruime kamers, en tja bruin maar dat is Oostenrijk. Ligt prima t.o.v. warme bakker supermarkt e.d. ook binnenzwembad waar je Gratis als pensiongast (gastekarte kregen we gelijk, die meeneme) naar toe kan.

Prima ervaringen dus!

Gereisd familie in juli 2006

v.d.Berg, 12-3-2006
      • Ligging t.o.v. pistes8

Wij hadden een appartement op de begane grond gehuurd.De verwarming bleef te koud,ook met alle kranen open.De elek.oven was defekt en kon volgens de eigenaar niet direkt gemaakt worden.Voor ons geen Erlihof meer.
      Gereisd anders in maart 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Erlihof in Ehrwald, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Erlihof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Pension Erlihof scoort een 5.79 uit 10 op basis van 8 reviews.