Hotel Alpen Residence ****

WebsiteLink naar website

Weer vandaag2°-4°

• Ligging t.o.v. pistes8,0

87 reviews over Hotel Alpen Residence in het Nederlands

Een hotel om nog eens terug te komen.

Ria Schouten, 7-10-2017

Wat een prachtig hotel,vriendelijke mensen.Het eten was zo smaakvol en met liefde bereid.

We zijn in menig hotel geweest maar dit is voor iedereen een aanrader.

We hadden een de luxe kamer met groot zonnig balcon.

Prima schoon gehouden,schone handdoeken.

En de de sauna,schoon,warm,genoeg handdoeken, vers water, thee,lekkere lig bedden.

U leest het al als u uitgerust weer thuis wilt komen,genietdan van dit hotel.

Gereisd met partner in oktober 2017

Heerlijk hotel in Tirol met uitstekende service!

Jan Termorshuizen, 17-8-2017
  • Ligging t.o.v. pistes9

Hotel Alpenresidence ligt vlak bij het centrum van Ehrwald, de hoofdplaats van de Tiroler Zugspitzarena. In de zomer kun je er heerlijk wandelen, 's winters liggen er zes skigebieden in de directe omgeving, met alle soorten afdalingen en zeer goede liften. Letterlijk hoogtepunt is de Zugspitze, waar de kabelbaan vanuit Ehrwald je naar bijna 3000 m hoogte brengt.

Het hotel biedt verschillende kamertypes, die alle riant zijn voor de prijs. Het ontbijt en het diner zijn prima, met een grote keuze aan spijzen. De service is erg vriendelijk. Veel kamers bieden uitzicht op de Zugspitze.

Voor kinderen is er een spelkamer met een tafeltennistafel en andere spelen.

Het saunacomplex is zeer de moeite waard, evenals het overdekte zwembad. Regelmatig worden wandelingen georganiseerd onder leiding van een gids.

Kortom, voor een prima vakantie in de bergen is Alpenresidence het ideale verblijf!

Gereisd met partner in maart 2017

Prachtig hotel super rustig gelegen

IGNACE, 17-8-2017

we hadden een heerlijke week in de prachtige hotel : ruime kamer, hygiëne tip top ; lekker eten ; mooi salon ; vriendelijk personeel ; een aanrader !!
Gereisd met partner in augustus 2017

Aanrader

Hilde G, 15-8-2017

Zeer goede ligging,net buiten centrum van Ehrwald,Zeer ruime garage en staanplaatsen,zeer ruime kamer (familiesuite) Vriendelijk personeel,mogelijkheid tot lenen van wandelstokken,paraplu's..Lekker gegeten
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Eteb uit blik

Peter Aerts, 3-7-2017
  • Ligging t.o.v. pistes9

Eten uit blik en ontbijt word niet aangevuld, cornflakes plat en slappe koffie, balken op kamers zijn vervelend.
Gereisd met partner in maart 2017

Het beste hotel in de Tiroler Zugspitzarena!

Jan Termorshuizen, 21-4-2017
  • Ligging t.o.v. pistes9

Hotel Alpenresidence ligt op een paar minuten lopen van het centrum van Ehrwald. Wij zijn er nu voor de zevende keer geweest, vooral om de vriendelijke service, het goede eten , de mooie kamers en de wellness. Sommige kamers bieden uitzicht op de Zugspitze, andere hebben een balkon aan de zonzijde. De zes skigebieden in de omgeving bieden prachtige afdalingen, die vooral lekker zijn en niet al te moeilijk. Het hotel heeft een halte van de skibus voor de deur.
Gereisd met partner in maart 2017

Prima hotel, niet tijdens drukke schoolvakanties

S. H, 4-3-2017
  • Ligging t.o.v. pistes3

Het hotel is Ok! Van het zwembad konden we bijv geen gebruik maken nadat we terug kwamen van onze skidag! Er waren losgeslagen kinderen die de boek verstierden zodat wij niet met onze kleinere kinderen even rustig konden zwemmen! Er werd gegooid met harde voorwerpen ! Na het melden aan het hotel werd er wat van gezegd! Maar er werd geen aktie ondernomen om het ook echt te laten stoppen! Het eten was ok, niets bijzonders ! De skibus was een stuk lopen en was te vol ! een onaangename onderneming om op de alm te komen! De douche in de kamer hing erg laag , waardoor volwassenen er niet onder passen ! Verder waren er 2 aardige dames achter de receptie en bij het eten savonds! De jongere dames hadden er niet veel zin in soms! De massages waren ok! Alleen was het jammer dat je niet kunt relaxen tijdens je massage omdat er schreeuwende kinderen aan de andere kant van de deur in het zwembad aan gillen waren ! Geen prettige ervaring!

Wij zullen volgend jaar een ander hotel kiezen !

Gereisd met jonge kinderen in februari 2017

We keren zeker nog eens terug!

Fam. Tav.-De Mits, 17-2-2017
  • Ligging t.o.v. pistes8

Zeer gemoedelijk hotel, mooi onderhouden. Het hotel ligt praktisch bij het centrum, maar toch heel rustig. Ontbijtbuffet is goed, maar het aanbod mocht wel uitgebreid worden met ontbijtkoeken of warme wafeltjes, pannenkoekjes,... De wellness is klein maar fijn en ook goed verzorgd.. Gratis thee en water beschikbaar. Een infrarood sauna, biosauna en een Finse sauna,alsook een stoombad en zwembad zijn beschikbaar. Het avondeten is een 4 -gangen menu met saladebuffet ertussen en kaasbuffet erna. Het hotel beschikt over een goede kok, een lekkere keuken met een galadiner op zondag en een "boerenbuffet" op donderdag. Heel verzorgd en men komt steeds vragen of het volgende gerecht mag geserveerd worden. De kamers zijn ruim en goed onderhouden. Ook belangrijk : heel veel opbergruimte in de kamer. Wij waren op wintersport de 1ste week van februari. We hebben zelfs nog de laatste fakkeltocht kunnen meemaken. Zeker een hotel om terug te keren!
Gereisd met oudere kinderen in februari 2017

Een fantastisch hotel

J. Traets, 12-2-2017
  • Ligging t.o.v. pistes9

Goede ligging van het hotel , voldoende parkeer gelegenheid . Zeer vriendelijk personeel en mooie ruime kamers . Ontbijt en avond eten is zeer goed er is voldoende keuze .Verbinding naar de skipistes is ook goed om het uur kan je opstappen om naar de pistes te gaan .Dit hotel is voor ieder wat wils !!
Gereisd met partner in februari 2017

Fantastisch hotel met perfecte voorzieningen

Jan van Kesteren, 9-2-2017
  • Ligging t.o.v. pistes9

Alles is gewoon perfect, zowel kamer, eten, bediening, sauna's en zwembad.
Gereisd met partner in januari 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Alpen Residence bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Alpen Residence in Ehrwald, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Alpen Residence zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Alpen Residence scoort een 8.7 uit 10 op basis van 92 reviews.