Hotel Ehrwalderhof ***

Ehrwalderhof
6,8

• Ligging t.o.v. pistes6,6

21 reviews over Hotel Ehrwalderhof in het Nederlands

Prima hotel, je voelt je er alleen niet welkom

Evelien, 26-9-2017
  • Ligging t.o.v. pistes7

Het hotel op zich is prima, familiekamers waren mooi en vrij ruim, badkamer wel super klein. Het personeel is heel erg aardig en behulpzaam, maar de eigenaresse spant echt de kroon. Het personeel was duidelijk bang voor haar en wij bijna ook. Je werd soms gewoon afgesnauwd door haar en je voelt je hier totaal niet welkom. En daar betaal je dan een behoorlijk bedrag voor voor een week, waarbij het eten ook nog echt heel matig is en de helft van het ontbijt 's ochtends niet aangevuld is. Dit hebben we nog niet eerder meegemaakt. Zeker niet voor herhaling vatbaar dus! Erg jammer, want het hotel ligt mooi centraal, voor de deur parkeren, genoeg faciliteiten en prima kamers. HIer konden ze echt iets veel beters van maken.
Gereisd met jonge kinderen in februari 2017

Schoon en goed geregeld hotel.

Roan Roerdink (11 jaar), 4-3-2017
  • Ligging t.o.v. pistes8

We werden vriendelijk ontvangen. Schone kamers en elke dag werd het beddengoed opgevouwen, dat was heel fijn. Ontbijt was erg lekker, avond eten was op zich wel lekker, maar het eten was meer voor ouderen (bijzondere niet zo lekkere dingen).

Opmerking van de ouders van Roan:

Het hotel is niet echt gericht (en niet gesteld?) op kinderen. Er was geen "kinderkaart", de porties waren iets kleiner dan die voor volwassenen, maar de onze vonden niet alles even lekker. Het duurt soms wel erg lang voordat alle gangen waren opgediend (voor de kleintjes was twee uur een hele zit).

Als je 's morgens iets later was, dan was een deel van het ontbijt (croissants, cake, etc.) al op en dat werd niet bijgevuld. De drankjes waren behoorlijk aan de prijs.

Kamer was schoon en werd iedere dag keurig gereinigd en bed netjes opgemaakt. Personeel was vriendelijk. De eigenaresse deed haar best om vriendelijk over te komen, maar kinderen zijn niet haar favoriete gasten.

Gereisd met jonge kinderen in maart 2017

Prima hotel, jammer van onvriendelijke eigenaars!

Kuijpers, 14-3-2016
  • Ligging t.o.v. pistes6

Het hotel is goed, eten prima en mooie ruime kamers (frauenschuh). Het personeel doet zijn best om het de gasten naar de zin te maken. De eigenaresse is slecht benaderbaar, toont geen enkele interesse in haar gasten en gaf het gevoel dat het haar enkel om ons geld te doen was. Ook bij vertrek geen enkele opmerking of vraag hoe het ons bevallen was, enkel 'bitte bestatigen'..bij de pintransactie bij afrekenen. Gastvrijheid is hier niet uitgevonden, jammer jammer!
Gereisd met vrienden in maart 2016

Het moet toch leuk zijn in een vakantieverblijf?

Adriaan, 24-2-2015
  • Ligging t.o.v. pistes6

Het bedienend personeel is erg aardig, maar de eigenaresse doet geen zichtbare(!) moeite om een goede "Gastgeberin" te zijn. Ze is niet echt belangstellend en nauwelijks toegankelijk. Dat is best jammer, want als ze daar wat beter in zou zijn, dan neem je alle andere kleine minpuntjes toch min of meer voor lief, zoals de erg kleine badkamer, het eenvoudige eten, etc. De kamer was verder prima, gezellig, goede bedden, voldoende faciliteiten en het eten hoewel eenvoudig, wel smaakvol.

