Gasthof Bauernhof Gintherhof

Gasthof Bauernhof Gintherhof
Bauernhof Gintherhof
9,5

Weer vandaag1°-2°

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Gasthof Bauernhof Gintherhof bij:

5 reviews over Gasthof Bauernhof Gintherhof in het Nederlands

Fantastich,gastvrij onderkomen.

wiljo de groot, 20-8-2016

Hele gastvrije ontvangst ,mooie kamers met heerlijke bedden.Ontbijt was grandioos zo uitgebreid nog nooit gehad.Zelfs tussendoor werd ons nog gratis koffie met zelfgemaakte taart aangeboden.Centrale ligging voor mooie uitstapjes cq wandelroutes (Plansee) etc.
Gereisd met partner in augustus 2016

Zeer gastvrij verblijf en super ontbijt

Wim de Maat, 30-6-2014

Voor treffelijk overnachtingsplaats, rustig gelegen voor op door reis naar, vriendelijk eigenares, heerlijk ontbijt, iets voor onderweg voor de andere dag. Geen avond eten ter plaatse maar wel op nog geen 50 meter heerlijk hotel voor het avond op aanraden van de eigenares.
Gereisd met partner in juni 2014

Simpelweg Geweldig

Sandra, 17-4-2014

Vorig jaar hier verbleven en eind volgende week weer. Thuiskomen bij een liefdevolle gezin in Tirol bij de Gintherhof. Ontzettend vriendelijk en een geweldige service! Ruime kamers met een comfortabel bed & heerlijk uitgebreid ontbijt. Ligging is niet bijzonder daarentegen zijn alle mooie plekken goed aan te reizen... Ruime keuze aan goede restaurants in de buurt om een gezellige lekkere avond door te brengen.
Gereisd met partner in april 2013

Eenvoudig, vriendelijk pension.

Mathilde, 13-6-2013

Wij hadden dit pension geboekt via touroperator, onderweg naar Italië. Het ligt vlakbij de Fernpas. Het ligt in een straat in het dorpje, niet ver van het ziekenhuis. Het is heel klein, er zijn maar enkele kamers. Het pluspunt van dit pension is de persoonlijke benadering. Het was goedkoper dan een echt hotel, maar het had ook wel wat minpunten. Bijvoorbeeld de ontbijtruimte is een kleine kamer met maar 4 hoektafels, waardoor gasten bij elkaar aan tafel moesten zitten. De tafels zijn met plastic bedekt. Het ontbijt vind ik niet 100% hygienisch, omdat het er geen eenpersoons verpakkingen zijn. Bijvoorbeeld een reuze pot Nutella. En halve liters yogurt, waar je dan wat uit moet nemen.

Wel heel vriendelijk. Informatie voor een korte wandeling in de omgeving gekregen en over een restaurant. Dat dit pension geen mogelijkheid biedt om de warme maaltijd te gebruiken, vind ik ook een nadeel.

Gereisd met partner in mei 2013

Perfect pension / gasthof

tendolle75, 9-2-2011

Wij verbleven hier 1 nacht op doorreis. Het pension / gasthof is perfect gelegen, het ligt vlak voor (gezien vanuit NL) de Fernpass (bij Reutte). De gastvrouw was zeer vriendelijk,we werden ontvangen met koffie/thee en zelf gemaakte cake. Avondeten is hier niet mogelijk, maar 100mtr verder op hebben wij een goed restaurant gevonden. De kamers en sanitair waren ook erg schoon en ruim. Na een zeer uitgebreid ontbijt zijn we s'morgens weer vertrokken om voor de grote drukte de pas over te zijn. Pension was relatief goedkoop, dus prijs kwaliteit verhouding vonden wij erg goed.
    Gereisd met vrienden in januari 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Gasthof Bauernhof Gintherhof in Ehenbichl, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Gasthof Bauernhof Gintherhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Gasthof Bauernhof Gintherhof scoort een 9.5 uit 10 op basis van 6 reviews.