Pension Sonnblick

2 reviews over Pension Sonnblick in het Nederlands

Heel mooi!!!!!!!!!!!!!!!!!

curfs, 13-8-2017
  • Ligging t.o.v. pistes7

De omgeving was helemaal geweldig wat een uitzicht,de appartementen waren heel groot en schoon wij hadden zelfs 3 balkons met een ander uitzicht.

Wat wij niet begrepen dat wij in de 12 dagen dat wij hier verbleven geen schoon beddengoed hebben gekregen ook kregen wij niet dagelijks nieuwe handdoeken die hebben we zelf maar uit een kast op de gang genomen,er staat ook niks in de huisregels hierover????we hebben een geweldige vakantie gehad ook zonder schoon linnengoed.

Gereisd met vrienden in augustus 2017

Rust en verwennerij.

majamast, 20-3-2011
  • Ligging t.o.v. pistes9

Lieve eigenaresse en zoon. De kamers zijn in Oostenrijkse stijl onlangs gemoderniseerd. Een aantal twee persoonskamers hebben een klein aanrechtblok met tweepits kookplaat (electrisch) en koelkast. Alle kamers hebben een balkon dat in elkaar overloopt en op de begane grond is een veranda waar je heerlijk uit de wind in de zon kunt zitten. De piste ligt naast/achter het pension. Voorzijde is zonzijde. Het ontbijt staat in buffetvorm klaar op de tafel in de keuken; bruin en witbrood, yoghurt/kwark, cruesli, fruit, diverse kaas- en vleessoorten alsmede ook diverse eigen gemaakte jam's. Koffie/thee/jus en chocolademelk. Elke dag een ei als je wilt en op wisselende dagen zijn er ook taartjes/cake/roerei met spek etc.
Gereisd met jonge kinderen in maart 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Sonnblick in Berwang, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Sonnblick zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Pension Sonnblick scoort een 8 uit 10 op basis van 2 reviews.