Kortom veel pluspunten, maar de eigenaren laten inderdaad een steek vallen, ze geven zo de indruk puur voor het geld bezig te zijn en niet voor een goede gastronomie, waar je leuk geld mee kunt verdienen. Aan ons verdienen ze in ieder geval niets meer.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2015

Mwahhh

Yvonne, 24-1-2014
  • Ligging t.o.v. pistes7

Geen typisch Oostenrijks hotel. Het bedienend personeel s avonds en bij het ontbijt waren vriendelijk. De eigenaren lieten hier echt wel een steekje vallen. Totaal niet vriendelijk en ook niet echt toegankelijk. En wij zijn echt makkelijke mensen maar dit vonden wij echt jammer. kamer was klein maar prima verzorgd. In de douche kon je niet bewegen zo klein. Eten is eenvoudig net als ontbijtbuffet, maar wel prima. Eenmalig voor ons, wij vinden Oostenrijks gemutlichkeit veel leuker.
Gereisd met jonge kinderen in januari 2014

Prima hotel voor gezinnen

Fam. De graaf, 24-2-2013
  • Ligging t.o.v. pistes6

Het hotel is gezellig, de service prima en erg vriendelijke bediening. De kamers worden elke dag nagelopen en zijn schoon, bedden prima en voldoende ruimte. De kinderen konden vrij spelen in het hotel en de speelkamer. Het eten is goed verzorgd en afwisselend. Prima ontbijt. Je moet alleen wel met de auto naar de pistes maar dat geldt voor bijna elke accommodatie. De douche was in het bad en daardoor werd de vloer nat en was het lastig je haar wassen. voor herhaling vatbaar.
Gereisd met jonge kinderen in februari 2013

Aan te bevelen hotel

Bert, 22-1-2013
  • Ligging t.o.v. pistes7

Vriendelijke eigenaren, prima kamers met goede bedden. Zeer schoon. Eten lekker; veel keuze uit Oostenrijse wijnen.
Gereisd alleenreizend in februari 2012

Geweldig hotel!

Peter, 8-9-2012

Een week in Ehrwalderhof verbleven. Een prima kamer die leuk was ingericht, net als het hele hotel.

Hert eten is super, ze hebben alle voorzieningen voor fietsers (fietsberging, materiaal om je fiets schoon te maken, gereedschap etc) een mooie sauna en wat nog belangrijker is vriendelijk en behulpzaam personeel. De eigenaresse is op een juiste wijze aanwezig en aanspreekbaar.

Als ik dan toch één minpuntje mag geven dan is dat de ligging t.o.v. de hoofdweg door Ehrwald.

Het hotel ligt er een stukje vanaf maar je hoort hem wel als je een kamer aan de zuidzijde hebt en je zet het raam open.

Gereisd met partner in september 2012

geen enkele gastvrijheid,

monique, 4-3-2012
  • Ligging t.o.v. pistes6

Tijdens onze skivakantie logeerden wij in dit hotel.Bij aankomst hebben we moeten rondzoeken in het hotel om iemand te vinden om ons in te checken.Uiteindelijk vonden we iemand in de keuken die ons de sleutel van onze kamer overhandigde en dat was het dan.Van de hoteleigenaar en zijn vrouw was geen spoor te bekennen.Wij hadden voor een duurdere kamer"ALMRAUSCH" gekozen maar deze bleek in niets te verschillen met de goedkopere kamer die onze vrienden boekten.Van de vernieuwde badkamer met regendouche was geen sprake,gewoon een kleine verouderde badkamer met douchekraan in het bad.Bij navraag aan de eigenaar bleek alleen het uitzicht te verschillen!!!!!Het ontbijt en het avondeten is goed maar gewoon basic.Elke dag hetzelfde ontbijt en s'avonds ook telkens dezelfde salade als voorgerecht.Ook geen grote hoeveelheden voor de hoofdschotel.s'Avonds is er in dit hotel niets te beleven en kan je enkel wat ongemakkelijk aan tafel blijven zitten.Het personeel was wel vriendelijk.
Gereisd met vrienden in februari 2012

Anders dan anders

angeliquevanbergeijk, 3-1-2012
  • Ligging t.o.v. pistes6

Dit is een apart hotel. Bediening is vriendelijk. Het eten is super. We hebben daar 's morgens ontbeten en het ontbijt was uitstekend en uitgebreid. De badkamer was pas vernieuwd, kleine badkamer maar wel mooi en zeer goede douche. Slaapkamer was erg klein en verouderd. Maar de bedden waren super goed. Wel leuke speelruimte voor de kinderen beneden. Maar 's avonds is er geen gezellig plekje om te zitten kaarten of een wijntje te drinken dat mistte ik wel. De ontbijtzaal is onderverdeeld in kleine ruimtes. Beetje hokkerig,dicht op elkaar. Verder zijn er wel veel romantische dingen aangebracht, ze proberen het er wel knus te maken. Het is een ander hotel dan ik gewend ben. Ik heb er prima geslapen.
Gereisd met jonge kinderen in december 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ehrwalderhof in Ehrwald, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ehrwalderhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Ehrwalderhof scoort een 6.75 uit 10 op basis van 22 reviews.